Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het Kanonslagen Topic ( overzicht )

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door jaydeypyro Bekijk bericht
    Thunder xl is dit jaar erg slecht. bij mij ook inderdaad erg vochtig enige wat ze doen is een soort plof geven die een thunderking maakt als die weg wordt geschoten verder ook labels slecht afgewerkt bij mij erg jammer
    Raar. Ik heb een heel karton gekocht en uit 3 verschillende sloffen al een paar kanonslagen afgestoken en bij mij deden ze het prima

    Comment


      Ik heb de kanonslag shising van lesli en deze hebben een hele korte lont, sommige nog kleiner dan een centimeter. Iemand het zelfde probleem?

      Comment


        Bij mij het zelfde probleem alleen dan bij kanonslag lion
        Je bent een runt als je jezelf geen vuurwerk gund

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpatje Bekijk bericht
          Bij mij het zelfde probleem alleen dan bij kanonslag lion
          Erg jammer zo, en dan zeggen ze dat illegaal vuurwerk onveilig is. Zit erover na te denken om ze weg te gooien, want weet niet of het goed gaat komen met zulke lontjes.

          Gelukkig heb ik nog een slof mad dog rotjes, deze lontjes zien er stukken beter uit.

          Comment


            Ik gooi rotjes altijd weg, laat ze liever niet in mijn handen knallen :P Vasthouden is niet zo slim
            The 31st of December..

            Comment


              @zuidwest Ja, ik heb hetzelfde probleem, volgensmij hoort dat want bij alle rotjes van mij (karton) was er zo´n kort lontje
              Vuurwerkcrew.nl .... de beste info vind je hier!!!

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
                Heel goed, drogen met die hap. Ik hoor graag of ze het dan goed doen want de laatste jaren is dit echt bagger.
                Voor de Nederlandse knaller vond ik ze redelijk goed, al helemaal voor de prijs van €0,89 voor 200 stuks in vergelijking tot legale muggenscheetjes die voor veel hogere prijzen (€5,- 20 stuks, €8,- 20 stuks etc.) worden verkocht. Er zaten wel wat rotjes tussen met te korte lontjes, maar over het algemeen vond ik ze redelijk goed (voor Nederlandse termen!)

                Comment


                  Een paar berichten terug zag ik iemand met een plaatje van kosmonauten... das lang geleden dat ik dat label gezien heb... mis ik nog in mijn collectie.
                  Vind de kanonslagen, astronauten, shi shings enzovoort dit jaar aardig lekker knallen.. weinig weigeraars en lekkere knallen. ik heb het idee dat ze in china toch weer iets serieuzer met kanonslagen aan het fabriceren zijn gegaan. misschien dat daardoor de gemiddelde prijs weer iets omhoog gegaan is?

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Dokfizzle Bekijk bericht
                    Een paar berichten terug zag ik iemand met een plaatje van kosmonauten... das lang geleden dat ik dat label gezien heb... mis ik nog in mijn collectie.
                    Vind de kanonslagen, astronauten, shi shings enzovoort dit jaar aardig lekker knallen.. weinig weigeraars en lekkere knallen. ik heb het idee dat ze in china toch weer iets serieuzer met kanonslagen aan het fabriceren zijn gegaan. misschien dat daardoor de gemiddelde prijs weer iets omhoog gegaan is?
                    Ja, kan best...
                    Maar hier in de buurt was het echt om te huilen.
                    Alleen Wolff rotjes waar ze €3,50 per 200 stuks voor vroegen.
                    Nu ben ik al langer overgestapt op het illegale vuurwerk, maar die Nederlandse prijzen zijn belachelijk aan het worden.

                    Comment


                      Wat is de kartoninhoud van de pakjes met 100 kanonslagen ?
                      我也喜欢年纪较大的烟花

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
                        Wat is de kartoninhoud van de pakjes met 100 kanonslagen ?
                        Dat verschilt heel erg maar gemiddeld genomen zitten er 24 pakjes in een karton

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door bassie123 Bekijk bericht
                          Dat verschilt heel erg maar gemiddeld genomen zitten er 24 pakjes in een karton
                          Hoe kan dat verschillen dan ?
                          我也喜欢年纪较大的烟花

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
                            Hoe kan dat verschillen dan ?
                            Hoe groot de verpakking is ten opzichte van het kartonnen doosje?
                            Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

                            Comment


                              Iemand ervaring met de Thunderbox kanonslag (160st) en hoeveel zitten er hiervan in een karton ?

                              http://www.tntvuurwerk.nl/product_in...roducts_id=415
                              我也喜欢年纪较大的烟花

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
                                Iemand ervaring met de Thunderbox kanonslag (160st) en hoeveel zitten er hiervan in een karton ?

                                http://www.tntvuurwerk.nl/product_in...roducts_id=415
                                Heb het ff opgezocht voor je en het zijn er 12 per karton. Maar ervaring heb ik er niet mee

                                Comment

                                Working...
                                X