Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camuro King [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Het is zeker een aanrader, dit is in mijn ogen toch wel een van de mooiste 500grammers in Nederland, deze zal ik dit jaar ook wederom aanschaffen, het is onvoorstelbaar dat zoiets gewoon legaal mogelijk is. En je bent zeker van een enthousiast publiek, zegt genoeg over de cake.

    Comment


      #17
      Super mooie cake alleen de prijs he. Hij is het waard alleen hij past jammer genoeg niet in mijn budget
      www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

      Comment


        #18
        maar je kunt ook nitraat12 mooie potten doorlonten bijvoorbeeld de super 4 en dan in fanshape zetten.
        Dan heb je volgens mij ook een spektakel.
        Maar je hebt gelijk, niet iedereen kan hem aanschaffen helaas.
        Het leven is een feest!

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
          Het is zeker een aanrader, dit is in mijn ogen toch wel een van de mooiste 500grammers in Nederland, deze zal ik dit jaar ook wederom aanschaffen, het is onvoorstelbaar dat zoiets gewoon legaal mogelijk is. En je bent zeker van een enthousiast publiek, zegt genoeg over de cake.
          Ben het helemaal met Mattenfreak eens.
          Waanzinnig mooi blok is dit !!.
          Staat nr.4 op mijn wishing list voor dit jaar .
          Cheers
          mek

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Mek Bekijk bericht
            Ben het helemaal met Mattenfreak eens.
            Waanzinnig mooi blok is dit !!.
            Staat nr.4 op mijn wishing list voor dit jaar .
            Cheers
            mek
            Haha Mek. Jouw wensenlijst puilt op dit moment helemaal uit.
            Ik ben benieuwd wat er bij jou allemaal op die lijst voorkomt.
            Maar dit was even off-topic.
            Camuro King is een regelrechte kraker, een topper van jewelste.
            Prachtige mines, maar vooral de plotselinge versnelling maakt hem uniek.
            Ik heb wel het idee dat de Camuro King dit jaar concurrentie heeft gekregen want Lesli heeft haar collectie aanzienlijk uitgebreid met een aantal goede kwaliteitscake 500 grammers.
            Neemt niet weg dat hij ook dit jaar op mijn lijst zal staan.

            Comment


              #21
              Ik zag op vuurwerkplanet wel staan dat deze (bij sommige dealers) dit jaar € 64,50 is. Toch een aardige prijsstijging als je het mij vraagt maargoed... blijft een topper he.

              Comment


                #22
                Nou 5 euro vind ik toch nog wel mee vallen vergeleken met sommige andere prijsstijgingen...
                Daarnaast leg ik voor deze cake makkelijker 5 euro extra neer dan voor een van de andere die misschien gelijk blijven in prijs.
                Echt een heerlijk ding!!

                Comment


                  #23
                  Ik ben het helemaal met Firespree eens. Dit is zo'n geweldige cake die zijn geld dubbel en dwars waard is.
                  Mensen die geweld willen in de straat en een aandachttrekker dan is dit de juiste cake, wat een geweld.
                  Deze komt dan ook zeker in mijn collectie.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #24
                    Als deze je te duur is kun je beter geen 500 grams vuurwerk halen want ze zijn allemaal (te) duur.

                    Comment


                      #25
                      Daar ben ik het niet mee eens, Want je hebt genoeg 500grammers die zo'n 20euro goedkoper zijn dan deze.
                      Dynasty,Brilliant....
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #26
                        Dit blok vult de lucht echt goed met die mines erbij. Spectaculair mooi

                        Comment


                          #27
                          Dit jaar 2 besteld omdat ie zo heftig is!!!!!

                          Comment


                            #28
                            Ik vind hem wat duur, deze zou nooit in mijn beperkte budget passen en daarom zal ik deze nooit aanschaffen.

                            Maar wel heel mooi dat ik deze voorbij heb zien komen bij een demoshow, heb ik deze toch mooi eens kunnen ervaren. Het is wel een mooie cake ja.

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                              Daar ben ik het niet mee eens, Want je hebt genoeg 500grammers die zo'n 20euro goedkoper zijn dan deze.
                              Dynasty,Brilliant....
                              Qua prijs zijn er inderdaad mooiere, zowel qua tijdsduur als qua effecten. Maar met dit tempo en tóch nog zulke mooie effecten is ongekend voor de Nederlandse markt (Bloody Sky natuurlijk daargelaten).
                              BigSpender a.k.a. RubinhoS a.k.a. Rubinho93

                              Comment


                                #30
                                Nou kom net terug van demo waar ie ook werdt geschoten en schrok ervan ze hebben het tempo verlaagd Regelrechte flutpot is het nu geworden Was al niet blij met de rpijsverhoging maar nu hoef ik hem niet meer dus
                                Gerwin

                                Comment

                                Working...
                                X