Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Inca Pakket [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Inca Pakket [Uitloop]

    Artikelnummer: Info volgt
    Artikelnaam: Inca Pakket
    Effectomschrijving: Luxe doos gevuld met 3 kometen, 6 fonteinen, 10 vuurpijlen, 3 Romeinse kaarsen en 1 Romeinse staaf.
    Tijdsduur: Info volgt
    Stijghoogte: Info volgt
    Richtprijs: €49,95
    O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl



    Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    [/QUOTE]

    #2
    Iemand ervaringen met dit pakket? Wat zit erin en wat kan je verwachten? Ik heb dit pakket gewonnen namelijk! En wilde wel even weten wat er allemaal inzit!

    Comment


      #3
      Ik wil wel een gokje wagen over de inhoud.

      * De vuurpijlen zullen waarschijnlijk 20-30 gram zijn.
      * Van de "kometen" zijn er 1 of 2 zonder boeket. Mogelijk alleen maar een tail.
      * Het verschil tussen de romeinse kaars en staaf is niet helemaal duidelijk, maar ik gok dat de staaf een crackling tail heeft.
      Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

      Comment


        #4
        Inka Pakket Lesli:

        Comment


          #5
          wat zal ik zeggen ... ik ben erg mild vandaag, vond het niet veel soeps
          naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door bakero1973 Bekijk bericht
            wat zal ik zeggen ... ik ben erg mild vandaag, vond het niet veel soeps
            Ik had hem gewonnen, dus was leuk in de vooravond. Maar mocht een gezin denken sow, €50 moet zijn staan ze om 00:00 uur toch te kijken... En niet van blijdschap. Voor €50 kun je echt vele betere pakketten scoren, en met een beetje moeite ook nog leuke cakes en een pijlenpakket als je het zelf kiest... Maar, ik mag niet klagen, een gegeven paard mag je niet in de bek kijken. En als gratis pakket was het leuk om af te steken!

            Comment

            Working...
            X