Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het Kanonslagen Topic ( overzicht )

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
      Prima knallers zitten nog exemplaren tussen sta je nog versteld van hoe hard die gaan
      Mij te klein van formaat van ik heb een kanonslag in de handen

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door hardstylboy Bekijk bericht
        Prima knallers zitten nog exemplaren tussen sta je nog versteld van hoe hard die gaan
        Mij te klein van formaat van ik heb een kanonslag in de handen
        Ja deze waren doorgaans wel tot de betere te rekenen. Zeker in 2016 en 2017. Volgens mij werden deze toen ook op een andere manier gemaakt dan de meeste andere kanonslagen. Deze zijn al jaren van dat lelijke bruine, maar wel een hardere huls en ook nooit last van klei dat los raakte. Maar in 2018 en 2019 waren diverse importeurs overgestapt naar eenzelfde soort productieproces, waarbij het ook van die bruine rotjes waren. Deze waren doorgaans van betere kwaliteit dan eerdere jaren. Helaas mochten we er niet langer meer van genieten, en moet de jongere generatie het nu doen met knetterrotjes.
        Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

        Comment


          De enige rotjes die ik kocht waren de donderslagen extra en de Japanse kanonslagen van bkv en sloffen astronauten tot medio 2005. Helaas heb ik geen foto's ervan baal enorm. Maar na 2005 kocht ik ze niet meer was meer rommel dan een knal.

          De superthunder van rubro mijn buurjongetje liep er mee mocht ze even uittesten. Antwoord plof en floep van het wegschieten. Nee ik heb in geen 14 jaar geen rotjes meer gekocht. Wel kocht ik de astro 200 met 200 astronauten in mat.

          Comment


            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20230103_142915.jpg
Vertoningen:1
Grootte:184,0 KB
ID:	1597342 .
            https://store.steampowered.com/curator/43922535

            Comment


              Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

              Comment

              Working...
              X