Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alcatraz [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    heb hem dit jaar ook voor de 2de keer, vind het een super 500-grams voor die prijs!
    BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

    Comment


      #17
      Een absolute topper!
      (Gezien bij vriend.)
      Ik wil deze dit jaar misschien aanschaffen maar ik ben aan het twijfelen tussen drie producten:
      - Alcatraz, Lesli, 50 euro.
      - Apocalypto, Lesli, 40 euro.
      - Ferro select 5162, Breeschoten "De Kruiterij", 40 euro.
      Welke van deze 500 grams cake's heeft volgens jullie de beste prijs/kwaliteit verhouding?
      Offline!

      Comment


        #18
        De Ferro Select 5162 vindt ik alleen de palmen van mooi en hij duurt niet zo lang als de twee producten van Lesli. De Alcatraz heeft veel verschillende effecten en mooie heldere kleuren. De Apocalypto geniet mijn voorkeur, omdat hij rustig is en mooie lang in de lucht hangende boeketten heeft. Bovendien brandt hij best lang! Het is je eigen keuze, de verschillen in prijs zijn niet de wereld uit.

        Comment


          #19
          Op de website van Lesli is te zien dat de "Alcatraz" in een nieuw jasje is gestoken.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Janniekske Bekijk bericht
            heb hem dit jaar ook voor de 2de keer, vind het een super 500-grams voor die prijs!
            Haal dit jaar de grijns maar van je gezicht dan, hij kost nu 59,95.

            Comment


              #21
              Haha, letterlijk en figuurlijk in een nieuw jasje gestoken dus.
              BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

              Comment


                #22
                Vanavond de alcatraz in reallife gezien. heb hem voor 49,95 kunnen kopen. voor deze prijs absoluut een leuke cake. Heerlijk tempo met mooie heldere kleurrijke effecten, ook erg leuk dat er verschillende schietrichtingen in deze cake verwerkt zijn. Ben normaal gesproken geen fan van het vuurwerk van lesi, maar vindt dit echt een topper! Voor de prijs van 49,95 zeer een leuke cake, voor een tientje meer zal ik deze laten staan!!!!!

                Comment


                  #23
                  Ik heb er nog eentje staan van vorig jaar, echt een lekkere cake is dit

                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #24
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    vuurwerkbieb

                    Comment


                      #25
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      vuurwerkbieb

                      Comment


                        #26
                        Wat een feest om dit stuk vuurwerk te mogen afsteken, wat een geweldige cake waar je de straat wel mee aan het schreeuwen krijgt en hij blijft ook maar gaan en die finale salvo's zijn gewoonweg super. Aanrader eerste klas in ieder geval
                        Vuurwerk doet de duivels dansen

                        Comment


                          #27
                          zeker een mooie pot, daar is iedereen het in middels wel mee eens!
                          50 euro was een mooie prijs, maar 60 euro wordt toch net een beetje top!
                          ook vind ik de crackling een beetje zacht over komen op de filmpjes, terwijl de meeste potten van lesli een zeer harde cracling hebben
                          DarkSoul is soms een inspiratierover!

                          Comment


                            #28
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            Even a broken clock is right twice a day.

                            Comment


                              #29
                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              vuurwerkbieb

                              Comment


                                #30
                                60 piek is echt teveel als ze hem in belgie hebben zou ik hem wel halen tis daar goedkoper ,want je kan daar vele budget potten halen die wel vergelijkbaar zijn.

                                Comment

                                Working...
                                X