Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Future Cyborg

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Future Cyborg

    Artikelnummer: 03950.
    Artikelnaam: Future Cyborg.
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 300 gram.
    Aantal Schoten: 25.
    Effectomschrijving: 25 schots cakes met grote chrysanthemum crackling wolken afgewisseld met verschillende kleuren peony's door de crackling wolk heen. Dit geeft een heel gaaf gecombineerd effect!
    Tube diameter: ...
    Tijdsduur: 25 seconden.
    Stijghoogte: ...
    Adviesprijs: € 40,-
    O.a. te koop bij: Vuurwerkplanet.nl
    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	cyb.png
Vertoningen:1
Grootte:822,5 KB
ID:	1618981

    #2
    Benieuwd naar dit blokkie!

    Gratis bij voorverkoop gekregen, nog weinig over te vinden.
    Ik dacht dat het 20mm zou zijn maar blijkt 25mm. Had ik zo niet uit het productfilmpje gehaald, vind m daar zeker niet de €40 waard die ie zou moeten kosten. Verwezen naar de vooravond…

    Heel benieuwd hoe dit in de straat presteert en of ik 1 van de 2 voor later op de avond ga bewaren.

    Comment


      #3
      Simpele cake inderdaad. Hier ook gratis erbij dus die gaat ergens tussen 19u en 23u wel keer de lucht in haha
      31/12 Knalle als een malle!

      Comment


        #4
        Vond deze verrassend goed in de straat. Mooie kleuren, redelijke spreiding en goede crackling. Geen verkeerde cake om gratis bij je bestelling te krijgen.

        Comment


          #5
          Was best een leuk bakkie inderdaad voor gratis erbij. Mijn dochtertje wilde perse even filmen dus bij deze haha
          Laatst aangepast door arviidd; 14 January 2024, 16:08.
          31/12 Knalle als een malle!

          Comment


            #6
            Vond hier weinig aan, 20mm boeketjes uit een 25mm cake. Leuk voor gratis maar liever keuze korting dan een “€40 cake”.

            Comment


              #7
              Prima gratis cake bij de bestelling.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Fausto Bekijk bericht
                Was best een leuk bakkie inderdaad voor gratis erbij. Mijn dochtertje wilde perse even filmen dus bij deze haha
                https://youtube.com/shorts/Vmrh5Yojd...6NhrUBdMlaV3-T
                Haha, gefilmd van onder een glazen afdankje.

                Comment


                  #9
                  Prima cake wel. Adviesprijs a € 40,00 zou ik er zeker niet voor betalen maar op zich prima cake.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #10
                    Ik zag hem op TikTok voorbij komen voor €15, dit filmpje was opgenomen in een Duitse supermarkt.
                    Bij mijn bestelling kreeg ik hem gratis mee, maar prima pruttel potje voor de vooravond

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Koekie Bekijk bericht
                      Ik zag hem op TikTok voorbij komen voor €15, dit filmpje was opgenomen in een Duitse supermarkt.
                      Bij mijn bestelling kreeg ik hem gratis mee, maar prima pruttel potje voor de vooravond
                      Dat is een prima prijs voor deze cake! Dacht maar weet t niet zeker dat deze dit jaar een keer 1 +1 was maar kan t ook verwarren met een andere cake.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #12
                        Was best een leuk potje inderdaad, helemaal omdat het gratis was. Hetzelfde geldt voor de Future Metropolis (ook gratis), daar is volgens mij nog geen draadje over. De adviesprijs zou ik echter voor beide niet over hebben. Hoe dan ook, beide vielen positief op voor gratis vuurwerk. Helemaal vergeleken met de rommel die ik voor de lockdownjaren meestal als gratis cake bij de voorverkoop kreeg.
                        Laatst aangepast door StanPyro; 9 January 2024, 19:37. Reden: Bij nader inzien, voor de helft van de adviesprijs zou ik ze waarschijnlijk niet kopen. Voor dat geld is er wel mooier spul.

                        Comment


                          #13
                          Hier vandaag een afgeschoten exemplaar van zien staan op de parkeerplaats. Geinig label wel. Op video's ziet het er prima uit voor een gratis cake, niets bijzonders maar dat zijn dit soort cakes nooit echt.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #14
                            Voor €20 kun je deze al vinden bij Vathorst. Prima prijs voor een leuk vooravond potje als stookvoer.

                            Comment

                            Working...
                            X