Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Big Rhino [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Big Rhino [Uitloop]

    Artikelnummer: 434
    Artikelnaam: Big Rhino
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: 59
    Effectomschrijving: 59 schots giga cake! Maximaal gevuld blok met 3 rijen gouden wilgen exploderend in rood en groen mine effect. 2 rijen gouden bouquetten met rode en groene sterrenexplosies. Laatste 2 rijen met zware burstknal in rood en groen.
    Tijdsduur: 40sec
    Stijghoogte: 6-20m
    Richtprijs: 89,95


    O.a. te koop bij: www.vuurwerkplanet.nl

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

    Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.



    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Laatst aangepast door pyroboy; 14 September 2011, 19:38.

    #2
    Film van deze cake (Website Lesli)

    Vuurwerk kopen doe je online bij Vuurwerkplanet, de grootste vuurwerkshop van Nederland. Er is altijd een afhaalpunt in de buurt.
    Laatst aangepast door skyrider; 15 October 2010, 12:24.
    Light some fireworks, and see who answers.

    Comment


      #3
      Omlabeling van de Vertical Limit van New Spirit. Zeer prijzig,maar de cake zelf vindt ik erg mooi
      Light some fireworks, and see who answers.

      Comment


        #4
        Filmpje aan starterstopic toegevoegd.
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #5
          Hier is mijn film:

          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


          Een super diverse cake. Allerlei uitwerkingen komen voorbij. Met name de finale spreekt mij aan, maar de prijs is wel weer á la Lesli: superhoog.
          Laten we lekker link gaan doen!

          Comment


            #6
            @Drakesun: Jammer is dat hè, dat de mooie producten altijd zo duur moeten zijn, uitzonderingen daar gelaten.

            Ook dit was weer een prachtige bak. Niks op aan te merken, alleen viel me wel op dat de rode tips veel sneller verdwenen dan de groene.
            Over de prijs zullen we het gewoon maar niet hebben?

            Comment


              #7
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

              Comment


                #8
                Ik snap niet dat mensen het niet over de prijs willen hebben. Van een prijs a 90,- euro haak ik toch echt af hoor. Weet niet hoeveel geld jullie hebben verder dat je 90 euro neerdokt voor een blokje als dit...

                Comment


                  #9
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  vuurwerkbieb

                  Comment


                    #10
                    Thanks voor de movie, vind het een leuke verassing van lesli.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                      Ik snap niet dat mensen het niet over de prijs willen hebben. Van een prijs a 90,- euro haak ik toch echt af hoor. Weet niet hoeveel geld jullie hebben verder dat je 90 euro neerdokt voor een blokje als dit...
                      troost je bent niet de enige hier .
                      voor dat geld weet ik ook iets veel leukers te doen met meer spektakel
                      02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                      Comment


                        #12
                        En alweer de laatste filmpje van deze lijn:
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                        Comment

                        Working...
                        X