Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cnc

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Cnc

    Artikelnummer: 074
    Artikelnaam: Cnc
    Bruto Gewicht: info volgt
    Netto Kruitgewicht: 174,40 gr
    Aantal Schoten: 16
    Effectomschrijving: Een zwaar blok met 16 schoten van chrysantium staarten. De staarten ontspringen in blauwe camuro, groene glittering, paarse palmen en knetterwolken.!
    Tijdsduur: 30 sec
    Stijghoogte: 8 m
    Richtprijs: €.19,95
    O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl





    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

    Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie
    Laatst aangepast door ylke; 16 September 2012, 14:36.
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    #2
    De film!

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Laten we lekker link gaan doen!

    Comment


      #3
      ik vind dit toch wel een van de beste uit de lijn hoor!, echt waar, super deze cake!
      DarkSoul is soms een inspiratierover!

      Comment


        #4
        De zoveelste pot al met goud-blauw als combinatie. Het wordt een beetje saai zo.

        Comment


          #5
          Heet de cake serieus cancer? Ik vind het niet echt een goede naam voor een cake. Ik noem toch ook een cake niet AIDS.

          Comment


            #6
            Daarom hebben ze deze ook CNC genoemd, maar dat is een afkorting van cancer ja. Gewoon Engels voor sterrenbeeld kreeft/(krab). Hier meer info: http://en.wikipedia.org/wiki/Cancer_(astrology)

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door heartworm Bekijk bericht
              Daarom hebben ze deze ook CNC genoemd, maar dat is een afkorting van cancer ja. Gewoon Engels voor sterrenbeeld kreeft/(krab). Hier meer info: http://en.wikipedia.org/wiki/Cancer_(astrology)
              Ik vind het alsnog een zéér ongepaste naam!! Shame on you Lesli!
              Laatst aangepast door bassiefirework; 4 September 2011, 11:01.
              Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door heartworm Bekijk bericht
                Daarom hebben ze deze ook CNC genoemd, maar dat is een afkorting van cancer ja. Gewoon Engels voor sterrenbeeld kreeft/(krab). Hier meer info: http://en.wikipedia.org/wiki/Cancer_(astrology)
                Ooh ja dat wist ik niet maar ik denk dat meerendeel van de mensen cancer associeren met ******.

                Comment


                  #9
                  Ik vind het ook echt geen top naam voor vuurwerk. Maar dat ze het veranderd hebben in Cnc is toch een stuk beter.
                  Hier mijn filmpje van Cnc:

                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                  Comment


                    #10
                    Wat een gezeik over die naam zeg.
                    Cancer is nou eenmaal de Engelse naam voor Kreeft.
                    Leer er mee leven!

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                      Wat een gezeik over die naam zeg.
                      Cancer is nou eenmaal de Engelse naam voor Kreeft.
                      Leer er mee leven!
                      Niet iedereen zal dit weten, en er al helemaal niet zo over denken! Denk dat het merendeel van de bevolking het associeert met de ziekte..
                      Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door bassiefirework Bekijk bericht
                        Niet iedereen zal dit weten, en er al helemaal niet zo over denken! Denk dat het merendeel van de bevolking het associeert met de ziekte..
                        Dan ga je er vanuit dat het merendeel van de bevolking voldoende Engels kan om te weten dat Cancer voor ****** staat? Zat mensen die dit echt ver gezocht vinden en het zo ook niet interpreteren.

                        De grootste reden voor bekrompenheid is dan ook onwetendheid.

                        Comment


                          #13
                          cancer, zodiac lijn, tekens van sterrenbeelden op de labels...

                          alles bij elkaar is het gewoon niet meer dan logisch dat je er van uit mag gaan dat het om het sterrenbeeld kreeft gaat...

                          dat er ooit iemand de ongelukkige fout heeft gemaakt om het sterrenbeeld en de ziekte in de engelse taal de zelfde naam heeft gegeven is dan jammer, voldoende mogelijkheden om de juiste vorm van het woord te interpreteren

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                            Dan ga je er vanuit dat het merendeel van de bevolking voldoende Engels kan om te weten dat Cancer voor ****** staat? Zat mensen die dit echt ver gezocht vinden en het zo ook niet interpreteren.

                            De grootste reden voor bekrompenheid is dan ook onwetendheid.
                            Ik ben zelf bekend qua engelse taal.
                            En ook ik weet dat men dit als sterrenbeeld benoemd.
                            Echter heb ik ook mijn vader verloren door deze ontiegelijk verschrikkelijke ziekte.
                            Ik denk dat het dan ook verstandiger was geweest om alleen de sterrenbeelden op de labels uit te drukken.
                            Dan had het de ophef in deze voorkomen.
                            Laatst aangepast door PYROMANIAC 1975; 4 September 2011, 11:24.
                            Extreme Pyromaniac for life.

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                              Ik ben zelf bekend qua engelse taal.
                              En ook ik weet dat men dit als sterrenbeeld benoemd.
                              Echter heb ik ook mijn vader verloren door deze ontiegelijk verschrikkelijke ziekte.
                              Ik denk dat het dan ook verstandiger was geweest om alleen de sterrenbeelden op de labels uit te drukken.
                              Dan had he de ophef in deze voorkomen.
                              Ik vind het goed dat je ondanks eigen negatieve ervaring toch de bereidheid hebt gevonden mee te denken over hoe Lesli hier iets anders mee om zou kunnen gaan.

                              Voor mij staat vast dat de context bepaald of iets als kwetsend ervaren kan worden of niet. Als je een hele lijn produceert onder sterrenbeelden, dan is het onlogisch het sterrenbeeld kreeft eruit te laten. Binnen die context mag Cancer vooral geinterpreteerd worden als sterrenbeeld Kreeft.

                              En ik heb vorig jaar twee mensen verloren aan die ziekte. Mijn oma en een tante. Stierven twee weken na elkaar ook. Ik weet hoe ingrijpend het kan zijn voor mensen, maar elk individueel heeft zelf in de hand hoe om te gaan als je tegen blokkades oploopt. In dit geval rondom het thema `k"nker`

                              Comment

                              Working...
                              X