Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camuro King [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Dat is echt *piep*nieuws Gerwin...
    Ben benieuwd naar een filmpje van de nieuwe versie...

    Comment


      #32
      dat meen je niet??? ik heb namelijk de bloody sky en camuro king al besteld als ze echt flut zijn dan mik ik de verpakkingen na oudjaar snoeihard bij de winkel weer naar binnen toe

      die cake was super en dan moeten ze hem zo laten want dit waren de beste cake's van lesli!

      Comment


        #33
        Ja de finlale was voor mijn gevoel slomer gemaakt Kan het msi hebben maar ik ben hem helemaal anders gewend
        Gerwin

        Comment


          #34
          Wat heeft die winkel te maken met de veranderde kwaliteit van dit product? Volgens mij gaat de importeur over de aanpassingen van een product.

          Comment


            #35
            Filmpje staat op de pc werkt ftp niet mee :s maar hij is duidelijk langzamer geworden van trrrrrrrrrrrrrrrr is ie naar tak tak tak tak tak tak gegaan :s
            Gerwin

            Comment


              #36
              KLIK HIER VOOR HET FILMPJE!!!
              Gerwin

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin Bekijk bericht
                Ooh nee, wat een ramp.. waarschijnlijk wilde ze hem zo wat langduriger maken zodat mensen het eerder 65 euries waar vinden. Echter denk ik dat dit een averechts effect heeft: hij duurt in verhouding nog steeds kort en het ooh en aah effect is ook nog is weg. Jammer, jammer.. dan koop ik liever de Seven Rows van Pro-Line
                BigSpender a.k.a. RubinhoS a.k.a. Rubinho93

                Comment


                  #38
                  is niks aan veranderd als je het filmpje bekijkt. de eerst rij ging al langzaam. en daarna loopt ie gewoon door.. dus waar al deze reacties op slaan

                  staat een filmpje op freakpyro van dit jaar en heb hem daar net mee vergelijken..
                  Laatst aangepast door ifeelfine; 12 December 2007, 21:20.

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door ifeelfine Bekijk bericht
                    is niks aan veranderd als je het filmpje bekijkt. de eerst rij ging al langzaam. en daarna loopt ie gewoon door.. dus waar al deze reacties op slaan
                    Ik weet niet of je de andere filmpje heb gezien, maar daar werden de 2e tot de 1-a-laatste echt in een super tempo geschoten, echt het ooh en aah effect zeg maar. Maar nu gaat het te sloom om dit te bereiken en is het te snel om los van de effecten te kunnen genieten (ben zelf groot voorstander van de oude versie, vraag dan ook aan mijn dealer of hij die nog heeft staan en zo ja, die apart wil zetten voor mij).
                    Snap je het nu een beetje?
                    BigSpender a.k.a. RubinhoS a.k.a. Rubinho93

                    Comment


                      #40
                      ik snap je wel, maar als ik de film van fpm vergelijk met de film die hierboven staat zie ik niet zo veel verschil.. in je gedachten kan iets heel anders blijven hangen.

                      ja ik had hem dit jaar en komend jaar en dan kunnen we pas beoordelen of ie ##$@ geworden is..

                      Comment


                        #41
                        De oude versie was gruwelijk maar deze is naar mijn mening ook nog wel gaaf en doet misschien wat meer eer aan het effect...
                        Al had ik toch liever de oude versie

                        Comment


                          #42
                          Ik vind dit een stuk beter omdat je de effecten per schot beter ziet. Bij de snellere versie oogt het in mijn ogen net iets te slordig.

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                            Ik vind dit een stuk beter omdat je de effecten per schot beter ziet. Bij de snellere versie oogt het in mijn ogen net iets te slordig.
                            Hier ben ik het mee eens. Hij is nu wat netter.
                            Maar ik vind hem nu een stuk minder spectaculair, en vind het effect saai worden. Uiteindelijk vind ik hem niet veel beter/slechter..

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door Firespree Bekijk bericht
                              De oude versie was gruwelijk maar deze is naar mijn mening ook nog wel gaaf en doet misschien wat meer eer aan het effect...
                              Al had ik toch liever de oude versie
                              Ik ben het met je eens, alleen mist het nu wel die topsnelheid dit tot het geweldige effect leidde. Het is niet meer... ja.. het is moeilijk te benoemen. In de woorde van Henk-Jan Smits: Het heeft de X-Factor niet meer.
                              BigSpender a.k.a. RubinhoS a.k.a. Rubinho93

                              Comment


                                #45
                                Dit kun je niet gaan menen.
                                Hier kan ik nu dus echt van balen.
                                Je ziet de camuro nu beter, ok.
                                Maar ik denk dat de meesten hem kochten voor de snelheid.
                                Wat een ramp dat ik deze heb besteld.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X