Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Next-Generation] V-Type [assortiment]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Next-Generation] V-Type [assortiment]



    Artikelnummer: 913
    Artikelnaam: V-Type
    Bruto Gewicht: 4.125 gr.
    Netto Kruitgewicht: 613 gr.
    Inhoud: 3 romeinse kaarsen. 1 vuurpijlen assortiment. 6 kometen. 7 fonteinen
    Richtprijs: €54,50
    Verpakkingseenheid: 4/1
    O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl


    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Guy; 2 October 2008, 23:13.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    Die vuurpijlen waar het om gaat zijn de freaky flyers. Fonteintjes wegen geen drol en de kometen en mortier stellen niet veel voor. Doch zijn de kometen in deze doos intressanter dan de kometen in de kleinere pakketen. Veel tails effecten en zaten best mooie bij.

    Leuk voor de kids of als speelgoed in de avond, niet bijster intressant voor na middernacht. Misschien voor mensen met een gezinnetje en kleine kinderen wel leuk.



    En dit pakket kostte enkele jaren terug 40 a 42 euro. Dat was op de grens van het acceptabele, maar nu het de afgelopen jaar eerst naar 47,50 en nu 49,- opgekrikt is is de prijs ronduit onacceptabel wat ze er voor vragen. Je betaalt echt voor het uiterlijk.

    1 van mijn grootste miskopen ooit. En dat met een prijs die toen lager lag dan dat ie nu doet.

    Comment


      #3
      idd, staat pijlenassortiment bij zijn het freaky fliers xD

      Comment


        #4
        Hmm, doet me denken aan Grand Prix, die ook waardeloze fonteinen + bloempijltjes in haar paketten pleurt.
        Zo'n pakketjes zijn wel leuk om mee te beginnen, maar dan koop je een pakketje van 25-30 euro, dan zijn deze nog wel leuk.
        Maar bij 50 euro ga je echt geld uitgeven en dan kijk je eerder naar iets serieus, dus laat je dit snel staan. (lijkt me)

        Comment


          #5
          En het wordt nog erger want dit jaar is de prijs verhoogd naar 54,50!

          Dit was eerst al een zware afrader, maar nu al helemaal.

          Comment


            #6
            damn mijn vader heeft deze gekocht nouja ik ben blij dat ik zelf heb

            Comment

            Working...
            X