Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tokyokido

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Tokyokido

    Artikelnummer: 02499
    Artikelnaam: Tokyokido
    Netto kruitgewicht: 1958.8 gram
    Aantal schoten: 100 schoten
    Effectomschrijving: 100 schots 30mm compound van 4 cakes. 2 W-cakes en 2 I-cakes, die in een gaaf tempo heldere lichtblauwe en rode sterren schieten.
    Max. tube diameter: 30mm
    Tijdsduur: 54 sec.
    Stijghoogte: 20-25 meter
    Kartoneenheid: 1
    Adviesprijs: €139,5
    O.a. te koop bij: Vuurwerkplanet.nl



    Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door titanium; 11 September 2019, 13:50.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #3
      China filmpjes van de lesli boxen zijn echt steengoed dit jaar. Ben benieuwd naar de demo's filmpjes dit jaar.

      Het is is wel single effect, maar wel leuk uitgevoerd zo.

      Comment


        #4
        Pff, wat een bak!
        Misschien nog wel beter dan het China-filmpje! Gigantische blink effecten met bloedrode sterren. Deze heeft alle verwachtingen waargemaakt en misschien wel overtroffen. Misstaat zeker niet in een show, maar ook los geschoten is het genieten!

        Comment


          #5


          Zo de kneiter, dees doet het inderdaad beter dan de bekende china video!! Interessant show-product!

          Comment


            #6
            Mooie bak dit, zeker die waaiers vind ik ik zeer mooi en groot overkomen. Wat is trouwens de prijs van deze bak in Duitsland?
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
              Mooie bak dit, zeker die waaiers vind ik ik zeer mooi en groot overkomen. Wat is trouwens de prijs van deze bak in Duitsland?

              Zie hem voor 120 aangeboden worden bij verschillende vuurwerk winkels over de grens

              Comment


                #8
                Eentonig qua effect, maar laat ik dit effect nu juist heel erg mooi vinden.

                Echter, de prijs en een principekwestie houden me tegen deze op de lijst voor volgend jaar dit plaatsen.

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht


                  Zo de kneiter, dees doet het inderdaad beter dan de bekende china video!! Interessant show-product!
                  In de naam van de video staat echter wel het woord "Muster" wat sample betekent. Liefst had ik dan productie gezien.
                  www.huismanvuurwerk.nl

                  Comment


                    #10
                    Het effect en de verschillende schietrichtingen zijn perfect, maar als dit en sample is... de blinksterren worden namelijk volledig kapot geslagen. Ik ben benieuwd wat er als winkelversie overeind blijft.

                    Comment


                      #11
                      Voor de sample heb ik wel 120 euro over, maar dit gaan we nooit zo in de straat krijgen.
                      PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                        In de naam van de video staat echter wel het woord "Muster" wat sample betekent. Liefst had ik dan productie gezien.
                        Durf wel te zeggen dat de productie weinig tot niets onder doet aan de sample, afgaand op de Duitse video.
                        Laatst aangepast door Pyroguy; 3 October 2020, 17:06.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                          Durf wel te zeggen dat de producten weinig tot niets onder doet aan de sample, afgaand op de Duitse video.
                          Welke Duitse video, want die hierboven is de sample. Er staat Muster in de titel wat Duits is voor sample.
                          www.huismanvuurwerk.nl

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                            Welke Duitse video, want die hierboven is de sample. Er staat Muster in de titel wat Duits is voor sample.

                            Ik heb er twee afgestoken tijdens de jaarwisseling en zie hierboven de Duitse 'sample' video.

                            Comment


                              #15


                              Hele puike bak hoor! Dat tempo op het einde Zou niet misstaan in een showtje deze!

                              Comment

                              Working...
                              X