Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Big Bazar - Categorie 1 vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Giygas Bekijk bericht
    Tja... in elke knetterbal zit het nu...
    Vuurwerkpakket van de aldi afgelopen jaar (voor 7,99?)
    Zitten geen pallets in, maar losse balletjes. Die knetteren naar mijn mening stuk harden dan de pallets die tegenwoorden in alle bulkpack zitten.
    De pallets springen soms ook de lucht in, bij de oude variant nergens last van
    我也喜欢年纪较大的烟花

    Comment


      Morgen Black Friday deal , 25% korting op alles bij de big bazar!
      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_18.jpg
Vertoningen:1
Grootte:32,1 KB
ID:	1568701

      Dus dat zijn 3 pakketjes van 2.50 voor €1.87

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door audilovertje Bekijk bericht
        Morgen Black Friday deal , 25% korting op alles bij de big bazar!
        Dus dat zijn 3 pakketjes van 2.50 voor €1.87
        In de kleine lettertjes staat volgens mij 'met uitzondering van Big Deals'...
        Stookverslaafde

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door vpyrofan Bekijk bericht
          In de kleine lettertjes staat volgens mij 'met uitzondering van Big Deals'...
          Je hebt helemaal gelijk! Wat jammer weer dit , nou dan maar aanstekers halen met korting haha

          Comment


            Men verkoopt ook weer zakjes losse knetterballen, batch 2018. Ditmaal zit er in plaats van het 'gebruikelijke' plastic dopje gewoon een Break Dance in, inclusief glanspapiertje. Aangezien die van Broekhoff van de Action wéér anders zijn, ben ik benieuwd waar Lesli dit jaar bij de Aldi mee komt.
            Overigens viel het me ook op dat er in de Combi-assorti geen knettergrondbloemen meer zitten. Vroeger was het zover ik me herinner vier normale en vier knetter. Nu 2x4 normale grondbloemen met een ander labeltje.

            Comment


              @Mose, aldi komt met knetterrotjes!

              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	opt.1250w.jpg
Vertoningen:1
Grootte:314,0 KB
ID:	1568720
              BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Mose Bekijk bericht
                Men verkoopt ook weer zakjes losse knetterballen, batch 2018. Ditmaal zit er in plaats van het 'gebruikelijke' plastic dopje gewoon een Break Dance in, inclusief glanspapiertje. Aangezien die van Broekhoff van de Action wéér anders zijn, ben ik benieuwd waar Lesli dit jaar bij de Aldi mee komt.
                Overigens viel het me ook op dat er in de Combi-assorti geen knettergrondbloemen meer zitten. Vroeger was het zover ik me herinner vier normale en vier knetter. Nu 2x4 normale grondbloemen met een ander labeltje.
                Verhip, je hebt gelijk zeg! Was me nog niet eens opgevallen, maar inderdaad ontbreekt de opdruk "knetter" bij de paarse grondbloemen, en ze hebben nu ook hetzelfde artikelnummer... Heel jammer, ik vond de knetterbloemen één van de dingen die dit pakketje juist zo goed maakten. Die flits-knetterdingen zijn wel aardig, maar die flitstaartjes bijvoorbeeld geef ik niets om. Normale grondbloemen kan je overal wel voor een habbekrats krijgen, knetterbloemen niet!
                Stelletje oplichters...
                Laatst aangepast door kunst-en-vuurwerk; 24 November 2018, 00:17. Reden: typfoutje!
                Gelukkig oudjaar!

                Comment


                  Pakketje van 1,65 helaas niet kunnen vinden bij de winkel hier.
                  En de 3 voor 2,50 geldt alleen voor de spullen onder 1 euro, dus niet voor de grondbloemen 36st helaas... die zijn 1,99€

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door leo303 Bekijk bericht
                    Pakketje van 1,65 helaas niet kunnen vinden bij de winkel hier.
                    En de 3 voor 2,50 geldt alleen voor de spullen onder 1 euro, dus niet voor de grondbloemen 36st helaas... die zijn 1,99€
                    Vreemd. Iemand, in de vorige pagina, heeft wel grondbloemen kunnen inslaan voor 3 voor 2.50. Misschien letten ze niet goed op bij die Big Bazar ;)

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door leo303 Bekijk bericht
                      Pakketje van 1,65 helaas niet kunnen vinden bij de winkel hier.
                      En de 3 voor 2,50 geldt alleen voor de spullen onder 1 euro, dus niet voor de grondbloemen 36st helaas... die zijn 1,99€
                      Hier zeiden ze tegen mij dat het wel een fout was in de folder, maar wel mochten verkopen voor die actieprijs van het hoofdkantoor. Heb dus die 3x de combi assorti pakketjes en 3x de grondbloemen voor totaal 5 euro.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door RonnieFreak Bekijk bericht
                        Hier zeiden ze tegen mij dat het wel een fout was in de folder, maar wel mochten verkopen voor die actieprijs van het hoofdkantoor. Heb dus die 3x de combi assorti pakketjes en 3x de grondbloemen voor totaal 5 euro.
                        In Tilburg allebei de filialen ook! Ze vonden het erg raar zo goedkoop maar de kassa gaf aan dat alles goed was haha

                        Comment


                          goed om te weten, dan moet ik nog ff snel terug

                          Comment


                            Even een berichtje over de star fountain. Let erop dat je de batch 2017 te pakken hebt. De batch 2018 is vooralsnog bij mij compleet ruk. Haalt qua hoogte maar de helft van de batch van 2017. Heb er nu 3 geprobeerd en alle 3 waren ze drama.

                            Comment


                              Oef, dat ziet er niet best uit... Ik heb geluk, beide pakjes zijn nog 2017
                              Gelukkig oudjaar!

                              Comment


                                Misschien is de 2018 versie nog niet goed uitgedroogd?

                                Comment

                                Working...
                                X