Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Big Bazar - Categorie 1 vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    32 als ik het me goed herinner

    Comment


      ok thx wel de moeite dus voor dat geld ga van de week ook is even kijken

      Comment


        big bazar kan je hier ook niks voor aanrekenen, inkopers kopen ook alleen maar in. het is niet zo dat de mensen van big bazar op een zolderkamertje al dat cat.1 spul in elkaar aan het zetten is.

        Comment


          Ook even op pad geweest met cat.1
          Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Toffee Bekijk bericht
            big bazar kan je hier ook niks voor aanrekenen, inkopers kopen ook alleen maar in. het is niet zo dat de mensen van big bazar op een zolderkamertje al dat cat.1 spul in elkaar aan het zetten is.
            Hoe bedoel je deze opmerking? Kan hem niet precies plaatsen.
            Als ik het goed begrijp zeg je dat de inkopers blind hebben ingekocht en niet precies weten wat ze te wachten staat. Als het dan wordt verkocht blijkt het slecht te zijn, maar dan mogen we ze niet scheef aankijken omdat ze het blind in hebben gekocht?

            Volgensmij werkt importeren en/of inkopen zo niet. Volgensmij heb je altijd nog een naam, een kwaliteit standaard. Een maatstaf, in dit geval vorig jaar, waar er een heel goed pakketje voor minder geld is verkocht. Ja dan hoor je ons 'klagen'. Alsof je een auto koopt bij de dealer en dat je wiel eronder uit valt, nee je kan ze niet aanrekenen, ze hadden nieuw aluminium geïmporteerd en ja... Wisten ze niet Eh.

            Of begrijp ik je hele bericht verkeerd?

            Comment


              hij bedoelt denk ik dat de big bazar zelf niet weet wast ze precies verkopen en gewoon inkopen ?

              Comment


                Dat maakt toch niet uit? Wij zijn gewoon teleurgesteld omdat vorig jaar Big Bazar en GBV een toppakketje hebben samengesteld voor een uitstekende prijs en dat nu het nieuwe pakketje rommel blijkt te zijn.. Big Bazar of GBV heeft toch écht opzettelijk een ander pakket in het assortiment opgenomen. Wiens schuld het is doet er niet toe, het betekent gewoon dat er minder noodzaak is om naar Big Bazar te sprinten voor het vuurwerk!
                Gelukkig oudjaar!

                Comment


                  weet iemand over de vestiging in tilburg tegenover de albert heijn xl ben gisteren bij de big bazar van de aabe fabriek geweest en daar hadden ze nog niks

                  Comment


                    Vandaag zag ik ze liggen, gelijk even een pakketje gescoord.

                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_0057.jpg
Vertoningen:1
Grootte:148,6 KB
ID:	1558851

                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_0058.jpg
Vertoningen:1
Grootte:159,3 KB
ID:	1558852
                    16e jaar op vuurwerkcrew!!

                    Comment


                      zag ze ook bij big bazar in arnhem de grondbloemen waren al op helaas , wel leuke labels dat pakketje

                      Comment


                        Ik ben vanochtend ook even langs de Big Bazar geweest. Helaas waren de knetterlinten al uitverkocht maar ik heb leuk spul meegenomen!

                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	big bazar vuurwerk collectie.jpg
Vertoningen:2
Grootte:546,7 KB
ID:	1558867

                        Comment


                          mijn collectie video 2016 https://youtu.be/BhfjPwO7WLI

                          Comment


                            Opvallend dat niemand naar mijn weten heeft gemeld dat de nieuwe lading cat 1 bij de Big Bazaar anders is dan de eerste lading in ieder geval waar ik woon. De Assorti cat 1 paketten voor 1,65 zijn weer terug en voor 1,19 heb je een pakket met 3 stoplicht fonteinen die eerst een bengaalse vlam hebben in rood geel en groen om te eindigen met een flitser, klinkt goed maar nog niet getest dus weet niet hoe ze zijn, maar daar kom ik snel achter.

                            Comment


                              De combi assorti zijn weer terug? Dat klinkt als muziek in de oren!

                              Ik ga binnenkort maar weer eens naar Big Bazar, denk ik...
                              Gelukkig oudjaar!

                              Comment


                                Die stoplichten geven vlam en een luide fluit.

                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20161203_091604.jpg
Vertoningen:1
Grootte:185,7 KB
ID:	1559144
                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20161203_091609.jpg
Vertoningen:1
Grootte:129,2 KB
ID:	1559145

                                Comment

                                Working...
                                X