Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Binkie [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Het is een knal met een flitsje heb als het goed is er het filmpje ervan zal er vannavond naar kijken
    Gerwin

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin Bekijk bericht
      Het is een knal met een flitsje heb als het goed is er het filmpje ervan zal er vannavond naar kijken
      Filmpje al gevonden? Ben erg benieuwd!

      Comment


        #18
        Binkie

        Binkie
        op onze vuurwerk demo hebben wij de binkie geschoten,echte freaks zijn om als ze de klap horen,klein groen bolletje en een mega klap,deze zijn de beste van nederland echt waar,en niet duur 2.75 per 6

        V groet

        Bert lammers

        Comment


          #19
          ben zeer benieuwd naar dit stukje vuurwerk ik heb er maar even 12 doosjes van besteld

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door lammersvuurwerk Bekijk bericht
            Binkie
            op onze vuurwerk demo hebben wij de binkie geschoten,echte freaks zijn om als ze de klap horen,klein groen bolletje en een mega klap,deze zijn de beste van nederland echt waar,en niet duur 2.75 per 6

            V groet

            Bert lammers
            Bert, hij staat jammer genoeg niet op de website. Hoe kan deze besteld worden als je niet in de gelegenheid bent om naar jou winkel te komen?
            Of is deze in de losse verkoop ook volop te verkrijgen?

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door MjB Bekijk bericht
              Bert, hij staat jammer genoeg niet op de website. Hoe kan deze besteld worden als je niet in de gelegenheid bent om naar jou winkel te komen?
              Of is deze in de losse verkoop ook volop te verkrijgen?
              Volgens mij kun je Bert Lammers ook gewoon mailen, hij zorgt er dan voor dat het bij de rest van je bestelling komt.

              Comment


                #22
                hoi allemaal ik heb ze ook gekocht en getest vandaag en wat knallen ze lekker mijn pa was bezig achter de pc en die was zich rot geschrokken lekker voor hem ik zelf stond te lachen van vuurwerk plezier alleen onze hond genaamd joppe begon spontaan te kotsen van de zenuwen niet meer doen dus want ik moest dus de kots opruimen gatverdamme maar dat heb ik er wel voor over

                Comment


                  #23
                  Op AVP heeft iemand inmiddels een Binkie getest.
                  Het grappige is dat de Binkie vergeleken wordt met de Thunderking.
                  Hier het filmpje:

                  PicturePush is een gratis dienst om je foto's en filmpjes te hosten. Je kunt foto's en videos delen met vrienden, commentaar geven en labels toevoegen.





                  copywright:
                  AVP member Extreme Power

                  Comment


                    #24
                    Ik heb vandaag een dagje mogen meedraaien met de verkoop in de winkel van de Witte Tenten Verhuur.
                    De Binkies zijn razend populair aan het worden.
                    Ze gingen als zoetebroodjes over de toonbank.
                    Bijna iedere klant had de Binkies wel op zijn bestellijst staan.

                    Comment


                      #25
                      Mijn schoonzus was bereid om een Binkie voor me af te steken vanmorgen (ik stook zelf niet voortijdig ), maar inderdaad, ze knallen zeer goed!
                      Mooie felle groene tail de lucht in, harde knal en leuk rookwolkje.

                      Overigens is de verpakking alleen al tof om te zien, ziet er gewoon strak uit. Merkte wel dat veel van die dingen scheef op het voetje staan, weet niet of dat altijd is bij dit soort artikelen, maar viel mij wel op.

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                        Mijn schoonzus was bereid om een Binkie voor me af te steken vanmorgen (ik stook zelf niet voortijdig ), maar inderdaad, ze knallen zeer goed!
                        Mooie felle groene tail de lucht in, harde knal en leuk rookwolkje.

                        Overigens is de verpakking alleen al tof om te zien, ziet er gewoon strak uit. Merkte wel dat veel van die dingen scheef op het voetje staan, weet niet of dat altijd is bij dit soort artikelen, maar viel mij wel op.
                        Ach de voetjes zitten wel goed vast, ik weet nog met de shocks van Wolff dat de voetjes er telkens afvielen :( ..

                        De knal is heerlijk !
                        Gr. Alex:bye:

                        Comment


                          #27
                          Heb er ook een aantal getest, toppertjes! En een strakke afwerking, mooi label, etc. Volgend jaar meer Marijn Vuurwerk! Straks de "Snelle Jelle" uitproberen, ook die ziet er goed uit; mooie stevige voet.
                          www.roelwijngaarden.com, vuurwerklabels toen & Nu

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door roelwijngaarden.com Bekijk bericht
                            Heb er ook een aantal getest, toppertjes! En een strakke afwerking, mooi label, etc. Volgend jaar meer Marijn Vuurwerk! Straks de "Snelle Jelle" uitproberen, ook die ziet er goed uit; mooie stevige voet.
                            Ben reuze benieuwd naar jouw ervaring met de "Snelle Jelle" Roel.
                            Je hebt het over straks uitproberen. Haha.
                            Geweldig, heel Nederland ligt bijna op een oor en Roel gaat de rust verstoren.
                            Prachtig, gekkenhuis.

                            Comment


                              #29
                              Haha, geweldige dingen, net 2 gestookt, meteen de buurman naar me toe met de vraag "wat is dit joh?". Na uitleg dat ie het zo kan kopen even verderop kwam de opmerking "is dit legaal dan?".

                              Prachtig, echt toppertjes!

                              Comment


                                #30
                                Ja Ja, dit zijn ze he.

                                Voor mij geen thunderkings,shocks of asian thunders meer. Doe mij de Binkies maar!
                                De knal is duidelijk harder als de shocks en andere single shots.
                                En natuurlijk enkel de felle flits die er vanaf komt is super.

                                Geweldig spul
                                Once a pyro, always a pyro

                                Comment

                                Working...
                                X