Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gold Mary

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Gold Mary

    Artikelnummer: 142
    Artikelnaam: Gold Mary
    Bruto Gewicht: info volgt
    Netto Kruitgewicht: 50 gr
    Aantal schoten: 10 schots
    Effectomschrijving: Goud is een zeer geliefde kleur in het vuurwerk. Daarom hebben we deze 10 schots pot tot de rand toe gevuld met gouden effecten.
    Tijdsduur: 20 seconden
    Stijghoogte: 10 meter
    Richtprijs: €.5,99
    O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

    Attached Files
    Laatst aangepast door ylke; 29 January 2014, 20:45.

    #2
    Leuk potje voor weinig geld. Het goudeffect blijft lang hangen maar ik stond eigenlijk te ver weg voor dit potje om dat goed vast te leggen:



    Adviesverkoopprijs is € 4,99.
    Laatst aangepast door ylke; 29 January 2014, 10:23.
    www.huismanvuurwerk.nl

    Comment


      #3
      Heerlijk, mooie tigertail. Zeker wel 4-5 stuks van kopen.
      75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
        Leuk potje voor weinig geld. Het goudeffect blijft lang hangen maar ik stond eigenlijk te ver weg voor dit potje om dat goed vast te leggen:

        Goud is een zeer geliefde kleur in het vuurwerk. Daarom hebben we deze 10 schots pot tot de rand toe gevuld met gouden effecten. Dit filmpje is geschoten tij...


        Adviesverkoopprijs is € 4,99.
        so met die verkoopprijs begint het steeds meer op duitsland te lijken, ik neem deze zeker.
        Je bent een rund als je een ander geen vuurwerk gunt.

        Comment


          #5
          Leuk dat je dat zegt vwjent, want het typische is dat Lesli tijdens de Winkeliersdemo aangaf dat er naast de Bestseller-lijn ook voor winkeliers in de grensgebieden een "Duitsland-lijn" komt maar daar zie ik nog niets van terug op de fora. Ik heb er wel iets van gehoord maar volgens mij waren het andere producten dan de Bestseller-lijn.
          www.huismanvuurwerk.nl

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
            Leuk dat je dat zegt vwjent, want het typische is dat Lesli tijdens de Winkeliersdemo aangaf dat er naast de Bestseller-lijn ook voor winkeliers in de grensgebieden een "Duitsland-lijn" komt maar daar zie ik nog niets van terug op de fora. Ik heb er wel iets van gehoord maar volgens mij waren het andere producten dan de Bestseller-lijn.
            Aan de ene kant zou dat natuurlijk een hele slimme zet zijn om de NL'ers hier te houden maar tov je andere klanten niet echt eerlijk, iedereen zou dat moeten kunnen profiteren. Maargoed het zijn nog speculaties op het moment.

            Leuk potje voor de prijs, dat zeker!
            Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

            Comment


              #7
              Leuk potje maar kijk is even naar de schiet hoogte dan lijkt het efect al wat groter 10 meter is best laag Maar het lijkt mij zeker een leuk ding om zo even mee te nemen hier bij de Welkoop/boerenbond.

              Comment


                #8
                Zo, dit lijkt dan op de next mistery mines van vroeger!
                Was altijd een leuke cake waar ik veel van heb genoten! Al is deze goedkoper en met 3 schoten meer
                DarkSoul is soms een inspiratierover!

                Comment


                  #9
                  Erg mooie budget cake, zoals ik kan zien op het bovenste filmpje is het effect gelukkig niet snel verdwenen. Super om een projectje mee te maken!
                  BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                  Comment


                    #10
                    Ziet er leuk uit, ga deze met 2 of 3 tegelijk schieten.

                    Comment


                      #11
                      hier zie je het goud wat beter,ziet er goed uit voor dat geld zeg.

                      Ik zeg BOEM .....!

                      Comment


                        #12
                        hij ziet er zeker mooi uit op film! deze komt er bij mij ook een paar keer in voor die prijs!

                        ben benieuwd!

                        --pyro99
                        Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

                        Comment


                          #13
                          Dit is nou leuk stookvoer voor in de avond!

                          Ga er zeker 1 halen
                          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                          Comment


                            #14
                            Maar het is zeker een mooi potje!
                            Leuk om er een project van te maken, stuk of 10 tegelijk...Heb je denk ik wel een mooi effect voor € 50,-
                            Enige minpunt vind ik, zoals eerder genoemd, de stijghoogte van slechts 10 meter.
                            Twijfel nog tussen deze, of toch een project met aantal duitse potten zoals de Phoenix of Carat.

                            Comment


                              #15
                              Geen idee..
                              Heeft iemand deze al afgestoken? ben benieuwd naar een straatfilmpje..
                              Wil hiermee ook een project maken, denk aan 10 stuks doorlonten..
                              Twijfel echter een beetje aan de stijghoogte en de effecten..
                              Zie zien er op het filmpje wel goed uit..

                              Comment

                              Working...
                              X