Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Satisfaction [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Satisfaction [Uitloop]

    Artikelnummer: 439
    Artikelnaam: Satisfaction
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: 40
    Effectomschrijving: 40 schots rode, groene en blauwe peony effecten, zilveren coconuts en verschillende knettereffecten zorgen voor de ultieme voldoening.
    Tijdsduur: 25sec
    Stijghoogte: 20-25m
    Richtprijs: 69,95


    O.a. te koop bij: www.vuurwerkplanet.nl

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

    Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.


    Copyright vuurwerkcrew.nl

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Laatst aangepast door ylke; 11 November 2010, 21:37.

    #2
    40 shots, 70 euro, zal wel onder de 500 grammers vallen

    Comment


      #3
      Filmpje toegevoegd in de beginpost.
      Vuurwerk doet de duivels dansen

      Comment


        #4
        jellyfish, omlabeling?

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door pyroboy Bekijk bericht
          Effectomschrijving: 40 schots rode, groene en blauwe peony effecten, zilveren coconuts en verschillende knettereffecten zorgen voor de ultieme voldoening.
          Peony effecten? Alleen op het eind een beetje. Zilveren coconut? Dacht het niet! Knettereffecten? Waar dan?


          Leuke cake hoor, met die jellyfish. Ik zie er geen omlabeling van, Richardus. Of heb ik er eentje gemist?
          Wel een hoop geld voor deze cake. Té veel naar mijn mening. Mist toch wel een wow-factor, terwijl je dat best mag verwachten voor zo'n kostbare cake. De finale vind ik ook uiterst jammer. Ik laat hem staan.
          Laten we lekker link gaan doen!

          Comment


            #6
            Misschien is het filmpje verkeerd? Anders is dit de meest slechte/foute omschrijving die ik ooit gezien heb.. Wel weer erg mooie kleuren en jellyfish

            Comment


              #7
              Deze heeft nog het meest weg van de Thunderbolt van lesli.
              Mooie Jellyfish!
              70 euri is natuurlijk schofterig duur!

              Tequila van Zena schiet ook Jellyfish, maar dan in Z-shape, maar dan voor 48,50 euri. Goedkoper en veel mooier!

              Comment


                #8
                Hier is mijn film:

                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                Laten we lekker link gaan doen!

                Comment


                  #9
                  Hele mooie jellyfish cake met mooie kleuren. In tegenstelling tot de SWAT komen de jellyfish hier wat beter tot uiting. Zo'n cake als deze zie je niet vaak, is weer eens wat anders dan al het knalgeweld.
                  De prijs weerhoud me er ook hier helaas weer van hem te kopen.

                  Comment


                    #10
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    vuurwerkbieb

                    Comment


                      #11
                      filpje:
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                      Comment


                        #12
                        70 euro. 1,75 per schot en dan krijg je deze slappe hap. Nee dank u. In dat opzicht begrijp ik niet waarom sommige potten per schot een euro moet kosten en anderen 1,75. Ja exclusiviteit. Maar het blijft nog steeds chemicaliën en wat rijst.

                        Comment


                          #13
                          In mijn ogen de centjes ook niet waard die er voor gevraagd worden.

                          Simpele effecten waar geen zware burst voor nodig is.
                          Kleine effecten.
                          Extreme Pyromaniac for life.

                          Comment


                            #14
                            .Prijs gaat natuurlijk nergens meer over. 30 euro was in mijn ogen het maximum.. Ik laat deze mooi liggen.

                            Comment


                              #15
                              Mijn vader vind deze cake fantastisch omdat het weer eens wat anders is: niet recht toe, recht aan boeketten, maar weer eens wat anders!
                              Ben er zelf minder van gecharmeerd, effecten zijn klein, cake is saai en bovenal: veel te duur!
                              Offline!

                              Comment

                              Working...
                              X