Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pina Colada [Vuurpijl ass.] [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Pina Colada [Vuurpijl ass.] [Uitloop]

    Artikelnummer: ...
    Artikelnaam: Pina Colada
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 14,2 gram per pijl
    Aantal Schoten: ...
    Effectomschrijving: Assortiment van 6 vuurpijlen; via een zilver lichtspooraandrijving en burstknal worden 6 verschillende bouquetten uitgeworpen.
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: 17,95
    Laatst aangepast door pyroboy; 20 September 2011, 18:28.
    Once a pyro, always a pyro

    #2
    Matig pijlenpakket met een veel te hoge prijs. Pijlen gaan veel te hoog waarna er een lelijk vormige kleine boeketten uit komen. Na vorig jaar is er eigenlijk geen goed vuurpijlenpakket te verkrijgen bij de Welkoop/Boerenbond. Misschien dat de Premiere dit jaar weer wat beter is.

    Comment


      #3
      bij welkoop in emmeloord is hij dit jaar 9,99 is hij dat waard

      Comment


        #4
        Nee, dat is hij niet waard. Deze pijlen zijn echt om te huilen. Het is natuurlijk mogelijk dat dit veranderd is, maar Lesli pijlen zijn over het algemeen belabberd slecht(uitzondering: Moonwalkers)

        Comment


          #5
          Dit jaar zijn ze 19,95, zeker een veel te hoge prijs voor dit pakket.
          Destijds toen ik ze had stelde het niet veel voor, kleine boeketten, weinig variatie en een veel te hoge prijs.
          Echter als je ze voor 9,99 kunt krijgen, is het nog wel eens overweging waard. Toch zou ik aanraden om eerst te kijken of je andere pakketten rond deze prijs zou kunnen krijgen.
          www.vuurwerkbieb.nl | youtube.com/user/bozemVW

          Comment


            #6
            Dit pakket heeft dit jaar het strijdtoneel verlaten. Wel zullen er veel winkels zijn die hem nog op voorraad hebben en zullen 'm dus uitverkopen.

            Comment


              #7
              Als ik de lijst van Lesli van dit jaar moet geloven, worden deze pijlen overgezet van Next-Generation naar de Overige collectie, en worden ze dus nog verkocht!

              Comment

              Working...
              X