Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bloody mary [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Bloody mary [Uitloop]

    Deze 4 spookachtige vuurpijlen jagen iedereen de stuipen op het lijf. 4 verschillende effecten.

    Prijs: 13,75

    Brandtijd 1-2
    Hoogte 25,0-35,0
    Eenheid 4

    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    #2
    Iemand ervaring met deze pijlen? Lijken me leuke dingen
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    Comment


      #3
      Echt raar dat niemand op een vuurwerk forum ervaring heeft met deze pijlen, al een paar jaar vraag ik er ook naar op avp maar niemand kan antwoord geven.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
        Echt raar dat niemand op een vuurwerk forum ervaring heeft met deze pijlen, al een paar jaar vraag ik er ook naar op avp maar niemand kan antwoord geven.
        Topic staat er nog geen uur, geef mensen wel even de kans te reageren.

        Comment


          #5
          Ik heb het toch niet specifiek over dit forum, maar meer over andere forums. Ik hoorde dat je van deze pijlen niet echt iets moet verwachten.

          Comment


            #6
            Ik denk dat niemand deze pijlen koopt. Ik twijfel ook elk jaar maar koop ze nooit!!
            www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

            Comment


              #7
              Er zullen vast mensen zijn die ervaring hebben met deze pijlen.
              Wacht gerust af, dan komt het vanzelf.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #8
                nou,nou.. meer dan een jaar gewacht... nen nogsteeds nopes
                DarkSoul is soms een inspiratierover!

                Comment


                  #9
                  Zijn dit niet die pijlen met effecten waaronder een smiley en een mercedes teken?

                  Comment


                    #10
                    Nee zijn ze niet ..


                    Heb ze vroeger een keer meegemaakt, was een jaar of 6 geleden. Kan me echt niet meer goed herrineren wat het effect was, maar volgens mij stelde het niet veel voor.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkgekkie Bekijk bericht
                      Zijn dit niet die pijlen met effecten waaronder een smiley en een mercedes teken?
                      Dat zijn de Secret Signs.


                      Van Bloody Mary verwacht ik hetzelfde als van de Bad Bats. Het effect plopt er uit en stelt totaal niks voor. Je koopt ze eigenlijk voor het uiterlijk... Als je ze daar niet voor koopt: mooi laten liggen.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                        Dat zijn de Secret Signs.


                        Van Bloody Mary verwacht ik hetzelfde als van de Bad Bats. Het effect plopt er uit en stelt totaal niks voor. Je koopt ze eigenlijk voor het uiterlijk... Als je ze daar niet voor koopt: mooi laten liggen.
                        Keek net even in een oud foldertje en waren inderdaad de secret signs

                        Comment


                          #13
                          Ik meen me te herinneren dat deze pijlen eerst een fonteintje geven aan de bovenkant en dan de lucht pas in gaan..
                          maar ik weet dus niet precies of dit klopt?

                          Comment


                            #14
                            he? watte?!
                            een fonteintje
                            nou ja, lesli is nog wel steeds verassend, zal ik zo maar zeggen
                            DarkSoul is soms een inspiratierover!

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door pyroboy Bekijk bericht
                              Ik meen me te herinneren dat deze pijlen eerst een fonteintje geven aan de bovenkant en dan de lucht pas in gaan..
                              maar ik weet dus niet precies of dit klopt?
                              Ik spreek je niet tegen, maar daar heb ik toch zo mijn twijfels over..
                              Vraag me af of zoiets wel goed werkt met die aparte koppen. Maarja, daar kan je maar op één manier achter komen: kopen! Maar ik laat ze mooi liggen, Lesli heeft mij qua pijlen te veel teleurgesteld.

                              Comment

                              Working...
                              X