Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kick [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door *Vuurwerkfreak Bekijk bericht
    Net zo groot als een tafeltennisbal dus, of nog kleiner?
    nog kleiner...

    echt waar, ik stond verteld over hoe klein deze dingen waren!
    DarkSoul is soms een inspiratierover!

    Comment


      #17
      Denk net een slag groter dan een flashing demon, zo moet je het zien.

      Comment


        #18
        ja, inderdaat ja!


        verder denk ik ook dat het niet zo'n heel geweldig effect gaat geven, aangezien de groote! Ik heb het filmpje nu eens een paar keer goed beken, en ben tot de conclusie gekomen, dat het filmpje erg ver ingezoomd is!
        DarkSoul is soms een inspiratierover!

        Comment


          #19
          Hier heb ik nog een foto van vorig Oud en Nieuw
          Ze zijn heel erg klein maar het zijn echt super dingen! met goede crackling!.



          --pyro99
          Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door leslifan Bekijk bericht
            ja, inderdaat ja!
            Ik heb het filmpje nu eens een paar keer goed beken, en ben tot de conclusie gekomen, dat het filmpje erg ver ingezoomd is!
            Filmpje is helemaal niet ingezoomd, ik heb de camera (foto-toestel, Canon Powershot A640) gewoon op zo'n mini statief gezet op ongeveer 2 meter afstand...

            Comment


              #21
              Zo groot of eigenlijk klein zijn ze idd. En zijn wel grappige dingen. Goede crackling idd.

              Comment


                #22
                Ik neem er 1tje dit jaar
                Zal filmpje maken

                Comment


                  #23
                  Ik heb er net 1 afgestoken. Er kwam geen paars licht maar gewoon geel (normaal vuur/crackling kleur) licht vanaf. Hebben meer mensen dit? Wel jammer. Ik wilde me schoonouders verrassen met een paars verlichte woonkamer door er vlak bij het voor en achter raam een paar af te steken vlak voor ons bezoek bij hun.

                  Comment


                    #24
                    Ik heb ze ook (mede door de paarse vlam) ik hoop dat ze niet allemaal vuurkleur hebben.
                    Misschien kun je ze verrassen door er 1 binnen af te steken? ;)
                    I think I'm rocking with the best!

                    Comment


                      #25
                      Bij mij waren ze gewoon met een paarse vlam. Prima crackling ook!
                      I think I'm rocking with the best!

                      Comment


                        #26
                        Ook ik had een paarse vlam, leuk dingetje voor een euro, crackling was best goed.

                        Comment


                          #27
                          Even rechtzetten, de rest was wel allemaal paars. Volgend jaar weer een pakje halen voor één Euro.

                          Comment


                            #28
                            Had ze ook dit jaar. Zijn ook ideale rookbommen ;-)
                            En je hoeft niets op te ruimen, want ze branden volledig op

                            Comment

                            Working...
                            X