Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Angel Eyes [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Een dure maar wel een hele mooie cake. Grote uitspattingen, mooie kleuren en een harde burst. Enige minpuntje is dat die geen finale van 3 shots heeft.
    Laatst aangepast door jejestilo074; 28 March 2009, 01:32.

    Comment


      #17
      Ook de Angel Eyes kwam aan bod bij een vuurwerkshow in Achterberg die ik gisteren gezien heb.
      Jonge jonge wat een cake is dit zeg.
      Snoeiharde burst, grote boekketten, maar wat een prachtige kleuren heeft deze cake.
      Een aanrader mannen.

      Comment


        #18
        Tja het is weliswaar een dure cake, maar ik heb hem nu 2 jaar achter elkaar gehad en ik kan zeggen dat deze qua burst en bouquet er toch duidelijk boven uit steekt. Vooral de gekleurde ogen aan het einde vind ik een heel goed effect.

        Comment


          #19
          na deze reacties ga ik deze cake in de gaten houden en kijken of ik hem kan gaan toevoegen in mijn show, een filmpje in goede kwaliteit zou ik graag nog willen zien alvorens ik deze zal aan schaffen.

          degene die uitgebreide reacties hier hebben geplaats mijn dank daarvoor

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door *kevin* Bekijk bericht
            na deze reacties ga ik deze cake in de gaten houden en kijken of ik hem kan gaan toevoegen in mijn show, een filmpje in goede kwaliteit zou ik graag nog willen zien alvorens ik deze zal aan schaffen.

            degene die uitgebreide reacties hier hebben geplaats mijn dank daarvoor

            Alstu!

            Angel Eyes filmpje

            Comment


              #21
              37.50 dit jaar...

              ik twijfel nog of ik hem neem ,

              hier nog een straat filmpje :

              Comment


                #22
                Prachtige pot! Echt een aanrader, wat een effect! Alleen op het filmpje zie je bij de staarten alleen rode en groene gekleurde bollen, bij mij zaten er ook oranje en blauwe bollen bij.
                Laatst aangepast door Janniekske; 30 November 2008, 20:56.
                BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                Comment


                  #23
                  Super pot meerdere shots zou gunstig zijn ...

                  Comment


                    #24
                    1 woord geweldig.... heb er 4 besteld meschien alle 4 tegelijk

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door *kevin* Bekijk bericht
                      na deze reacties ga ik deze cake in de gaten houden en kijken of ik hem kan gaan toevoegen in mijn show, een filmpje in goede kwaliteit zou ik graag nog willen zien alvorens ik deze zal aan schaffen.

                      degene die uitgebreide reacties hier hebben geplaats mijn dank daarvoor
                      Denk dat je het beste dit filmpje kunt gebruiken om je te laten overtuigen. Filmpje is van d3vy http://d3vy.fnatic.com/film/OEN2007_..._AngelEyes.wmv

                      Comment


                        #26
                        zo he ik hoop dat hij dit jaar niet al te duur is .
                        want door de heldere kleurijke efeckten bent ik best onder de indruk van deze cake
                        02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                        Comment


                          #27
                          Hier 2 films van mij:

                          07/08
                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                          (Leuk z'n vriendin die niet kan filmen)

                          08/09
                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                          BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                          Comment


                            #28
                            Mooie cake, heb deze nu twee jaar achter elkaar gekocht.

                            Mooie boeketten en ik heb het idee dat Angel Eyes echt stukken hoger komt dan andere cakes.
                            Hij is wel weer duurder geworden of ligt dat aan mij?

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Imperial Guard Bekijk bericht
                              Hij is wel weer duurder geworden of ligt dat aan mij?
                              Klopt, in 2007 en 2008 37,50 en nu 39,95.
                              Helaas, maar dit jaar laat ik em toch echt liggen.

                              Comment


                                #30
                                Hij blijft mooi, ze zeggen wel eens dat kwaliteit geld kost maar dit gaat wel te ver voor 13 shoten. Daarom heeft deze nog nooit bij me in de collectie gezeten.

                                Comment

                                Working...
                                X