Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Levensgenieters

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Bedankt voor de filmpjes Fred!

    Zal dit jaar een assortiment van deze cakes aanschaffen! Veel variatie in 1 doos GEWELDIG!
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    Comment


      #32
      moet zeggen los zijn ze aardig om te zien maar als je ze alle 4 tegelijk de lucht in jaagd heb je een mooi spectakel

      Comment


        #33
        ga ze dit jaar alle vier tegelijk de lucht in schieten
        wordt egt gek heb er nu al zin in

        Comment


          #34
          Van dit product, en sowieso van Marijn in het geheel, had ik veel meer verwacht. IK kwam dit jaar voor het eerst in aanraking met Marijn maar ben niet echt laaiend enthousiast. Dit is een leuk pakket, maar te duur. Voor 15euro per pot heb je echt mooiere. Zeker pot D, de knalcake stelt niks voor. Echt geen lekkere knallen, dan is de knalcake van bijvoorbeeld Zena veel beter en dat voor dezelfde prijs. Dus dan gaat het eigenlijk om de andere drie potten en dan heb ik liever 3x palm van Zena of maniac van weco of noem maar op. Nee voor mij dit pakket niet meer. Het was leuk, maar niet meer dan dat.

          Comment


            #35
            Dit jaar voor de 2e keer afgestoken en inderdaad zijn dit potten die je minimaal met zijn tweeën te gelijk moet afsteken. Wat me wel opvalt is dat deze potten lekker lang duren.

            Comment


              #36
              Ik heb ze gewoon allemaal los afgestoken, tussen wat duurdere cakes als de City Lights (Bonfire). De'Binkie' Cake & de cake met de spinning tails vielen in de smaak, ook bij de mensen die stonden te kijken... De andere 2 zijn wat standaard, maar goed te doen!

              Comment


                #37
                Zijn er nog nieuwe ervaringen? Van afgelopen jaar maar 2 reacties, dus ik ben benieuwd of ze nog steeds zo goed zijn.

                Comment


                  #38
                  Ze waren weer net zo goed als voorgaande jaren Dus je kan gewoon de reacties van voorgaande jaren aanhouden.
                  Dit jaar is er wel een beperkte voorraad beschikbaar. Als je ze wilt hebben, raad ik sterk aan om ze VOOR te bestellen.
                  Laten we lekker link gaan doen!

                  Comment


                    #39
                    Video van mijn kant.

                    Laatst aangepast door Scav; 7 February 2016, 14:15.
                    Raaddebom.nl

                    Comment


                      #40
                      Waaron niet een lekker wijf in die folder ipv die lelijke gast, slechte zaak dit

                      Comment


                        #41
                        Dit pakket is nog verkrijgbaar bij Top Vuurwerk, en ik kan hem krijgen voor ong. 45 euro. Met al het nieuws wat te verkrijgen is, is dit pakket het nog waard?
                        https://youtube.com/@Pyroblom

                        Comment


                          #42
                          Da's niet duur. Aanschaffen zou ik zeggen.
                          December Will Be Magic Again!!

                          Comment


                            #43
                            jep! en na de actie van 3 jaar terug zijn ze zeker het overwegen waard!
                            Erg leuke cakes voor een schappelijke prijs.
                            Even a broken clock is right twice a day.

                            Comment

                            Working...
                            X