Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camuro King [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Niet overdrijven aub. Hij is nog steeds zeer mooi, alleen iets minder snel.

    Comment


      #47
      Moet zeggen dat ik hier zeer van baal, heb hem echt gekocht voor de snelheid wat in mijn ogen een waar spektakel vormde.
      Hopelijk komt de langzame versie goed uit de verf.

      Comment


        #48
        nu ga ik toch twijflen hoe ik hem door ga lonten.. ik wou eerst namelijk de bloody sky laten gaan en bij het eind van de versnelling de camuro king.. maar mischien dat het nu beter is bijde tegelijk te laten gaan..

        ben vooralsnog benieuwd hoe de nieuwe versie het doet

        Comment


          #49
          Wanneer ik de oude filmpjes vergelijk met het laatste filmpje, dan duren de effecten bij het laatste filmpje inderdaad langer.
          Bij de oude filmpjes duurt het vanaf het eerste schot tot het laatste schot ongeveer 20 seconden en bij het laatste filmpje 27 seconden.

          Wilde hem ook halen, maar begin nu toch te twijfelen.
          Zijn er niet meer nieuwe filmpjes van deze pot om te vergelijken?
          Kan wellicht een maandagochtend exemplaar zijn en dat de rest wel het normale tempo heeft.

          edit: Deze is van de show in Parijswijk -> http://blip.tv/file/532892
          Begint bij 5 en eindigd op 33 seconden, dus ook al zo'n langzamere.
          Laatst aangepast door Gygabyte; 13 December 2007, 21:50.
          Mvg Frans

          Comment


            #50
            Hier nog een filmpje van mij vorig jaar......leek de snelheid ook al niet erg in te zitten......maar voor mij goed genoeg.

            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


            Laatst aangepast door Thecrow; 3 January 2011, 16:15.

            Comment


              #51
              Vind m opzich wel cool zo! oke, hij mist de snelheid, maar hij is nogsteeds niet sloom. en zo is ie net iets langer enzo.. beidde versies hebben zn voor en nadelen maar ik vind dat deze elkaar opheffen en het me eigenlijk niet uitmaakt welke versie ik heb

              Comment


                #52
                Ja, met een budget moet je keuzes maken en ik vind deze verandering echt een flinke domper voor deze cake. Ik wilde hem zeker ergens halen, zou er wel een stukje voor moeten rijden, maar dat was ie waard, 100% zeker. Vorig jaar ging ie zo lekker, wat een geweld, voor een prijsstijging en minder geweld, nee, dan toch maar weer wat anders proberen.

                Toch is de cake niet slecht, maar degene die hem vorig jaar had, die vind hem nu duidelijk minder.

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door Gygabyte Bekijk bericht
                  Wanneer ik de oude filmpjes vergelijk met het laatste filmpje, dan duren de effecten bij het laatste filmpje inderdaad langer.
                  Bij de oude filmpjes duurt het vanaf het eerste schot tot het laatste schot ongeveer 20 seconden en bij het laatste filmpje 27 seconden.

                  Wilde hem ook halen, maar begin nu toch te twijfelen.
                  Zijn er niet meer nieuwe filmpjes van deze pot om te vergelijken?
                  Kan wellicht een maandagochtend exemplaar zijn en dat de rest wel het normale tempo heeft.

                  edit: Deze is van de show in Parijswijk -> http://blip.tv/file/532892
                  Begint bij 5 en eindigd op 33 seconden, dus ook al zo'n langzamere.
                  dit zijn er wel 2 he

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door Thundering in tha sky Bekijk bericht
                    dit zijn er wel 2 he
                    Weet ik, de eindfinale is van de eerste pot, de eindfinale van de tweede staat er niet op.
                    Heb alleen de linkerpot in de gaten gehouden.
                    Mvg Frans

                    Comment


                      #55
                      Ik ben net naar een demo van mijn verkooppunt geweest waar ze ook Lesli schoten.
                      En ik moet zeggen dat de Camuro King nog steeds even goed is. Hij is wel minder snel, maar hierdoor kan je wel beter de effecten zien en kun je er net iets langer van genieten.
                      BigSpender a.k.a. RubinhoS a.k.a. Rubinho93

                      Comment


                        #56
                        Gezien in rijswijk, en niet eens gemerkt dat ie langzamer was. Iedereen ging uit ze dat. Beste pot van de avond!

                        Comment


                          #57
                          Prachtig!, komt zeker in mijn lijstje

                          Comment


                            #58
                            Hier baal ik eigenlijk van heb t nieuwe filmpje nu pas gekeken en hij is echt wel slomer geworden als vorig jaar. Dit is echt ***** want ik koop m dus puur voor het geweld (snelheid).

                            Maar jaa beter een camuro king die slomer gaat dan een nieuwjaarsdag met regen en mist toch.....?

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door alifuru06 Bekijk bericht
                              Hier baal ik eigenlijk van heb t nieuwe filmpje nu pas gekeken en hij is echt wel slomer geworden als vorig jaar. Dit is echt ***** want ik koop m dus puur voor het geweld (snelheid).

                              Maar jaa beter een camuro king die slomer gaat dan een nieuwjaarsdag met regen en mist toch.....?
                              lijkt mij wel
                              helaas mag ik niet zoveel geld uitgeven en als ik deze had bestelt had ik bijna niks meer over ud heb ik het maar niet gedaan

                              Comment


                                #60
                                werelds een echte king

                                hij is nog steeds de beste pot en nog steeds snel en wat een volle lucht het publiek gaat volledig uit zijn dak WERELDS
                                Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                                Comment

                                Working...
                                X