Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cat1 Vuurwerk *complete overzicht*

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    hema hier heeft ook het vuurwerk weer liggen, en het ook maar gelijk in de aanbieding gedaan dus mooi even voor 1 euro een doosje met knetterballen en grondbloemen ingeslagen, vanmiddag nog maar even uitgebreid kijken

    Comment


      Hier was het doosje 2 eurotjes.

      https://www.youtube.com/watch?v=PuM61fwgX-c

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door zlotka Bekijk bericht
        Weet niet of het al eens genoemd is, zo ja dan sorry, maar de Makro heeft ook een uitgebreid assortiment Cat 1. Heb niet gekeken naar de details maar kan dit binnenkort wel eens checken.
        Makro Groningen, lag er half november al

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_8514.jpg
Vertoningen:1
Grootte:228,7 KB
ID:	1564079Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_8513.jpg
Vertoningen:1
Grootte:255,5 KB
ID:	1564078Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_8512.jpg
Vertoningen:1
Grootte:240,7 KB
ID:	1564077Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_8511.jpg
Vertoningen:1
Grootte:296,2 KB
ID:	1564076Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_8510.jpg
Vertoningen:1
Grootte:230,0 KB
ID:	1564075Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_8509.jpg
Vertoningen:1
Grootte:210,9 KB
ID:	1564074

        Comment


          Ik zag ook bij de Blokker een fonteinenpakketje liggen. GBV-Wrco het zakje van 6 fonteinen zoals de Big Bazar ze ook heeft. Alleen dan voor €7,99.

          Dat Macro assortiment ziet er goed uit trouwens. Ook bierfonteinen? (2de foto, 2de plank helemaal links, 5.45 incl btw?)
          [B]Groetjes Kamikaze[/B]

          Comment


            Pas op voor boze oude mannetjes!!! ps wat heb ik me zitten ergeren hieraan zeg. Kinderen letterlijk FYSIEK aanvallen omdat ze cat1 vuurwerk afsteken. (check einde video)

            Comment


              Dat is toch te gek voor woorden? Ik hoop dat deze heren aangifte doen tegen die lul. Wat een lage vent, zeg, meteen de vooroorlogse methoden uit de kast trekken..
              Gelukkig oudjaar!

              Comment


                Dat die ouwe Lul met zijn volvo in de sloot terecht mag komen pff

                Comment


                  Zowiezo al een boete waard,hij rijd op een fietspad. Voor z'n gedrag is geen goed woord te vinden

                  Comment


                    Gelijk aangifte doen van mishandeling, je hebt z'n kenteken en zijn volle gezicht. Laat hem maar flink betalen voor zijn gedrag. Geen fijne jeugd gehad zo te zien.

                    Comment


                      Las ook dat deze jongens net 16 zijn, dus valt het ook onder kindermishandeling??
                      Echt achterlijk, vuurwerk is verboden (in zijn ogen) maar zelf het recht in eigen handen nemen Bel dan de politie.

                      Snap dat (16 jarige) soms vervelend kunnen zijn, maar zie steeds vaker dat oudere 50+ hun handjes laten wapperen bij minderjarigen. Zouden zulke types dit ook bij volwassenen doen?

                      Comment


                        Hou ook rekening met 'alles voor de views' he, het is niet de enige schreeuwerige titel op dat kanaal. En mocht het allemaal wel echt zijn, dan acht ik de kans groot dat ze daar eerder met irritante illegale klappertjes hebben staan spelen, gezien de andere video's van het kanaal.

                        Neemt niet weg dat iemand zijn handen moet thuishouden.

                        Comment


                          Om naar wat positievers te gaan: Intertoys heeft ook cat 1. Alle grotere assortimentjes zijn 6,99. Allemaal Duitse Weco assortimentjes.

                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20171216_104813.jpg
Vertoningen:1
Grootte:227,8 KB
ID:	1564409
                          [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                          Comment


                            De Albert Heijn verkoopt ook weer cat1 de bekende zaken zoals sterretjes ijsfonteinen met van kleur veranderende vlam en een pakketje wat ze al een paar jaar hebben. Maar ook 1 die ik niet eerder heb gezien die ik heb meegenomen.

                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	received_1660590307352221.jpg
Vertoningen:1
Grootte:134,2 KB
ID:	1564575


                            Ik zal er vanavond een filmpje van maken.
                            Laatst aangepast door Fireworksfamily123; 20 December 2017, 20:21.

                            Comment


                              Je bent er maar druk mee.
                              December Will Be Magic Again!!

                              Comment


                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171220_232751.jpg
Vertoningen:1
Grootte:144,2 KB
ID:	1564626 gister een gezellige combinatie van sinterklaas en kerst gevierd. huisgenoten wisten precies wat er in de smaak viel. het eerste moest gisteravond gelijk maar even afgestoken worden

                                Comment

                                Working...
                                X