Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Next-Generation] S-Type [assortiment]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Next-Generation] S-Type [assortiment]



    Artikelnummer: 911
    Artikelnaam: S-Type
    Bruto Gewicht: 2.075 gr.
    Netto Kruitgewicht: 290 gr.
    Inhoud: 1 romeinse kaars. 1 vuurpijlen assortiment. 1 voorgemonteerde mortier. 3 kometen . 5 fonteinen.
    Richtprijs: €24.95
    Verpakkingseenheid: 8/1
    O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl


    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Guy; 2 October 2008, 23:10.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    Afrader. Die vuurpijlen waar het om gaat zijn de freaky flyers. Fonteintjes wegen geen drol en de kometen en mortier stellen niet veel voor.

    Leuk voor de kids of als speelgoed in de avond, niet bijster intressant voor na middernacht.

    Comment


      #3
      Dit moet je nooit kopen, koop dan een pro-line pot een goeie ofzo.
      die pijlen gaan net de lucht in en de potjes haast allemaal fontijntjes stellen niks voor : NIET KOPEN DUS!!!

      Comment


        #4
        In de omschrijving staat ook aangegeven dat het 5 fontijnen bevat. Dus er is niemand wat te verwijten. Overigens wat wil je verwachten van een pakket voor 25 euro.

        Comment


          #5
          S-type review

          Omdat er niet veel info over dit pakket is, en iedereen weet niet echt wat ze ervan moeten vinden(soms goed, of bagger slecht) heb ik een soort review gemaakt en wat foto's,filmpjes, en de effecten omschreven.

          I had dit pakket dus omdat veel mensen op avp en in de boerenbond het aanraadde zo verliezen ze dus klanten zoals ik, want ik koop het nooit meer!
          de mortier ging niet eens af, en een ander potje waar mines uit kwamen gingen ook niet af, 2 potten vielen ook nog om, en 1 of 2 freakyflyers gingen ook niet af.
          de helft deed het dus maar, en het waren zowat allemaal fontijnen, ik heb 2 schietpotten gezien, en een die niet afging.

          hier de foto's en filmpjes:



          deze ging niet af, zou 6 shots crackling mine moeten hebben,(mine is dan ook nog me lievelings effect was echt teleur gesteld toen.



          Zeer langdurige fontijn, hij duurde 2 minuten



          Fontijntje met crackling



          dit was het kleinste ding, en toch heel leuk! fontijn met fluit.



          mortier die niet afging, effect stond er ook niet op.



          Weer een te lang durige fontijn.



          dit was een schietpot

          mijn filmpje (crackling tails)



          Weer een fontijn, gewoon weer crackling en stars.



          eindelijk weer een schietpot! het was een ruitecake, die tails schoot

          En mijn filmpje



          de hele zooi bij elkaar.

          conclusie:
          aangezien dat je toch wel veel producten krijgt, en veel producten lang duren(fontijnen) en je hebt 3 schietpotten(cakes) en een mortier en freaky flyers en ook nog een romeinse kaars, vind ik dit pakket niet slecht. je moet ook denken wat je anders voor 27 euro zou krijgen.
          maar dit jaar neem ik gewoon 3 goeie cakes voor 27 euro, en daar ben ik veel blijer mee!
          het is echter wel leuk voor vader en zoon, die op nieuwjaar iets af te steken moeten hebben, en iets beters willen dan een kinder pakket!

          sorry dat ik geen foto heb van de romeinse kaars, die was echter wel weer leuk.
          en van de freaky flyer heb ik ook geen foto, maar van alles een filmpje!
          ik moet het nog wel ff op blip.tv zetten, dus daarom staan er ook nog maar 2 filmpjes.

          gevlieve deze foto's etc niet over te nemen zonder pyromaniaqs.f erbij te vermelden.
          dank u!
          Laatst aangepast door pyromaniaqs.f; 23 May 2008, 17:57.
          punt

          Comment


            #6
            het is voor mij al weer een hele tijd geleden dat ik dit pakket heb gehad.. ik gok zo'n 6jaar geleden.. voor mij dus weer echt iets uit de oude doos om deze filmpjes te zien.
            Wel zag ik delen van dit pakket vorig jaar bij een vriend van me.. en ik moet zeggen,, helemaal niets mis mee voor dit geld.

            Ook ben ik bang dat jij een fout pakket hebt gehad o.i.d. want bij mij, en bij mijn vriend kan ik geen enkel potje of geen enkel pijltje heugen dat weigerde af te gaan.

            Zeer leuk pakketje voor in de vooravond, na 00.00uur maak je er niet bepaald de blitz meer mee
            Alleen jammer van de prijs, kun je een hoop andere dingen van doen.

            Maar ik werk zelf bij een next-generation dealer, en ik kan je wel vertellen, deze paketten vliegen de deur uit!

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door pyroboy Bekijk bericht
              Ook ben ik bang dat jij een fout pakket hebt gehad o.i.d. want bij mij, en bij mijn vriend kan ik geen enkel potje of geen enkel pijltje heugen dat weigerde af te gaan.
              ja dat was het denk ik ook.. verkeerd afgewerkt ofzo, maar mijn bestelling ging zoieso niet zo goed, ik had nog 1 pakje morning glorie besteld, ipv daarvan kreeg ik 3 golden globes:S:S:S
              niet dat het erg was maarja.

              maar het (...) was, dat ik een knal jaar had gehouden, en alleen een desperado(grote fontijn) en een s-type kocht(en die golden globes gratis dan).
              en dan gaat de helft niet af. ik stond daar echt om 12 uur zo van "wtf!"

              en je ik stak hem om 12 uur af:S stomdomdom.
              punt

              Comment

              Working...
              X