Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Next-Generation] Showcase

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Next-Generation] Showcase



    Artikelnummer: 885
    Artikelnaam: Showcase
    Bruto Gewicht: 1.708 gr.
    Netto Kruitgewicht: 192 gr.
    Aantal Schoten: Schots
    Effectomschrijving: tails lanceren camuro boeketten in combinatie met blauwe sterren, groene glittering, paarse coconut effecten en crackling wolken
    Tijdsduur: 18-20 sec.
    Stijghoogte: 35 - 40 m.
    Diameter effect: 8 - 10 m
    Richtprijs: €17.95
    Verpakkingseenheid: 12/1
    O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl


    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door ylke; 4 February 2011, 21:15.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    Hierbij een straatfilmpje van mij!

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    Comment


      #3
      Dit is mijn favoriete pot onder de 200 gram van Welkoop/Boerenbond. Prachtige effecten, vooral het goud.

      Comment


        #4
        niet veel reacties op deze cake maar vind t tog een leuke cake met goede effecten vind t goud en blauw goed overkomen iemand die weet wat de adviesprijs is ?

        Comment


          #5
          Omlabeling van de Blockbuster van de Sensations lijn.
          Is echt een mooie cake met heldere kleuren (net als de rest in de Sensations lijn trouwens, Sharks en X-Box etc.) en mooie goudeffecten! Ik vind het een toppertje

          Comment


            #6
            Vind het zelf een erg goed product, goede effecten, mooi tempo, en de prijs is ook niet slecht.

            Comment


              #7
              Goede cake voor zeker ook een mooie prijs. toppertje dus!

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door lwd gast Bekijk bericht
                niet veel reacties op deze cake maar vind t tog een leuke cake met goede effecten vind t goud en blauw goed overkomen iemand die weet wat de adviesprijs is ?
                volgens mij rond de 20 euro, maar bij mijn dealer wordt ie al 2 jaar voor 21,95 aangeboden.

                verder blijft het een geweldige pot voor iemand die niet zo'n geweldig buget heeft( ikke dus), mooie gouden boeketten, leuk gedaan met dat blauwe er door, en de crackling komt goed tot zijn recht in de finale
                10++

                gr tom
                DarkSoul is soms een inspiratierover!

                Comment


                  #9
                  Deze vandaag weer op de demo gezien en hij is en blijft gewoon geweldig. Prachtige effecten, harde burst en mooie brede boeketten.
                  Voor zijn prijs zeker een leuke budgetpot!

                  Comment


                    #10
                    Hele mooie cake met prachtige effecten. Wat ik alleen minder vond waren de peony's tussen de gouden boeketten door, die hadden voor mij niet gehoeven. Maar al met al een zeer mooie cake voor die 21,95.
                    De komende maanden minder actief op het forum.

                    Comment


                      #11
                      In het verleden zaten die peony's er niet in. Toen was die inderdaad nog veel mooier

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Blitzzz Bekijk bericht
                        In het verleden zaten die peony's er niet in. Toen was die inderdaad nog veel mooier
                        Ik heb 'm niet eerder gehad dus dat weet ik niet, vond het alleen een beetje jammer. Maar goed, het was een mooi ding ondanks de peony's tussendoor.
                        De komende maanden minder actief op het forum.

                        Comment


                          #13

                          Comment


                            #14
                            De peony's zijn er weer uit toch? Op de site van huisman staat een productfilmpje en dat is toch echt een andere dan in de startpost. Iemand die dit kan bevestigen?

                            hierbij de product film:

                            Chrysanthemum tails lanceren camuro bouquetten in combinatie met blauwe sterren, groene glittering en crackling. Deze 16 shots cake met harde bursts en mooie...
                            Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

                            Comment


                              #15
                              showcase word gewoon uitverkocht daar niet welkoop boerebond winkels, daarom kom je bij aantal plekken tegen. toevallig weet ik welkoop huissen ook nog paar showcase heeft staan.

                              Comment

                              Working...
                              X