Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opvlieger [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Opvlieger [Uitloop]

    Artikelnummer: 324
    Artikelnaam: Opvlieger
    Bruto Gewicht: info volgt
    Netto Kruitgewicht: info volgt
    Aantal Schoten: info volgt
    Effectomschrijving: David Daredevil kiest het luchtruim maar vergeet dat hij hoogtevrees heeft! Hoe zal dit aflopen?
    Richtprijs: 2,99
    O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

    Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

    #2
    Alleen al de effectomschrijving is leuk En voor deze prijs kan het moeilijk een miskoop zijn.

    Comment


      #3
      Ben erg benieuwd..Vooral wat het is en hoe het eruit ziet..Had wat op internet gevonden van David Daredevil, maar denk dat dat iets anders is (een cartoon).

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Filmpje....

          Comment


            #6
            euh, deze zou toch vliegen...? Zo is het de €3 niet waard... Krijg 'n beetje 't idee dat de novelties van Lesli dikke dompers zijn...

            Comment


              #7
              Ook dit vind ik weer een leuke noveltie. Het effect is goed, alleen had de effectomschrijving wat mij betreft anders gemogen. Deze geeft nu het idee dat dit product de lucht in gaat terwijl ie op de grond blijft.

              Krijg 'n beetje 't idee dat de novelties van Lesli dikke dompers zijn...
              Waaruit leidt jij dit af? Bij deze noveltie had de omschrijving anders gekund zoals ik hierboven al eerder zei. Maar ik vind het absoluut geen dompers.
              De Oelewapper, Angsthaas en Bangerik vond ik top om te zien!

              Comment


                #8
                Het was een beetje te snel en kortdoordebocht geconcludeerd, beken ik. Maar ze kunnen gewoonweg niet tippen aan die van Shogun...that's for sure! Toch leuk voor de heb; ík kan ze niet weerstaan!

                edit: ik blijf deze duur vinden, denk dat ik 'm niet neem itt de andere Daredevil dingetjes.

                Comment


                  #9
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  www.vuurwerkbieb.nl | youtube.com/user/bozemVW

                  Comment


                    #10
                    wat een ***ding...sorry hoor, maar deze noveltie-freak is teleurgesteld en denkt er aan om een tientallen euro's kostend schansje te bouwen om dit teringding in de lucht te laten knetteren!....verspilde 3(+) euro zouden het zijn :P

                    Beter de goedkoopste tank van Shogun kopen, jongens! Zelfde, iet leuker én goedkoper!

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                      wat een ***ding...sorry hoor, maar deze noveltie-freak is teleurgesteld en denkt er aan om een tientallen euro's kostend schansje te bouwen om dit teringding in de lucht te laten knetteren!....verspilde 3(+) euro zouden het zijn :P

                      Beter de goedkoopste tank van Shogun kopen, jongens! Zelfde, iet leuker én goedkoper!
                      Hi is wel leuk, maar veelste duur. Ik laat hem liggen voor deze prijs..

                      Comment


                        #12

                        Comment


                          #13
                          zo lijkt ie wel groot he?
                          zet er eens een knock out naast:P
                          DarkSoul is soms een inspiratierover!

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                            wat een ***ding...sorry hoor, maar deze noveltie-freak is teleurgesteld en denkt er aan om een tientallen euro's kostend schansje te bouwen om dit teringding in de lucht te laten knetteren!....verspilde 3(+) euro zouden het zijn :P

                            Beter de goedkoopste tank van Shogun kopen, jongens! Zelfde, iet leuker én goedkoper!
                            wat verwacht je dan voor €3 dat ie salto's maakt ofzo??Ik vind het een leuk dingetje met een prima uiterlijk die het ook goed doet als dummy.
                            [B]THERE CAN ONLY BE ONE....VWC THE BEST FIREWORKS SOURCE[/B]

                            Comment


                              #15


                              Foto niet gebruiken zonder toestemming

                              Deze heeft me lichtelijk teleurgesteld omdat ie gewoon niet wilde rijden
                              Hij duurde ook erg kort dus dat was wel jammer!

                              Comment

                              Working...
                              X