Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Liquid skies [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Liquid skies [Uitloop]

    Artikelnummer: 935
    Artikelnaam: Liquid skies
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: 25 schots
    Effectomschrijving: Rode palmen met crackling, gele palmen met dragon eggs, multi-colour palmen, dragon eggs en crackling.
    Tijdsduur: 36 sec.
    Stijghoogte: 20 m.
    Richtprijs: € 19.95
    Bron: vuurwerkplanet.nl

    Filmpje : https://www.vuurwerkplanet.nl/shop/s...d-034d15c50671
    Laatst aangepast door Torrr; 28 November 2010, 20:20. Reden: Link voor een filmpje toegevoegd

    #2
    Ziet er goed uit! Leuke effecten en die prijs is ook nog eens goed! Wachten op kruitgewicht en een filmpje
    Knal goed, knal verantwoord!

    Comment


      #3
      Ik heb deze vorig jaar bij meerdere demo's gezien, en ik vond het één van de betere van New Spirit. Persoonlijk vind ik de prijs/kwaliteitsverhouding van deze lijn over het algemeen niet geweldig, maar de Titania in de nieuwe uitvoering en deze Liquid Skies zijn daar uitzonderingen op. Dit blokje schiet in een heel snel tempo, met een lekkere burst, dus als je van drakeneieren houdt zit je met dit blokje helemaal goed!

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door cass Bekijk bericht
        Ik heb deze vorig jaar bij meerdere demo's gezien, en ik vond het één van de betere van New Spirit. Persoonlijk vind ik de prijs/kwaliteitsverhouding van deze lijn over het algemeen niet geweldig, maar de Titania in de nieuwe uitvoering en deze Liquid Skies zijn daar uitzonderingen op. Dit blokje schiet in een heel snel tempo, met een lekkere burst, dus als je van drakeneieren houdt zit je met dit blokje helemaal goed!
        Helemaal mee eens, ik heb deze verleden jaar met Torrr afgestoken omdat er klanten waren die deze cake niet konden en er geen filmpje van was.
        Eerlijkheids halve moet ik bekennen dat ik van deze cake stond te kijken.
        Zal kijken of ik aan een filmpje kan komen.
        Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

        Comment


          #5
          Ik ben van plan deze cake dit jaar te kopen....
          Is het een aanrader?

          Comment


            #6
            Het is een leuke cake, beslist geen miskoop.
            Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

            Comment


              #7
              Zie hier voor het filmpje van deze cake.
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #8
                was een zeer mooie pot voor die 19,95

                Comment


                  #9
                  dit ziet er inderdaat uit als een erg mooie pot, alleen jammer dat er staat:Rode palmen met crackling, gele palmen met dragon eggs, multi-colour palmen, dragon eggs en crackling, omdat ik geen dragon eggs zie
                  DarkSoul is soms een inspiratierover!

                  Comment


                    #10
                    http://www.youtube.com/watch?v=uY1Z9tt2sAU

                    Comment


                      #11
                      Vanavond gefilmd bij een demo. Per 2 geschoten.

                      https://www.youtube.com/user/Originallover

                      Comment


                        #12
                        hierbij mijn film.

                        Vuurwerk is een obsessie

                        Comment

                        Working...
                        X