Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkverbod consumentenvuurwerk Actie Lesli vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    tja dan kom je wel ff met je bek vol tanden te staan zeg .
    die vraag is zelfs terecht .
    ik kan me voorstellen dat je op dat moment ff geen antwoord weet .
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

    Comment


      #47
      Nouja, ik heb 'm gewoon netjes uitgelegd dat dit verkooppraatjss zijn van de winkel.
      Maar de uitleg van wat prof is en wat niet wordt er niet gemakkelijker op.

      Comment


        #48
        Nee dat maakt het er zeker niet makkelijker op, ook met die look a like nitraten en vlinders die tegenwoordig worden verkocht. Misschien moeten sommige importeurs zich toch maar ter rade gaan of ze zoiets nog wel moeten doorzetten als het zoveel verwarring veroorzaakt.
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #49
          ik ben ook van mening dat het allemaal een beetje veel van het goede is. Verkoop praatjes heb je altijd en aan de ene kant is het commercieel vrij slim om look-a-like producten op de markt te brengen, want vorige jaar bleek al, die verkopen erg goed, en dus is het een goede zaak om deze op de markt te brengen of te verkopen als vuurwerkwinkel.

          Maar die andere kant is dus het gevaarlijke. Het verschil is er inmiddels nog nauwelijks tussen illegaal en legaal. Kijk maar naar die silver spanish cracker van GBV. Als jij bijvoorbeeld 10 van zulke NL vlinders zal afsteken zal iedereen verwachten dat de 11e ook er zo een is. Als dat dan een illegale zou zijn dan heb je de poppen aan het dansen omdat niemand op veillige afstand zal staan.

          Wellicht is het een idee om door te gaan met het concept een hardere en betere knaller op de markt te brengen zoals vele importeurs nu al doen, maar om dan af te wijken van de illegale look. Puur zodat het veillig blijft. Denk dat het goed is om het verschil er in te houden. Ook al verkoopt het dan misschien minder. Veilligheid moet voorop staan.

          Zoals nu blijkt, ook uit de reactie van Pyroboy, zorgt het alleen maar voor verwarring, met name onder de (school) jeugd. En laat dat nou net de doelgroep zijn die veel knalvuurwerk koopt...

          Comment


            #50
            Tsja, waarom staat er een doodshoofd op een hele lijn van Leslie?

            Breek me de mond niet los.

            Brillen idee is helemaal goed.

            Maar de rest

            Comment

            Working...
            X