Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Big Bazar - Categorie 1 vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik heb een doosje grondbloemen, knetterballen, luchthuilers en een aantal doosjes fourcano’s.
    Voorbereidt lag er nog niks op pilicrackers,trektouwtjes,stoplichten en knalerwten na..

    Maar het meeste is alweer op..
    https://www.youtube.com/@vuurpijl

    Comment


      Crackling Shot van Big Bazar:

      Comment


        Ben langs de Big Bazar geweest en wat ze daar hadden liggen was hetzelfde wat er vorig jaar ook lag, m.u.v. 2 dingen of zo (een ijsfonteinenset van Weco en een 6- delige fonteinenset).

        Comment


          Hier in Enschede was het assortiment zeer karig. Een meterpakket lag er en nog wat crackling shots, voor de rest was er helemaal niets te krijgen.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            Krijgt Big Bazar nog nieuwe voorraad ? Ik ben bij Enschede zuid en Miro geweest maar nergens hadden ze meer, alleen nog wat sterretjes (dit was vorige week donderdag) en Hengelo was ook alles op

            Comment


              In Utrecht (Groeneweg) kwam vanmiddag een rolcontainer vol crackling ballen binnen. Meterpakketjes, torches en crackling shots nog op voorraad.
              31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

              Comment


                Zorg dat je het fontein pakket van 14,95 kan scoren. Zitten goede olskool effecten tussen met mooie oranje houtskool vonken
                75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

                Comment


                  Big bazar Nijmegen had alles nog op dat fonteinen pakket na.



                  die combibox doosjes waren wel bijna op.

                  Comment


                    Volgens mij is Big Bazar alweer begonnen met de verkoop. Ik weet niet of dit voor elk filiaal geldt, maar bij de mijne zag ik iig al wat staan achter de kassa.

                    Achter de kassa ja, afgelopen jaar ook. Het ligt niet meer gewoon in het schap.

                    Comment


                      De prijzen zijn wel bar 3,99 voor 4 starfountains.
                      Even a broken clock is right twice a day.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door ischa Bekijk bericht
                        De prijzen zijn wel bar 3,99 voor 4 starfountains.
                        Dat is wel duur zeg. :/ Zelf niet op de prijzen gelet en niets gekocht. Maar deze dingen, die paarse toch, waren per 4, net iets minder dan €2,- toch?

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
                          Dat is wel duur zeg. :/ Zelf niet op de prijzen gelet en niets gekocht. Maar deze dingen, die paarse toch, waren per 4, net iets minder dan €2,- toch?
                          Deze kostten in 2020 €1,49
                          En nu echt 4€ ??
                          Die winkel noem ik vanaf nu de big bizar.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door chupinazo Bekijk bericht
                            Deze kostten in 2020 €1,49
                            En nu echt 4€ ??
                            Die winkel noem ik vanaf nu de big bizar.
                            Die info is van ischa, zie de post boven de mijne. Ik heb wel wat achter de kassa zien staan, maar niet zozeer op het assortiment en/of de prijzen gelet.

                            In de folder van deze week (https://folder.bigbazar.nl/fixed/bigbazar), staat 2e artikel halve prijs en dat de korting aan de kassa verrekend wordt. Er staat niet of die korting voor elk artikel geldt.

                            Comment


                              https://www.youtube.com/watch?v=zOYYvapNpT4&t=80s

                              Comment


                                Als je de verhogingen van F1 ziet, valt het van F2 dan nog wel mee

                                Comment

                                Working...
                                X