Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Binkie [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    super cake van gemaakt leuk om te zien en te horen
    ja hopelijk komt de binkie weer en dan ook in pot en groot verpakking
    en natuurlijk iets goedkoper

    Comment


      De binkie zal straks als het goed is een stukje nostalgisch vuurwerk worden. Ik vond zojuist deze 2 bij elkaar horende filmpjes op youtube waar 100 binkies in hoog tempo er door heen gejaagd worden in waaiervorm.



      Laatst aangepast door Scav; 7 February 2016, 13:56.

      Comment


        Gaaf! Echt tof als mensen uren en uren knutselen om iets te maken wat in 30 seconden weg is.
        :-)

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door heartworm Bekijk bericht
          Gaaf! Echt tof als mensen uren en uren knutselen om iets te maken wat in 30 seconden weg is.
          :-)
          Daar ken ik er nog een van
          Gaaf gemaakt Casper!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door killerdome Bekijk bericht
            De binkie zal straks als het goed is een stukje nostalgisch vuurwerk worden. Ik vond zojuist deze 2 bij elkaar horende filmpjes op youtube waar 100 binkies in hoog tempo er door heen gejaagd worden in waaiervorm.

            movie

            movie
            Oorspronkelijk geplaatst door heartworm Bekijk bericht
            Gaaf! Echt tof als mensen uren en uren knutselen om iets te maken wat in 30 seconden weg is.
            :-)
            Oorspronkelijk geplaatst door DsNL Bekijk bericht
            Daar ken ik er nog een van
            Gaaf gemaakt Casper!
            Echt heel gaaf gemaakt ja. Het totaalplaatje mag er wezen, ziet er goed strak uit. En dan is het werkende gedeelte de kers op de taart. Super!

            Comment


              Inderdaad, wat een fijne bak is daar gemaakt. Zowel voor het oog als de uitwerking is echt goed! Heb m alwel eerder ergens gezien maar het blijft en kunstwerkje.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                Volgens mij is dat filmpje van Titanium hij is ook een lid op dit forum.
                Vuurwerkbieb.nl

                Comment


                  hahaha vet jij kan zo naar china aan de slag
                  echt mooi gemaakt

                  Comment


                    Nieuwe video van mijn kant.

                    Raaddebom.nl

                    Comment


                      Heerlijke singleshots, persoonlijk de beste van NL. In de loop van de tijd ben ik er helemaal aan verslingerd geraakt. Die fel groene bal gevolgd door een forse klap zonder poespas. Toppers zijn het. Ik hoop ze dit jaar nog ergens te kunnen kopen. Restpartijen zullen ongetwijfeld nog in sommige winkels aanwezig zijn??!!
                      Laatst aangepast door dabombe; 27 September 2012, 18:44.

                      Comment


                        Beetje late reactie maar inderdaad dat zijn mijn filmpjes.
                        Leuk om de reacties te lezen

                        Kan er ook geen afscheid van doen het afgeschoten blokje staat nog steeds als sier opgesteld
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          Heb ze gehad is een singleshot met meer knal dan kleur, er is bijna geen kleur. tog wel leuke dingen en een goede knal ze zijn ongeveer 3euro per 6stuks. in sommige acties 1,75 per 6stuks

                          Comment


                            Zijn deze toppers dit jaar nog te krijgen?
                            The 31st of December..

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Leendert97 Bekijk bericht
                              Zijn deze toppers dit jaar nog te krijgen?
                              Witte Tenten verkoopt deze nog in Eemnes. Net nog wat van deze jongens besteld. Paar andere winkels hebben nog restvoorraad.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door HoudvanVuurwerk Bekijk bericht
                                Heb ze gehad is een singleshot met meer knal dan kleur, er is bijna geen kleur. tog wel leuke dingen en een goede knal ze zijn ongeveer 3euro per 6stuks. in sommige acties 1,75 per 6stuks
                                Dus als ik sier wil moet ik deze niet nemen?!

                                Comment

                                Working...
                                X