Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het Kanonslagen Topic ( overzicht )

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door 1a2b Bekijk bericht
    Welke rotjes zijn nog te koop die gewoon in een slof zitten? Dus niet per honderd in zo'n kartonnen doosje, maar gewoon 200 in een slof, 20x10 stuks in ROOD papier.
    Wolf crackers van wolff
    Now your rocking with the best!

    Comment


      Badgerclan van Mercurius, japanse kanonslagen van Vulcan,Oriental Thunders van Katan, geloof dat GBV ze ook nog heeft maar dan per 100 stuks verpakt in rood papier.
      December Will Be Magic Again!!

      Comment


        Ik heb eigenlijk een vraag: iemand bekend met de Pekitraat kanonslagen ? (16 stuks in doosje) van intratuin? (zie foto) Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	329.1446119038.png
Vertoningen:2
Grootte:208,9 KB
ID:	1556180 knallen deze harder dan de spanish cracker xl van Vulcan?

        Comment


          Geen ervaring met deze knallers maar ik weet van Wolff dat je eigenlijk nooit teleurgesteld wordt...

          Oorspronkelijk geplaatst door Knalkip Bekijk bericht
          Ik heb eigenlijk een vraag: iemand bekend met de Pekitraat kanonslagen ? (16 stuks in doosje) van intratuin? (zie foto) [ATTACH=CONFIG]25577[/ATTACH] knallen deze harder dan de spanish cracker xl van Vulcan?

          Comment


            Dit is een van de 2 of 3 weet ik niet zeker omlabelingen van de Pepper Attack vorig jaar op de markt gebracht. Schijnen redelijk te knallen. Je hebt ook nog de Burning Attack geloof ik.
            December Will Be Magic Again!!

            Comment


              Knallen die Pekitraten harder dan deze? Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	prod120.png
Vertoningen:2
Grootte:209,2 KB
ID:	1556183 ?

              of zijn dat ongeveer dezelfde?
              Ik twijfel namelijk nog voor welke knallers ik zal gaan.

              Comment


                Op de fimpjes wel maar dat zijn filmpjes. Ik ben geneigd om voor de Pekitraat te gaan en niet voor de Spanish Cracker XL.Oordeel zelf



                December Will Be Magic Again!!

                Comment


                  De pekitraat knalt idd wat harder en dieper ;) die kosten 3 euro voor 16 stuks / de Spanish crackers XL kosten ook 3 euro voor 12 stuks.

                  Comment


                    Welke knalt nou het aller hardst?????

                    Comment


                      Ik denk dat je het best even de 18 pagina's van dit topic door kunt lezen om die vraag een soort van beantwoord te krijgen.
                      Laten we lekker link gaan doen!

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door sprinkhaan Bekijk bericht
                        Dit zijn wat mij betreft de beste. Wel goed drogen, kunnen vochtig zijn.
                        [ATTACH=CONFIG]24334[/ATTACH]
                        Hier ben ik het helemaal mee eens.
                        Dit jaar had ik ze gewoon voor de gein mee genomen,ik dacht dat het nooit veel kon zijn,maar man man wat werd ik blij verrast door deze knaller.

                        Gewoon een echte harde knal zoals je m niet zou verwachten...het kan dus wel!!
                        Ik houd van oude vuurwerkjes

                        Comment


                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20160307_222507.jpg
Vertoningen:2
Grootte:170,5 KB
ID:	1557879

                          Deze tellen ook zeker mee

                          Comment


                            Astronauten zijn zo'n mooie knallers.
                            Heel erg jaloers op die knallers veel plezier er mee!!!!

                            Comment


                              De kanonslagen worden elk jaar duurder en zachter.
                              Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                              Comment


                                Klopt allebei niet.

                                Kanonslagen komen elk jaar dichterbij hun normale prijs en blijven even zacht t.o.v. de jaren 80 en even hard t.o.v. de laatste jaren.
                                Vier veilig, vier legaal!

                                Comment

                                Working...
                                X