Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lidu - Titanic Blink 125's.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Lidu - Titanic Blink 125's.

    Artikelnummer: 02337
    Artikelnaam: Titanic blink 125's
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 487 gram
    Aantal Schoten: 125 schots
    Effectomschrijving: 125's Lidu fanshaped event box. Fast glitter comets and crackle chrys
    Tijdsduur: 20 sec
    Stijghoogte: 25-30 m
    Richtprijs: €. 99,95
    O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl





    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door ylke; 29 March 2015, 19:12.
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    #2
    Wat een heerlijk effect! zulke cakes trekken mijn aandacht. Hopelijk komt deze ergens in de aanbieding, dan is hij voor mij
    075 zaantjee

    Comment


      #3
      zou hier nog niet eens 30 euro voor neerleggen, ammehoela 100€???

      Comment


        #4
        Wat een flut cake als die een tientje zou kosten koch ik hem nog niet.

        Comment


          #5
          Nee, idd. 99,95 euro?? Ik dacht dat de prijzen die men vraagt voor een 500gr pot alleen weggelegd was voor de Kruiterij. Eigenlijk, ik dacht dat het al helemaal verleden tijd was. Maar zie hier, hoe mooi het ook mag zijn. 100 euro is gewoon foolish!

          Comment


            #6
            Ik snap de prijzen echt niet, dit is toch 1 grote grap?? Pure oplichting.
            Deze waaier schiet in mijn ogen niet breed genoeg, lekker later staan.
            Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

            Comment


              #7
              Potdikkeme wat zijn dit voor een belachelijke hoge prijzen van Lidu. Hier snap ik dus helemaal niks van. Zo te lezen ben ik niet de enige die dit vind.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door henryboy Bekijk bericht
                Wat een flut cake als die een tientje zou kosten koch ik hem nog niet.
                je kunt natuurlijk ook overdrijven. Reken maar als dit in je straat staat dat de aandacht hierop gericht is. Het slotsalvo vind ik echter erg mager en de prijs mag er ook wel ff zijn zeg. waar dat vandaan komt weet ik niet. Ik weet wel dat ik dan liever voor een soortgelijke cake ga van een andere importeur die dicht bij lesli in de buurt komt;-)
                greetzz
                Eer was was was, was was is!

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door henryboy Bekijk bericht
                  Wat een flut cake als die een tientje zou kosten koch ik hem nog niet.
                  Dat dit een flut cake zou zijn volgen jouw, is absoluut niet waar. Ik was er aanwezig en je hebt er wel een smile van op je gezicht, zeker als je de prijs niet weet. Maar hij is wel echt veelste duur. Aangezien ze ook een omlabeling van de big momma schoten, die ook 100 euro kost. Dan zie je dat je voor hetzelfde bedrag een veel betere prijs kwaliteit kan krijgen. Als deze 50 euro zou zijn, dan zou ik hem overwegen. Maar 100 no way!

                  Comment


                    #10
                    Vond dit misschien wel 1 van de mooiste cakes van de avond.
                    Die tails vond ik echt indrukwekkend mooi, zwaar van genoten.
                    De prijs is echter veel en veel te hoog helaas, daardoor zal deze er niet komen.

                    Laten we wel realistisch blijven mensen, de prijs maakt het product opzich niet slecht natuurlijk.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                      Vond dit misschien wel 1 van de mooiste cakes van de avond.
                      Die tails vond ik echt indrukwekkend mooi, zwaar van genoten.
                      De prijs is echter veel en veel te hoog helaas, daardoor zal deze er niet komen.

                      Laten we wel realistisch blijven mensen, de prijs maakt het product opzich niet slecht natuurlijk.
                      Nee, maar het product maakt wel de prijs slecht!

                      Comment


                        #12
                        Dat geef ik ook al aan dat de prijs veel te hoog is.
                        Maar dat betekent niet dat het product opzich zelf slecht is toch ?
                        Uiteraard snap ik je reactie, het is altijd het totaal wat je doet beslissen om iets te kopen of juist niet.
                        Maar buiten de prijs vind ik het product geweldig.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #13


                          Filmpje van de Lesli productdemo 2014 toegevoegd.

                          Comment


                            #14
                            100,- voor nog geen 500gr...
                            belachelijk!

                            Comment


                              #15
                              Dit vuurwerk is net merk kleding, je betaalt meer voor het merk dan voor het product zelf.
                              "I came in like a crackling ball."

                              Comment

                              Working...
                              X