Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ouderwetse grondbloemen Cat F2

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Volg dit product al een tijd niet meer, maar hoeveel zat er vroeger in en hoeveel vandaag de dag?

    Comment


      #77
      Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
      Prachtige collectie. Vaak denk je bij nostalgie aan de producten van helemaal vroegah met grijs lont, maar dit zijn de producten uit mijn jeugd. Doet me goed om dit te zien


      die twister zelf ook gehad waren echt heel goed.


      Spinning flower with bang
      staan nu weer op site rijssen 4.95

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door hardstylboy Bekijk bericht
        die twister zelf ook gehad waren echt heel goed.


        Spinning flower with bang
        staan nu weer op site rijssen 4.95
        Kan ze niet aanraden. Heb een tijd geleden 2 karton gekocht en al tientallen pakjes van opgestookt.
        Sommige pakjes knalt letterlijk 25% nog niet van. Wellicht een verkeerde badge/ooit vochtig geweest oid, maar ik zou ze niet halen. Al helemaal niet voor die prijs.

        Comment


          #79
          Ze waren heel goed. Maar ook deze werden in mijn ogen wat slechter de laatste jaren..
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #80
            Dat zou goed kunnen inderdaad. Die ik had waren uit 2011. Meen ook dat ze officieel eigenlijk niet meer mogen worden verkocht..

            Comment


              #81
              Hier heb ik ook hele goede herinneringen aan, 2007; de twister-knal van GBV. Het hardst knallende item van NL bodem. Toen ze verboden werden nog snel een paar karton met de museum club aangeschaft, tot in 2017 hadden we elk jaar nog een doosje op te stoken. Heerlijk spul, nu al een klassieker vind ik.

              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	twister_knal_1.jpg
Vertoningen:1
Grootte:45,9 KB
ID:	1579203
              www.roelwijngaarden.com, vuurwerklabels toen & Nu

              Comment


                #82
                Voor het mooie zou ik ze lekker bewaren en die van Zena gebruiken om te stoken. Alleen het labeltje scheelt dan, qua uitwerking identiek. Lekkere flash knal

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door roelwijngaarden Bekijk bericht
                  Hier heb ik ook hele goede herinneringen aan, 2007; de twister-knal van GBV. Het hardst knallende item van NL bodem. Toen ze verboden werden nog snel een paar karton met de museum club aangeschaft, tot in 2017 hadden we elk jaar nog een doosje op te stoken. Heerlijk spul, nu al een klassieker vind ik.

                  [ATTACH=CONFIG]53789[/ATTACH]

                  ook nog doosje van liggen tot nu toe ook nog elke jaar wat afgestoken top spul alleen die lontjes zijn niet zo geweldig en wachten tot ze bijna inzitten als je geen weigeraars wilt hebben draaien lang en knallen lekker hard jeugd van tegenwoordig zitten nog verbaasd te kijken. mijn doosje is van 2009

                  Comment


                    #84
                    Oorspronkelijk geplaatst door hardstylboy Bekijk bericht
                    ook nog doosje van liggen tot nu toe ook nog elke jaar wat afgestoken top spul alleen die lontjes zijn niet zo geweldig en wachten tot ze bijna inzitten als je geen weigeraars wilt hebben draaien lang en knallen lekker hard jeugd van tegenwoordig zitten nog verbaasd te kijken. mijn doosje is van 2009
                    "Vroegah" legde je ze gewoon op de grond met een geknakte kanonslag ervoor die je dan aan stak.
                    #LaatOnsVieren.

                    Comment


                      #85
                      Het verschil tussen categorie 1 en categorie 2 grondbloemen.

                      Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door VesperCycloon Bekijk bericht
                        Deze heb ik nog, toevallig kwam ik deze tegen met het opruimen van de zolder. de echte met knal effect.

                        [ATTACH=CONFIG]53608[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]53609[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]53610[/ATTACH]
                        Hier had ik in 2015 nog een paar pakjes van, zijn volgens mij hetzelfde stukje vuurwerk. Alleen inhoud in een doosje is meer. Zaten er 20 in. Lange, slanke grondbloem met de knal van een rotje.

                        Comment


                          #87
                          Vroegahh had je nog grondbloemen in een pakje met 3 verschillende soorten! Die met crackling, de normale welke alleen tollen, en de grondbloem met knal!

                          Kolere daar kwamen knallen vanaf niet normaal! Knalde menig belgische nitraat eruit! Uit mijn hoofd kwamen deze van cafferetta...

                          Helaas geen foto van te vinden pff

                          Comment


                            #88
                            Heb deze nog kunnen bemachtigen:

                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20210103_112627.jpg
Vertoningen:1
Grootte:222,7 KB
ID:	1584020
                            https://www.youtube.com/user/Originallover

                            Comment


                              #89
                              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20201117_171350.jpg
Vertoningen:1
Grootte:183,7 KB
ID:	1584024

                              Prachtig spul

                              Comment


                                #90
                                Oorspronkelijk geplaatst door VesperCycloon Bekijk bericht
                                Deze heb ik nog, toevallig kwam ik deze tegen met het opruimen van de zolder. de echte met knal effect.

                                [ATTACH=CONFIG]53608[/ATTACH]



                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20201224_154512.jpg
Vertoningen:1
Grootte:746,7 KB
ID:	1584132
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X