Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Informatie over Pyromould®

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Informatie over Pyromould®

    Welkom


    Lesli Vuurwerk en Yihelong presenteren: Pyromould. Deze revolutionaire, gepatenteerde manier van vuurwerk maken is in veel opzichten beter. Leer op deze site waarom.


    Liuyang Yihelong


    Liuyang Yihelong is ontstaan in 1999 en is een van de grootste vuurwerkproducenten in China. Yihelong is een veelzijdige onderneming die zich bezig houdt met productie, internationale handel en op grote schaal evenementenvuurwerk.



    Lesli Vuurwerk


    Lesli Vuurwerk importeert vuurwerk sinds 1965. Lesli is de grootste importeur van consumentenvuurwerk in Nederland. Lesli groeit daarnaast snel in Europa, met klanten in Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, België en Denemarken.



    Sneller

    Pyromould Snellere productie:
    • Minder mankracht.
    • Minder arbeidsintensief.
    • Geen invloed van slecht weer.

    Veiligheid

    Pyromould heeft veel voordelen op veiligheidsgebied:
    • Stabiele vormen, valt niet om.
    • Vuurbestendig materiaal.
    • Niet te doorboren.
    • Vochtabsorptie < 4,5%
    • Verwaarloosbare kans op exploderen van de buis.
    • Verwaarloosbare kans op explosie op lage hoogte.

    Milieuvriendelijk

    Pyromould Milieuvriendelijk:
    • Pyromould wordt gemaakt van plantaardige vezels, zetmeel en calciumcarbonaat.
    • Deze componenten zijn 100% recyclebaar.

    Kwaliteit

    Pyromould Verbeterde kwaliteit:
    • Consequente schiethoogte en richting.
    • Strak tempo van de effecten.
    • Volledig functioneren.
    • Sterke vorm.
    • < 0,5mm afwijking van de binnendiameter en de hoogte van de buis.
    • Consequente kwaliteit van de gehele productiebatch.


    #2
    Eerst was ik een beetje aan het klagen over doorlonten en modden. Maar ik zie hier zoveel positieve dingen dat ik toch mijn complimenten wil geven aan Leslie en Yihelong.
    Vooral om dat het beter is voor de arbeiders, die het al zo zwaar hebben. En voor het milieu.

    Dus als ik het goed lees , nemen ze minder vocht op. Maar dat het karton minder vocht op neemt wil niet zeggen dat het sas erin geen kans krijgt om vocht op te nemen. Zijn daar ook echt bewijzen van ? Want de pyromould neemt weinig op , maar het rode papier en dat ene kartonnetje met een gaatje wat boven de bombette zit laat denk ik toch aardig wat vocht door. Of zijn de casings van de bombettes ook dusdanig veranderd dat die minder vocht opnemen.

    En de prijzen ben ik benieuwd naar, wat gaat het schelen voor ons consument. Je zou denken dat als we zelf de potten inleveren om weer te recyclen dat de kosten minder kunnen zijn. Mits deze ook bijna evenveel wegen als normale cakes.

    Al met al , vind ik het geweldig !
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

    Comment


      #3
      Alleen geen fanshapes met deze techniek. En wat zou een profblok pyromould wel niet wegen?
      Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door dikkeeric Bekijk bericht
        Dus als ik het goed lees , nemen ze minder vocht op. Maar dat het karton minder vocht op neemt wil niet zeggen dat het sas erin geen kans krijgt om vocht op te nemen. Zijn daar ook echt bewijzen van ? Want de pyromould neemt weinig op , maar het rode papier en dat ene kartonnetje met een gaatje wat boven de bombette zit laat denk ik toch aardig wat vocht door. Of zijn de casings van de bombettes ook dusdanig veranderd dat die minder vocht opnemen.

        En de prijzen ben ik benieuwd naar, wat gaat het schelen voor ons consument. Je zou denken dat als we zelf de potten inleveren om weer te recyclen dat de kosten minder kunnen zijn. Mits deze ook bijna evenveel wegen als normale cakes.
        Ja het klopt, zeker laat het iets van vocht door. Maar met gewone producten die overal vocht opnemen zit het sneller en meer in het kruit dan dat het alleen een beetje via de bovenkant erin kan. Dus minder vocht in de product heb je met Pyromould sowieso.

        Oude cakes zouden dan ook weer terug naar China verscheept worden. Om dit te oden moeten er ook weer transportkosten betaald worden. Dus het zal weinig of niets schelden in de kosten. Er is genoeg papierafval wat nog gebruikt kan worden in China.

        Ik vind dit een grote vooruitgang in de productie van vuurwerk, er worden zoveel stukken snijafval en mislukte tubes labels en alles weggegooid. Waarom niet hergebruiken, scheelt in de kosten en helpt alweer een stukje mee aan het milieu. Volgende van GroenLinks zal wel zijn, alleen maar Pyromould vuurwerk?

        Eigenlijk zie ik alleen maar voordelen in deze manier van produceren. Producten en productfilms hebben we al, zag er top uit. Nu nog zien wat de prijzen gaan doen!

        Comment

        Working...
        X