Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Binkie [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    had dit jaar 20 pakjes van de binkie's. had ze nog niet eerder gehad maar het zijn erg goede dingen voor een lagere prijs dan de Asian thunders waar ik ook 7pakjes van had. vind de binkies erg gaaf met die dikke groene lichtkogel en staart. misschien wel net zo mooi als het boeket van de Asian thunders. had ze ook in een V-shape rek gezet met links de Asian Thunders en rechts de Binkie's de knallen waren naar mijn idee even hard alleen was de knal van de Asian thunder een lage/zware knal. en die van de binkie meer een hoge/felle knal. neem ze volgend jaar toch weer allebei. maar heb nu nog 10 pakjes binkie's liggen en die worden aan het einde van het jaar in een groot 'binkie' project verwerkt.

    Comment


      Kwalitatief gezien waren ze wel heel goed inderdaad, heb geen enkele misser gehad. Alleen 1 of 2 die wat lager schoten, maar dat mag de pret niet drukken

      Comment


        Ik had een half karton (36 pakken) en nog 16 pakken over. Ze knalde fantastisch! In Nederland zeker de hardste en ook nog eens zonder sterren die niks toevoegen.

        Comment


          Volgens mij nog aldoor de hardste shock. Vergeleken met de Rebel en die van Chooet en duidelijk de hardste. Deze heeft dan geen fluit of boeket, maar een gekleurde parel wat ook mooi is. Opvallend (overdag) vind ik bij de Binkie het rookwolkje die je heel compact om zichzelf heen ziet krullen, iets wat je ook vaak ziet bij de betere salute shells, en naar mijn idee een teken van een technisch goed in elkaar stekende knal. Volgend jaar geen andere shocks, maar enkel hier een paar pakjes van voor de lol

          Comment


            Had zelf 10 pakken, en echt een enorme aanrader! Volgend jaar meer inslaan, want vond hem echt de hardste vergeleken met AT en FT ..
            Mvg, Landinho

            Comment


              Had dit jaar 40 pakken,en had er zoals elk jaar geen spijt van.

              Gingen weer perfect hard,had de versie van dit jaar,maar die knalde net zo hard.
              Enige minpunt van de nieuwe versie was dat de lont helmaal los in het gaatje zat(dus klein plakbandje erover ofzo)wat tot gevolg had dat de lontjes snel beschadigde in je tas,of er soms uit lagen....Maar alles ging af zoals het hoorde met een heerlijke dreun!

              Comment





                Wat een lekkere singleshot, we hadden er zeker stuk of 50 pakjes van dit jaar. Ook voor het eerst meegemaakt, en de knal is super. Op de grond ( of het nou hoort of niet ) knallen ze zeker een chooet banger eruit. De vlam die vooraf komt is ook zeker goed, en van zeer goede kwaliteit in mijn ogen.



                Voor meer filmpjes check mijn nieuwe filmpjes topic, 2010/2011.

                Comment


                  Ik heb deze single shots afgelopen jaar voor het eerst mogen bewonderen. De knal was geweldig en de felle groene lichtkogel vooraf is ook erg netjes. Dit zijn zeer goede single shots voor ene hele mooie prijs. Ik koop er dit jaar zeker weten veel meer.

                  Comment


                    mooi filmpje, laat idd goed zien dat ie echt een tandje harder knalt als de rest

                    had dit jaar 13 pakjes, heb me er heerlijk mee vermaakt

                    werd soms zelfs gevraagd of ze illegaal waren haha. zegt genoeg lijkt me

                    Comment


                      Doordat je het niet op de juiste manier afsteekt, op ze kop afsteken is dus niet hoe het moet en ik denk dat dat de reden is dat de mods hem weg halen, na 2 keer mogen ze je inderdaad wel een PM sturen is wel zo duidelijk, weet jij ook meteen dat je het niet voor de 3de keer moest posten. Maar het deel uit je filmpje dat je ze normaal schiet is het wel erg goed te vergelijken.

                      Ik heb zelf de Binkie nog nooit meegemaakt, dit omdat er geen dealer in de buurt zit. Hopelijk is dat dit jaar wel zo, wil wel eens kijken of ze nou echt zo goed zijn.

                      Comment


                        Ah ok, ik heb (nog) niks gekregen. Ik had hem ook gepost bij dat topic 'welke thunderking is het beste'. Daar staat ie nog wel geloof ik.
                        Maar ik wist niet dat ook op de kop niet mag.

                        Comment


                          Tsja, dat is ook een beetje een grijs gebied op VWC. Je mag wel 10" stutata shells in je straatje afschieten met een mortier en dan de film plaatsen op VWC. Maar zodra je een Binkie op z'n kop laat knallen, dan mag dat niet. Omdat je in het laatste geval het vuurwerk niet volgens de gebruiksaanwijzing gebruikt, en de stutata wél.
                          Dus: onjuist gebruik van vuurwerk mag je op VWC niet posten, plaatsen of promoten.
                          Laten we lekker link gaan doen!

                          Comment


                            Foto van mij.


                            Oi oi oi, zoveel soorten single shots gehad.

                            Maar de winnaar is duidelijk:

                            DE BINKIE! mooie groene tail

                            Hopelijk blijven ze €3.-


                            foto niet gebruiken aub

                            Comment


                              Hoe heb jij die geregeld voor 3 euro?
                              Afgelopen jaar waren die van mij 3,50 conform de adviesprijs.

                              Comment


                                dan moet je even wat verder zoeken Jupilerfreak, ik ben nog nooit binkies tegen gekomen boven de 3 euro
                                Raaddebom.nl

                                Comment

                                Working...
                                X