Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jackpot [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Jackpot [Uitloop]

    Artikelnummer: 162
    Artikelnaam: Jackpot
    Bruto Gewicht: info volgt
    Netto Kruitgewicht: 410gram
    Aantal schoten: 49
    Effectomschrijving: Werkelijk alle mogelijke effecten en kleuren zitten in de Jackpot verwerkt. 410 gram kruit i.c.m. 49 schoten zorgen voor een vuurwerkshow van bijna een halve minuut. Alleen dit jaar gratis Decemberlot t.w.v. € 5,- bij aankoop van een Jackpot.
    Tijdsduur: 30,0-40,0 sec.
    Stijghoogte: 20,0-25,0 m.
    Richtprijs: €.24,95
    O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

    Film:
    Attached Files
    Laatst aangepast door ylke; 13 May 2013, 19:49.

    #2
    gratis lot wat leuk , maar moet je daar geen 18 voor zijn? aangezien vuurwerk 16+ is

    Comment


      #3
      Wel knap dat ze alle effecten en kleuren erin hebben verwerkt
      One shot

      Comment


        #4
        en ken wel meer dan 49 effecten en/of kleuren combinatie's.
        Verder vind ik heel veel verschillende efecten niet altijd mooi uit 1 cake.
        Mijn ervaring is dat je dan vaak 1 grote rommelige bonte kermis krijgt..
        Bij voorbaat niet echt mijn ding dus.
        En die staatslot.. ?
        Nee inplaats daar van doe die cake maar 5 a 10 euro goedkoper ookal weet ik de prijs nog niet.
        Nee het is en blijft Lesli
        (neemt niet weg dat het product misschien wel heel mooi kan zijn)

        Comment


          #5
          49 shots ala Lesli met 410 gram.
          Ik geef mijn hoop aan het lot wat je erbij krijgt.
          Even a broken clock is right twice a day.

          Comment


            #6
            Leuk dat mensen van te voren al kunnen reageren, hebbie al films gezien?
            Misschien zijn het wel oplopende tubes van klein naar groot, misschien pakt het toch goed uit.
            Misschien ook niet.
            Maar om die cake nu al af te kraken.
            Het leven is een feest!

            Comment


              #7
              @Denjo.
              Ik kraak de cake/ het product niet af
              Ik kraak wel de omschrijving af.
              En daar hoef ik dus geen filmpje voor te zien
              En dat staats lot gebeuren vint ik nou niet echt iets hebben.
              Gewoon (een) goed(e) product(en) op de markt zetten.
              Dan heb je een staatslot actie niet nodig om klanten te lokken.
              Maar ja dat is mijn mening!

              Comment


                #8
                Er zijn nog andere naast jou die sarcastisch reageerden.
                De omschrijving kan wel zo 'apart' zijn, we weten nog helemaal niets wat het doet. Misschien is het wel een goede cake die op de markt gezet wordt en daarnaast een 5 euro staatslot geeft.
                Ik vind het wel lachen eigenlijk, slimme marketing.
                Het leven is een feest!

                Comment


                  #9
                  24,95 euro + gratis lot. Hoop dat ik wat win!

                  Comment


                    #10
                    Toen mensen een mysterypotje konden kopen voor 10,- en niet wisten wat eruit komt, was het een leuk idee en wilde men 't proberen..
                    Leuke marketingstunt voor de normale consument.. niet bedoelt voor de liefhebber.

                    Ook was er de Scorpion King in de Silver Label lijn voor 15 euro, geen effecten bekend, iedereen was erg benieuwd en enthousiast.
                    Leuke marketingstunt voor de consument.. niet bedoelt voor de liefhebber

                    Nu is er een cake van 24,95 met daarbij een gratis lot, effecten zijn redelijk bekend..
                    wederom een leuke marketingstunt voor de consument.. niet bedoelt voor de liefhebber.. en nu is het ineens bij voorbaat niets?

                    Rare beredenaties allemaal dan... ik geef deze cake een kans.. niet omdat ik 'm zelf wil of interessant vind.. nee, omdat ik ook denk aan hoe een importeur zijn geld moet verdienen. Je zal als importeur toch elk jaar iets interessants moeten verzinnen voor de consument om deze tevreden te houden en zelf geld te verdienen.
                    Naar mijn mening is dit dus weer een perfecte manier van marketing en ik weet zeer zeker dat deze prima zal verkopen onder de normale consument.

                    Comment


                      #11
                      Meer informatie over Jackpot: http://vuurwerkbieb.nl/catalogus/162-%E2%80%93-jackpot/Meer informatie op www.vuurwerkbieb.nl & www.facebook.com/vuurwerkbieb

                      Comment


                        #12
                        Raaddebom.nl - Online Filmpjes Van Vuurwerk Shows!

                        Comment


                          #13
                          Dit blokje gisteravond in actie gezien. De boeketten waren but. Maar de comets, man man man, wat waren die afschuwelijk fel! Zo goed he!

                          Mijn tip aan Lesli zou zijn: houdt die felle comets zo, maar doe wat minder schoten in deze pot, maar wel van betere kwaliteit. Dan kan dit echt een topper worden.

                          Comment


                            #14
                            hier een foto van de dummy, sorry voor het irritante plaatje erop.



                            (foto niet gebruiken zonder toestemming!)

                            --pyro99
                            Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

                            Comment


                              #15
                              deze is aangepast naar mijn ondervinding de volgorde een beetje en geen fish effect, geen mines meer en betere boekketen met een betere finale hier mijn filmpje:

                              Comment

                              Working...
                              X