Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bezoek aan Lesli vuurwerk zaterdag 11 mei 2013.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Tony Bekijk bericht
    Mochten ze zwaarder zijn dan stop je er toch minder in een doos?!
    Ik had het idd over de transportkosten, maar ook over de hoevelheid kilos die je als particulier mag kopen. Als het een stuk zwaarder is, betekend dat dus ook dat je minder vuurwerk mag halen!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #17
      Mooi en duidelijk verslag, waarvoor dank.
      Ben zeer benieuwd hoe het allemaal gaat worden, kan me daar niet druk om maken, zien het van zelf wel.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #18
        Hartstikke bedankt voor het verslag! Ik vind het altijd heel leuk om een kijkje achter de schermen van een importeur te zien. Dus dit soort verslagen lees ik met veel plezier!

        Voor mensen die geïnteresseerd zijn in de Pyromoulds, ik heb de cakes al op Vuurwerkcrew gezet (zie link):


        Goed dat Lesli de pijlen heeft veranderd, voorheen gingen ze vaak veelste hoog waardoor de effecten kleiner uitvallen. Hopelijk hebben ze hier iets aan gedaan.

        Ik ben benieuwd naar de vijf nieuwe knallers, er is vaak gezegd: Ja, deze gaan harder. Maar helaas is het verschil tot nu toe niet of nauwelijks hoorbaar. Hopelijk wordt hier snel iets over bekend.

        Dat het categorie 1 vuurwerk wordt uitgebreid is een pluspunt, meer vuurwerk om door het jaar heen te stoken!

        Het antwoord op de vraag van mij of de open dag/meeting dit jaar plaats vindt had ik al antwoord. En daar zal ik zeker weer bij zijn!
        En de vraag of er wat gedaan is met mijn productnamen, ik ben benieuwd of ik hier iets van zal zien 29 juni! Kan ik mijn eigen of soort gelijke verzonnen productnamen bekijken! Wat lijkt dit mij toch een droombaan bij een importeur!

        Nogmaals bedankt voor dit fantastische verslag bij Lesli. En heb nu al hartstikke veel zin in 29 juni! Denk dat ik toch maar eens ga vragen wat je kan doen binnen een importeur, m.b.t. werken!

        Comment


          #19
          Boeiend verslag Marco. Vanavond zal een deel van de nieuwe producten worden geshowd.
          Ik ben reuze benieuwd.!!

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
            Boeiend verslag Marco. Vanavond zal een deel van de nieuwe producten worden geshowd.
            Ik ben reuze benieuwd.!!
            Wij ook beste Fred, jammer dat jij er niet bij bent vanavond.
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment

            Working...
            X