Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Big Bazar - Categorie 1 vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

    Comment


      haha die random snelle jelle ook :P
      die knetterlinten van 70cm kende ik nog niet.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door --sjon beton-- Bekijk bericht
        haha die random snelle jelle ook :P
        die knetterlinten van 70cm kende ik nog niet.
        Haha ja ik had honger :P En die waren in de aanbieding haha :P Die 70 cm dingen ben ik ook erg benieuwd naar.
        www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

        Comment


          Afgelopen jaar 12 stuks fonteintjes in de hens gezet!

          Eind goed, Knal goed!

          Comment


            Ziet er leuk uit, Dragon. Toch vind ik die fluit- en flitsfonteinen een beetje een vreemde eend in dit pakketje – je ziet dat ze je "showtje" (om het maar zo te noemen) toch een beetje verstoren in plaats van aanvullen, met name die flits"fonteinen".

            Ik zou daarom dat pakketje niet gauw kopen, 4 euro voor 4 "echte" (doch relatief korte) fonteinen, een opgevoerde luchthuiler en een flitstablet vind ik toch iets te veel.

            Maar ach, wat zeik ik eigenlijk.
            Gelukkig oudjaar!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door kunst-en-vuurwerk Bekijk bericht
              Ziet er leuk uit, Dragon. Toch vind ik die fluit- en flitsfonteinen een beetje een vreemde eend in dit pakketje – je ziet dat ze je "showtje" (om het maar zo te noemen) toch een beetje verstoren in plaats van aanvullen, met name die flits"fonteinen".

              Ik zou daarom dat pakketje niet gauw kopen, 4 euro voor 4 "echte" (doch relatief korte) fonteinen, een opgevoerde luchthuiler en een flitstablet vind ik toch iets te veel.

              Maar ach, wat zeik ik eigenlijk.
              Niet met je eens. Ondanks de 7,5 gram in iedere fontein (behalve flits met 5 gr) is de uitwerking toch verassend goed. Erg leuk voor een (klein) feestje, met verjaardag of gewoon om wat kruit te snuiven. Nog geen euro per fontein zie je vrij weinig. Mee eens dat de fluit en flits anders zijn, zeker dankzij hoe kort de fluit is is het jammer, maar hard is die wel! Tevens is de blinker missschien juist leuk in een showtje, maar op zichzelf ook.

              4 euro is relatief... Omdat je voor 4 euro ook 120 knetterballen en linten hebt is 6 stuks fonteintjes al minder tof. Maar t.o.v. andere fonteinen, of de prijs per fontein in een goedkoop pakketje tegenwoordig vind ik het erg leuk.

              Nogmaals, je koopt er geen 6 van, maar gewoon leuk als afwisseling op enkel cracklinglinten of ballen.

              Comment


                Zijn wel leuk maar wacht wel op de fonteinenmix van de aldi.
                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                Comment


                  Aan de ene kant moet ik jou ook wel gelijk geven, Baassie, het zijn absoluut geen slechte dingen, maar als ik dan kijk naar bijvoorbeeld knetterkegels (die ook ongeveer 1 euro per stuk kosten) of de fonteinen van Aldi vind ik dat die fonteintjes veel beter presteren dan deze van Big Bazar / Lidl.
                  Gelukkig oudjaar!

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door kunst-en-vuurwerk Bekijk bericht
                    Aan de ene kant moet ik jou ook wel gelijk geven, Baassie, het zijn absoluut geen slechte dingen, maar als ik dan kijk naar bijvoorbeeld knetterkegels (die ook ongeveer 1 euro per stuk kosten) of de fonteinen van Aldi vind ik dat die fonteintjes veel beter presteren dan deze van Big Bazar / Lidl.
                    Die van de Aldi zitten ook knetterkegels in alleen een ander labeltje.
                    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                    Comment


                      Kwintos heeft uiteraard gelijk. Beste blijft de aldi, manmanman, geweldig eh. 30 van die dingen voor 8 of 9 euro? Stokenstokenstoken!!!!

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
                        Afgelopen jaar 12 stuks fonteintjes in de hens gezet!

                        Ik had afgelopen jaar 2 van deze fonteinpakketjes en een x aantal pakjes knetterlinten Gewoon voor de try out! Ik had geen idee wat ik kon verwachten! Geen zin om ze 1 voor 1 af te steken! Wel leuk om ze een keer geprobeerd te hebben!
                        Eind goed, Knal goed!

                        Comment


                          Gister voor 65 euro cat 1 weggestookt met VuurwerkcrewOverijssel! Check hier de compilatie!

                          www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                          Comment


                            Ik ben van de week langs gegaan bij Big Bazar hier in Zoetermeer (Stadshart), echter helaas nog niets weten te vinden.
                            Ook bij Action lag nog niets. We zullen geduldig moeten zijn hier.

                            Trouwens, kan iemand mij zeggen wat er in dat gele pakje zit? Wat is dat Hailstorm precies?
                            Gelukkig oudjaar!

                            Comment


                              De Hailstorm is een knetterblokje vergelijkbaar met de Breakdance van Zena. In het doosje zitten geloof ik tien van die dingen en tien stroboscoopjes.
                              Laatst aangepast door Mose; 30 October 2016, 01:03.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door kunst-en-vuurwerk Bekijk bericht
                                Ik ben van de week langs gegaan bij Big Bazar hier in Zoetermeer (Stadshart), echter helaas nog niets weten te vinden.
                                Ook bij Action lag nog niets. We zullen geduldig moeten zijn hier.

                                Trouwens, kan iemand mij zeggen wat er in dat gele pakje zit? Wat is dat Hailstorm precies?
                                Ff doorrijden naar pijnackerclicht zat

                                Comment

                                Working...
                                X