Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Forza

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Forza



    Artikelnummer: 993
    Artikelnaam: Forza
    Bruto Gewicht: 5.000 gr
    Netto Kruitgewicht: 664 gr
    Aantal Schoten: nvt
    Effectomschrijving: 8 multi-shot kometen, 6 fonteinen, 4 vuurpijlen en 2 grote Romeinse staven.
    De kwaliteit van dit assortiment is van bijzonder hoog niveau!

    Stijghoogte: ? m.
    Diameter Effect: ?
    Adviesprijs: € 74,50
    Verpakkingseenheid: 2/1
    O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl
    Laatst aangepast door Guy; 2 October 2008, 23:35.

    #2
    Ik heb zo'n idee dat de pakketten van Top Selection op gelijke hoogte bevinden als de pakketten van Grand Prix;
    Opzich leuk om te hebben, maar als je naar kwalitatief vuurwerk zoekt moet je verder kijken. Zoiets verwacht ik in ieder geval.

    Comment


      #3
      Zou heel goed kunnen dat dit inderdaad de omlabelings zijn van Grand Prix.
      Heb jij zeer goed opgemerkt.

      Comment


        #4
        Hmm nou ik zat niet meteen aan directe omlabelingen te denken, maar toen jij het woord liet vallen heb ik aan de hand van het foldertje eens vergeleken.

        Forza heeft geen directe betrekking op een bestaand Grand Prix pakket, Grand Prix verwerkte meestal niet meer kometen dan fonteinen. Het meest vergelijkbare pakket met de Forza is Grand Prix 8;
        5 kometen, 7 fonteinen, 2 romeinse kaarsen, 1 romeinse staaf en 5 vuurpijlen.

        De papparazi heeft 4 multi-shot kometen, 4 fonteinen, 8 vuurpijlen, 1 mortier en 1 Romeinse kaars.
        Aangeziein deze de goedkoopste is heb ik hem vergeleken met Grand Prix 2; 3 kometen, 5 fonteinen, 1 mortier, 8 vuurpijlen en 1 romeinse kaars.

        Dan heb je de Diavolo; 7 multi-shot kometen, 6 fonteinen, 6 vuurpijlen en 3 Romeinse kaarsen. Met zijn 49.50 vergelijk ik deze dus maar met Grand Prix 6;
        5 kometen, 5 fonteinen, 2 romeinse kaarsen, 4 vuurpijlen.

        Tot slot de Basta; 6 multi-shot kometen, 1 waaierkomeet, 1 kleurenfontein, 1 fluitbatterij en 1 extra zware Romeinse staaf. Met een prijs van zo'n 100 euro vergelijk ik deze met Grand prix 11 Unlimited.
        7 kometen, 1 waaierkomeet, 1 fontein, 1 romeinse kaars.

        Conclusie: Over het algemeen heerst bij de Top Selection pakketten dus de kwantiteit, maar ook de prijs. Over de kwaliteit valt uiteraard nog niets over te zeggen. Wel hebben de pakketten precies dezelfde structuur als de Grand Prix pakketten, dus omlabelingen zijn niet uitgesloten.
        Stom he? Dat men binnen lesli haar eigen pakketten gaat voorzien van een ander labeltje, en naam. Dat labeltje is binnen Grand Prix al eens gebeurt, wil toch zeggen dat de pakketten niet lekker lopen.

        Comment


          #5
          Van jezelf iets omlabelen zie je ook bij HvK dus in die zin is het dus niet ondenkbaar. Maar qua opbouw heb je wel gelijk ja, misschien dat de oude pakketen niet meer aansloegen en dat ze nu de pakketen op deze manier willen verkopen?

          Comment


            #6
            Tja dat lijkt me wel de meest logische verklaring, ze zijn in ieder geval al een tijdje bezig een methode te zoeken om hun pakketten kwijt te raken. Wat wel een pluspuntje is dat Top Selection meer kometen er in heeft verwerkt in verhouding tot fonteinen. De kometen waren toch altijd het leukst in zulke pakketjes.

            Comment

            Working...
            X