Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Big Bazar - Categorie 1 vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Thijsispyro0023 Bekijk bericht
    Natuurlijk is het voor ons leuk als cat 1 al vroeg verkrijgbaar is,maar ik weet niet of het goed is voor de populariteit van vuurwerk bij de niet freaks als er begin oktober al vuurwerk afgestoken wordt. Maar is wel heel leuk spul!
    De niet freaks moeten het er maar mee doen. Op de fiets achter de walm van een vrachtwagen rijden is ook niet leuk als voorbeeld.
    Elke dag onzin reclames over snickers en macdonalds zijn ook niet leuk(onnodig)
    En ga zo maar door, over die twee dingen hoor je niemand.
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Thijsispyro0023 Bekijk bericht
      Natuurlijk is het voor ons leuk als cat 1 al vroeg verkrijgbaar is,maar ik weet niet of het goed is voor de populariteit van vuurwerk bij de niet freaks als er begin oktober al vuurwerk afgestoken wordt. Maar is wel heel leuk spul!
      Ik vind dat het een beetje erbij hoort, vanaf oktober wordt het donkerder en meestal kouder, dan gaat het allemaal weer opspelen, de Cat 1 producten worden weer aangeboden in de winkels en er zijn weer wat knalletjes te horen. De rest van het jaar is het ''overlast'' vrijwel nihil, dus inderdaad wat Dikkeeric zegt, ze moeten het er maar mee doen.

      Anderzijds snap ik dat het kan meehelpen aan een ''verbod'', mensen klagen deze tijd nogal graag en snel en vaak krijgen deze mensen nog hun zin ook. Ik kan me ook eigenlijk niet heugen / voorstellen dat dit vroeger ook zo was, dat er in de jaren 90, 00, ook bij ieder klein dingetje gemekkerd werd.
      16e jaar op vuurwerkcrew!!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Knalkip Bekijk bericht
        Heeft elke Big bazar vestiging al vuurwerk dan? of alleen bepaalde winkels
        In Hengelo, Enschede bijvoorbeeld al wel?
        Hengelo ook nog nuet

        Comment


          Vestiging in Zoetermeer heeft het een en ander liggen, vrouwlief kwam hier net mee thuis! Toch leuk, vanavond even in de de tuin “knallen” met de kleine van bijna 3

          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	3A254FFE-0ACA-42E9-BCED-2FA55DC7119D.jpg
Vertoningen:1
Grootte:198,8 KB
ID:	1567395
          16e jaar op vuurwerkcrew!!

          Comment


            Ben ook ef in ztmeer geweest vanaaf. Mensen staan je raar aan te kijken als je met een berg cat 1 spul bijde kassa komt half oktober haha maargoed.. vak was al half leeg dusnik ben niet de eerste ;)
            Wel grappig, dan kom je thuis en vraagt de vrouw” heb je alles wat je wilde gevonden”? Alsof ik 28 dec op pad ben geweest haha. Heerlijk! Het komt er weer aan ;)

            Comment


              Hengelo nu ook. Had al wat in mijn mandje, maar na 5minten wachten bij een kassa zonder bediende ben ik met lege handen de deur weer uitgegaan

              Comment


                Die Star Fountain zijn erg leuke dingen. Vier stuks voor €1.49,- en 7 gram ps. :


                Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                Comment


                  In Almere liggen de schappen ook weer vol!

                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20181016_105203.jpg
Vertoningen:1
Grootte:223,9 KB
ID:	1567510

                  Comment


                    Toch niet inkunnen houdenKlik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG-20181018-WA0013.jpg
Vertoningen:1
Grootte:91,4 KB
ID:	1567561

                    Comment


                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	D800B7D1-0BD2-4F4B-8B6C-B8356BE39347.jpg
Vertoningen:1
Grootte:207,0 KB
ID:	1567562Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	AF2FB97F-EB0F-4EA8-8FF2-B6015807C2A6.jpg
Vertoningen:1
Grootte:200,5 KB
ID:	1567563

                      Comment


                        De grote vraag; hoe presteerd het BB-knetterlint. Binnenkort maar eens proberen
                        [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk bericht
                          De grote vraag; hoe presteerd het BB-knetterlint. Binnenkort maar eens proberen
                          De knetterlinten die in de cracklingbox zitten zijn afgeknipt en te kort naar mijn mening. De knetterlinten waar er 3 van in een doosje zitten, zijn ongeveer 70 cm lang en daar heb je best lang plezier van. Knettert goed!
                          Zo in mijn sas met sas..

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk bericht
                            De grote vraag; hoe presteerd het BB-knetterlint. Binnenkort maar eens proberen
                            Als ik thuis ben zal ik is ff kijken voor een filmpje

                            Comment


                              Hier een filmpje van mijn zoon die zo'n knetterlint afsteekt..

                              Zo in mijn sas met sas..

                              Comment


                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	C5FB903A-7E33-4320-A2E7-482337EB1183.jpg
Vertoningen:1
Grootte:199,6 KB
ID:	1567999
                                Ook ik kon mezelf toch niet inhouden, heb eigenlijk al teveel cat 1 maar toch vond ik dat dit er nog wel bij kon

                                Comment

                                Working...
                                X