Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Big MC Thunder [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Deze cake is sinds dit jaar te vinden in de lijn Thunder Kingdom. Hij zou dit jaar (adviesprijs) €49,95 mogen gaan kosten.

    Hier is mijn film:
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Laten we lekker link gaan doen!

    Comment


      #92
      Ook bij deze is het weer de goede prijs! ( de introductie prijs )


      60eu was toch wel teveel voor een 100shots knalblok. 50eu vind ik een betere prijs.

      Comment


        #93
        Mijn filmpje van deze mooie knalcake:

        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

        Comment


          #94
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          vuurwerkbieb

          Comment


            #95
            Wat goed dat ze de prijs hebben verlaagd! (net alsof ze elk bericht hier lezen ofzo) Is jammergenoeg nog steeds te duur voor mij... Als ik het geld had, dan had ik hem zeker gekocht! (TOPDING!)
            Offline!

            Comment


              #96
              Had hij nou ook een nieuw label? Ik zag daar volgens mij een foto van bij het opendag-topic.

              Comment


                #97
                Oorspronkelijk geplaatst door AVPyro Bekijk bericht
                Had hij nou ook een nieuw label? Ik zag daar volgens mij een foto van bij het opendag-topic.
                check mijn filmpje hierboven maar eens
                vuurwerkbieb

                Comment


                  #98
                  50euro is wel leuk prijsje voor 100schoten.

                  Lesli hebt nu toch eindelijk beetje positieve dingen.

                  Comment


                    #99
                    Oorspronkelijk geplaatst door kaboem Bekijk bericht
                    50euro is wel leuk prijsje voor 100schoten.

                    Lesli hebt nu toch eindelijk beetje positieve dingen.
                    Je laatste zin vind ik wel heel negatief klinken, heb je de hele pyroshopperlijn al eens uitgeprobeerd?

                    Dat is veel vuurwerk voor weinig geld. En ik ben ervaringsdeskundige, ik heb ze bijna allemaal zelf wel eens gehad met oud en nieuw.

                    Maar sorry back on topic
                    vuurwerkbieb

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door www.vuurwerkbieb.nl Bekijk bericht
                      Je laatste zin vind ik wel heel negatief klinken, heb je de hele pyroshopperlijn al eens uitgeprobeerd?

                      Dat is veel vuurwerk voor weinig geld. En ik ben ervaringsdeskundige, ik heb ze bijna allemaal zelf wel eens gehad met oud en nieuw.

                      Maar sorry back on topic
                      Ben geen fan van lesli nee, al zal de pyroshopperlijn wel leuk zijn.

                      Comment


                        Voor de 1e keer live gezien, en vond het geen onaardige knalbak.
                        Hier mijn film van de Demo,
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                        Comment


                          foto aan startpost toegevoegd

                          Comment


                            Weet iemand hoeveel er van deze big mc thunder in een karton zitten? echt top dat de prijs met 10 euro naar beneden is gegaan.

                            Comment


                              Najaa, hij was na 1 jaar al met 10euro verhoogd. Dat was de drempel dat ik niet eens meer naar deze cake om wou kijken. En nu is ie weer terug naar de goede prijs.


                              50eu is een redelijke prijs, het kan zelfs nog beter. Maar wel een prijs dat ik het in overweging ga nemen dat ik hem ga aanschaffen.

                              Comment


                                Twee stuks van deze cake. Even op 720p of 1080p kijken voor iets beter beeld.

                                Big MC Thunder, twee stuks. Geschoten op de demo van Onrust Drouwenermond.

                                Comment

                                Working...
                                X