Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wenspijl van Lesli Vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Oorspronkelijk geplaatst door Denjo Bekijk bericht
    Als ze het goede doel willen steunen, waarom dan niet meteen geld doneren aan Doe Een Wens, een maandelijkse bijdrage?
    nou nou.. niet zo negatief
    kijk, als je geld wilt geven aan een goed doel, zouw ik het ook doen, zoals jij het hier zegt, maar lesli wil er(denk)ik ook iets aan verdienen, darom geven ze 1 euro per pijl!
    en de pijlen hebben naar mijn mening niet eens zo'n heel slecht boeket.

    groetjes tom

    ps: jij was toch gestopt of zo iets??
    DarkSoul is soms een inspiratierover!

    Comment


      #92
      Oorspronkelijk geplaatst door Denjo Bekijk bericht
      Als ze het goede doel willen steunen, waarom dan niet meteen geld doneren aan Doe Een Wens, een maandelijkse bijdrage?
      omdat je zo wat aan de doe een wens stichting doneert en nog een vuurpijl ervoor krijgt, het gaat ook gewoon om het hele idee er achter...

      Comment


        #93
        Dat is een goed initiatief, maar ik denk dat voor die mensen die zeggen ik maak wel geld over veel het niet doen. Een pijl kopen is veel makkelijker dan achter de computer gaan, rekeningnummer opzoeken en geld overmaken.

        Comment


          #94
          @blitzzz
          idd maar zo'n wenspijl kost 7,50 en er zijn wel veel mensen die dan een pijl kopen maar ik denk dat als je geld doneert via een apart vakje op je vuurwerkfolder ( tussen sub totaal en totaal misschien ) dat er dan veel meer geld word opgehaald maar dat zal niet zo snel gebeuren omdat het niet zo thematisch is.
          schermafbeelding gemaakt door [URL="http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=19692"]davinstyle![/URL]

          Comment


            #95
            Ja, dat klopt. Maar zoals Blitzzz aangeeft veel mensen roepen, maar uiteindelijk gebeurd dat niet. Dit kan komen door de dingen die tussendoor komen of gewoon geen zin hebben. Een pijl daarintegen is makkelijk te bestellen en leuker.

            Comment


              #96
              jezus, wat een gezeik om die pijl.. Het is toch simpel?? Als je als bedrijf geld geeft aan een goed doel, dan wil je daar bekendheid voor. Nou is Lesli ook ambassadeur en willen ze zoveel mogelijk mensen in aanraking brengen met dit doel..
              Het bedrag valt best mee het is een maximaal gevulde pijl..
              En wie zijn wij die menen te moeten zeggen hoeveel Lesli over moet maken??
              Ze doen het tenminste, en nog flink ook, dus stop met zeuren zeg.. djeee..

              Ik bedoel alleen maar, wat maakt een andere importeur over, en brengen ze dat naar buiten?? Nee?? nou dan!

              Comment


                #97
                @passie
                idd je hebt gelijk maar lesli maakt de pijlen zo duur dat het mij sterk doet vermoeden dat ze er zelf ook flink wat winst van maken en dat zal wel meer zijn dan die 300.000 euro.
                aan de andere kant heb je wel gelijk want lesli is een van de weinige die een goed doel steunt, ik heb hier ergens op vwc ooit iets gelezen over een andere pijl dus zover ik weet zijn er 2 pijlen die geld geven aan goede doelen.
                schermafbeelding gemaakt door [URL="http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=19692"]davinstyle![/URL]

                Comment


                  #98
                  Oorspronkelijk geplaatst door 95max Bekijk bericht
                  @passie
                  idd je hebt gelijk maar lesli maakt de pijlen zo duur dat het mij sterk doet vermoeden dat ze er zelf ook flink wat winst van maken en dat zal wel meer zijn dan die 300.000 euro.
                  aan de andere kant heb je wel gelijk want lesli is een van de weinige die een goed doel steunt, ik heb hier ergens op vwc ooit iets gelezen over een andere pijl dus zover ik weet zijn er 2 pijlen die geld geven aan goede doelen.
                  kijk:
                  pijl is enkel verpakt = duur
                  pijl is max gevuld = duur
                  euro naar goede doel = betaald consument zit dus ook in prijs
                  marketing om pijl = duur

                  als je soms ziet wat je voor pijlenpakket betaald is dan die 7.5 euro
                  dan echt zo belachelijk duur?
                  en so what als ze eraan verdienen?

                  Comment


                    #99
                    @passie
                    idd maar een pijl enkel verpakken is niet zo heel erg duur want ze worden niet een voor een geimporteerd dus ik vind 7,50 wel veel maar aan de andere kant heb je gelijk want het effect is best mooi en ze maken er niet veel winst op maar voor mij zo het raar zijn om 6,50 ( dus zonder die 1 euro ) uit te geven voor 1 vuurpijl.
                    schermafbeelding gemaakt door [URL="http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=19692"]davinstyle![/URL]

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door leslifan Bekijk bericht
                      nou nou.. niet zo negatief
                      kijk, als je geld wilt geven aan een goed doel, zouw ik het ook doen, zoals jij het hier zegt, maar lesli wil er(denk)ik ook iets aan verdienen, darom geven ze 1 euro per pijl!
                      en de pijlen hebben naar mijn mening niet eens zo'n heel slecht boeket.

                      groetjes tom

                      ps: jij was toch gestopt of zo iets??
                      Ze hoeven hier totaal niets aan te verdienen, als grootste importeur van Nederland, hebben zij wel genoeg inkomsten.

                      Ik was idd gestopt, ik ben even hier nog, vanaf volgende week ben ik er ook niet meer. De 31e moest ik langskomen, had niet veel om te stoken, 1 januari alle belevingen kijken. En nu even wat lijstjes maken.
                      Leven gaat verder en zo ook al de andere dingen.
                      Het leven is een feest!

                      Comment


                        Ik vind het wel een goed initiatief.. Ze doen het in ieder geval!
                        [b]Niet actief[/b]

                        Comment


                          Vuurwerk wordt steeds vaker in verband gebracht met dingen die er niks mee te maken hebben, zoals het Gerard Joling pakket en de pakketen van de voetbalclubs enz. Leuk voor de fans maar doordat er een clublogo op staat of iets dergelijks wordt het wel ineens een stuk duurder terwijl de effecten niet groter of mooier zijn. Jammer, vind ik...
                          Maar on-topic: Dit is echt een goed initiatief, ja hij is duurder, maar het is voor een goed doel en het geld wordt dus goed besteed.
                          De komende maanden minder actief op het forum.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Denjo Bekijk bericht
                            Ze hoeven hier totaal niets aan te verdienen, als grootste importeur van Nederland, hebben zij wel genoeg inkomsten.

                            Ik was idd gestopt, ik ben even hier nog, vanaf volgende week ben ik er ook niet meer. De 31e moest ik langskomen, had niet veel om te stoken, 1 januari alle belevingen kijken. En nu even wat lijstjes maken.
                            Leven gaat verder en zo ook al de andere dingen.
                            Ow, omdat zij de grootste zijn mogen ze geen geld meer verdienen.. Logisch.. duh!!

                            Comment


                              http://www.youtube.com/watch?v=SiiaWgwdHhk

                              Comment


                                @ passie
                                tuurlijk wel maar ze doen nu wel alsof ze sinterklaas zijn terwijl ze zelf lekker hun zakken staan te vullen,
                                desalniettemin is het een goed initiatief.
                                schermafbeelding gemaakt door [URL="http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=19692"]davinstyle![/URL]

                                Comment

                                Working...
                                X