Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thor 30's [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Thor 30's [Uitloop]

    Artikelnummer: 953
    Artikelnaam: Thor 30's
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 312,50 gram
    Aantal Schoten: 30
    Effectomschrijving: 30 schots waaiervormig flowerbed; grote zilveren zonnen met blauwe sterren en een finale van dragon eggs met burstknal.
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: €49,95

    Foto:




    Film:

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    #2
    Geweldig product alleen erg jammer van de prijs anders had deze een mooie opener geweest in een vuurwerkshow door de rustige effecten.

    Comment


      #3
      Bij Lesli weten ze niet eens hoe ze Torrr correct moeten spellen.
      Jammer voor Arjan.

      Comment


        #4
        deze gaat echt wel staan werken in m'n straatje. Effecten die normaal alleen komen van Marijn. Te duur, maar met een b-tje korting net te doen.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door heartworm Bekijk bericht
          deze gaat echt wel staan werken in m'n straatje. Effecten die normaal alleen komen van Marijn. Te duur, maar met een b-tje korting net te doen.


          Die al gezien? Soort gelijk maar dan in w shape.

          Leuke producten en met korting zeker nog te doen

          Comment


            #6
            hmmm niet helemaal mijn ding dit... ik vind m te rustig

            vind de labels van deze lijn trouwens wel heel erg een Lidu look hebben... of verbeeld ik me dat?

            Comment


              #7
              totaal geen 50 euro waard, voor dat geld heb je wel iets anders voor ik laat hem netjes staan

              Comment


                #8
                Hier een foto:



                (Foto niet gebruiken zonder toestemming!)

                --pyro99
                Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

                Comment


                  #9
                  Afmetingen van deze pot zijn: 290 x 225 x 180mm

                  --pyro99
                  Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

                  Comment


                    #10
                    Ik heb deze wel besteld, want ik vind hem echt mooi. Laatste rij betover ik zodat deze niet afgaat. Achterstevoren afsteken kan ook altijd nog.

                    Comment


                      #11
                      Dit is inderdaad een erg mooie cake!
                      Aleen zijn de effecten niet echt mijn ding, vind ik het tempo te traag en heb ik er het geeld niet voor!
                      Offline!

                      Comment


                        #12
                        Opvallend dat Lesli een redelijk aantal producten heeft dat in prijs verláágd is. Deze gaat dit jaar voor €39,95 over de toonbank, dat is toch een fikse prijsverlaging.

                        Comment


                          #13
                          20 eurotjes korting!
                          Ti's een stuk goedkoper inderdaad, maar ik vind het effect niet zo geweldig.. Dus deze blijft aan de kant dit jaar!
                          DarkSoul is soms een inspiratierover!

                          Comment


                            #14
                            Haha, van 50 naar 40 is altijd nog 10 euro en geen 20...

                            Lijkt me op zich wel een aardige cake, maar aangezien ik hem niet ergens in kan verwerken en het als stand-alone geen topbak vind, laat ik hem toch staan. Tenzij deze met nog grotere korting weer bij goedkopervuurwerk.nl beschikbaar is?

                            Comment


                              #15
                              Kreeg hem gratis vorig jaar, hier nog een filmpje ervan:

                              BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                              Comment

                              Working...
                              X