Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MC Thunder [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    MC Thunder [Uitloop]

    Artikelnummer: 189
    Artikelnaam: MC Thunder
    Bruto Gewicht: 750 gram
    Netto Kruitgewicht: 96 gram
    Aantal Schoten: 16 schoten
    Effectomschrijving: 16 zware salute schoten met maximale burstknal en zilverboeket, de laatste 3 schoten samen als finale salvo. elk schot gaat omhoog met zilveren mines
    Tijdsduur: 20 sec
    Stijghoogte: 20 meter
    Richtprijs: €.9,99
    Verpakkingseenheid: 24/1
    O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

    Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

    Film 2012:
    Mc ThunderImporteur: Lesli VuurwerkMerk: Thunder kingdomWaar: Demo Lesli Vuurwerk 2012
    Laatst aangepast door ylke; 16 September 2012, 18:00.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    Ik heb de MC Thunder aan het werk gezien tijdens een show van Xena Vuurwerk, 30 augustus in Achterberg. Een topper van een knalcake.
    Hou deze in de gaten mannen

    Comment


      #3
      Dit vond ik samen met z'n grote broer de Big MC Thunder de beste cakes die ik gisteravond heb gezien. Beide knalcakes met een lekkere knal en een titanium boeketje!
      Once a pyro, always a pyro

      Comment


        #4
        Dit vind ik ook een hele goed knalpotje. Ik vind dit een aanrader omdat die Tintanium boeketjes heeft, ook de zilveren mines die er bij elk schot onder zitten vind ik een leuke toevoeging!
        De knallen zijn ook zeer goed te noemen. Ook heeft die een finale van 3 schoten wat hem nog leuker maakt. Hij heeft ook een grotere broer die salvo's van 5 schoten schiet, deze cake bevat dan ook 100 schoten en kost 50 euro.
        Laatst aangepast door Monsterking; 10 September 2008, 18:37.

        Comment


          #5
          Hier het filmpje van Freakypyromaniacs: http://www.freakpyromaniacs.com/movi...mc_thunder.wmv
          "I came in like a crackling ball."

          Comment


            #6
            Het is zeker dat ik een paar van deze schatjes af ga steken met oudjaar. Prachtige mines mooi fel een nog aardig hoog ,mooi helder en vol ti-boeketje. En de knallen tja die gaan ook aardig goed
            Hoop dat de big mc thunder ook zo mooi is dan moet ik een een paar keer extra folder rond brengen

            Comment


              #7
              en deze wordt hier verkocht ?
              02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door magnolia Bekijk bericht
                en deze wordt hier verkocht ?
                Wat is hier?
                Deze word uiteraard in Nederland verkocht, aangezien dit onder nederlands consumenten vuurwerk staat
                Once a pyro, always a pyro

                Comment


                  #9
                  zeer mooie potjes ! had ik echt niet verwacht die mines. ik heb er 3 op me lijstje staan ;)

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door pyrorboy Bekijk bericht
                    zeer mooie potjes ! had ik echt niet verwacht die mines. ik heb er 3 op me lijstje staan ;)
                    Van die mines stond al lang in de beginpost

                    Maar dit is inderdaad echt een geweldige legale knalcake

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door pyrorboy Bekijk bericht
                      zeer mooie potjes ! had ik echt niet verwacht die mines. ik heb er 3 op me lijstje staan ;)
                      Er worden hier per post ook nog eens 2 tegelijk geschoten, let daar wel op he.

                      Net als zijn grote broer zeker een topper, een aanrader, harde knallen, ti-boeketje en leuke mine onder, qua prijs ook netjes naar mijn mening.

                      Comment


                        #12
                        wat zouden jullie doen MC Thunder of cyclone als jullie moesten kiezen??

                        Comment


                          #13
                          Hier kan niemand een antwoord op geven, want niemand weet wat jou smaak is.
                          Kijk daarom beide filmpjes en bepaal dan welke je zelf wilt.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #14
                            oke zal ik dan maar doen :P

                            Comment


                              #15
                              Hey was al erg benieuwd naar het filmpje, vind het een mooie knalpot, dit jaar zkr op de lijst!
                              BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                              Comment

                              Working...
                              X