Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bloody Sky [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    ik heb hem voor maar 48 euro in Heerhugowaard bij jaapkooy besteld samen met alcatraz en stormcaser's 30's en een 100000 rol, alles is daar 25 % afgeprijsd

    Comment


      #17
      Heb tijdens de jaarwisseling 2 bloody sky's tegelijk afgestoken, hier de film:

      Laatst aangepast door Janniekske; 6 December 2009, 18:11.
      BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

      Comment


        #18
        Doet mij denken aan een Nl versie van de Chry Crackling!
        Vind hem echt heel mooi, ondanks dat hij que effect eentonig is, vooral doordat hij op verschillende manieren schiet

        Valt helaas wel buiten mijn budget..

        Comment


          #19
          Filmpje van de Bloody Sky van 2 jaar geleden :

          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


          Het is en blijft een masterlijk goeie cake, nu 2 jaar oprij gehad maar door de idiote prijsverhogingen van +5 Euro met het jaar wordt het nu te gortig en zit er dit jaar ook niet meer bij.
          Laatst aangepast door Thecrow; 3 January 2011, 16:11.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Gurby Bekijk bericht
            ik vind dit maar een magere cake.. effect vind ik nou niet echt goed te noemen magertjes klein en de prijs is belachelijk.. op de film is ie natuurlijk met meerdere geschoten.. maar als ie enkel staat, blijft er vrij weinig van over meen ik...
            ieder zijn mening,en smaken verschillen ( gelukkig )
            ik had vorig jaar voor 50 euro gekocht. En hij was egt heel erg goed, de hele straat was verlicht en de uitwerkingen waren erg collosaal. Groot hard en het regende as na het afsteken, egt geweldig. Aanrader, moet je egt kopen. De beste waaier bak die ik geizien en gehad heb

            Comment


              #21
              De vuurwerkwinkel waar ik altijd vuurwerk haal verkoop hem niet meer!
              (waarschijnlijk) Vanwege de hoge prijs werd hij maar weinig verkocht.
              Weten jullie of ze overal zijn weggehaald?

              En nu even over het product: Ik vind het een waaier met een te hoge prijs. (afgelopen jaar voor 75 euro) Verder vind ik dat de boeketten niet zo groot zijn als je voor de prijs zou verwachten, en dat de pot gewoon veel te snel over is.
              Offline!

              Comment


                #22
                Het is gewoon zonde dat ze de tails hebben weggelaten, het eerste jaar dat deze cake uitkwam was hij geweldig.
                Vind hem persoonlijk iets minder, maar dat is mijn mening.
                Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                Comment


                  #23
                  Echt zonde, die tail was een echte toevoeging. De boeketten waren niet echt groot, maar de tail maakte veel goed. Nu zijn de boeketten niet groter en de tail is weg

                  Comment


                    #24
                    Jammer dat ze de tails weg hebben gedaan.
                    Ik hoop dat ze volgend jaar ook iets van de prijs afhalen.
                    Verder is het wel een hele mooie en spectaculaire pot.
                    Maar is helaas te duur voor mij...
                    Offline!

                    Comment


                      #25
                      Advies verkoopprijs 2011/2012 € 69,95
                      www.huismanvuurwerk.nl

                      Comment


                        #26
                        Ja de tails weglaten neemt voor mij ook een groot deel van de "wow" factor weg.
                        Aan het begin van het 500grams tijdperk een must , maar door Lesli turned in to dust.
                        Even a broken clock is right twice a day.

                        Comment


                          #27
                          Originele productfilm in startpost toegevoegd en startpost ge-update
                          Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                          Comment


                            #28
                            http://youtu.be/O84qG1Mxpts

                            Eigen filmpje van wat jaartjes terug. Erg leuk als de eerste rij onverwachts in 1 keer af gaat
                            Laat nog geregeld muggenscheetjes

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door ylke Bekijk bericht
                              Het is gewoon zonde dat ze de tails hebben weggelaten, het eerste jaar dat deze cake uitkwam was hij geweldig.
                              Vind hem persoonlijk iets minder, maar dat is mijn mening.
                              Was dat niet de camuro-king?
                              Laat nog geregeld muggenscheetjes

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door jagert Bekijk bericht
                                Was dat niet de camuro-king?
                                Camuro-King= mines.
                                Bloody Sky= tails. (was vroeger tails)
                                Offline!

                                Comment

                                Working...
                                X