Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Action Topic

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    De 4 aansteeklonten voor 39 cent zijn echt prima!! Ze zijn heerlijk stevig, en in plaats van het bekende rode omhulsel zijn deze strak ingepakt met een wit omhulsel. Ze zijn iets dunner dan de gewone aansteeklonten, maar dat komt denk ik omdat ze zo strak in elkaar geperst zijn.

    Super makkelijk in gebruik, je kan ze gewoon aan het eind beet houden en dan iets aansteken zodat je bijvoorbeeld verder bij een pot vandaan kan gaan staan om hem aan te steken.

    Ik had twee pakjes gekregen van mijn zus, maar de volgende 30 pakjes zijn al onderweg, vind je nooit voor dat geld.

    Kijk ook zeker eens op de site die hiervoor al genoemd is, www.veiligeaansteeklont.nl. Leuk om te lezen hoe deze "opa" verder heeft gedacht op het gebied van veilig vuurwerk afsteken.

    Comment


      #92
      Morgen even 5 pakjes halen

      Comment


        #93
        Oorspronkelijk geplaatst door rickagovv Bekijk bericht
        Morgen even 5 pakjes halen
        Net Apeldoorn centrum geweest, niets gevonden.

        Comment


          #94
          Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
          die had ik ook al gevonden, maar ik bedoel echt in de winkels,
          sorrie dat ik dat er niet bij vermeld had.

          maar bedankt voor het mee denken in ieder geval!
          Toys XL winkels

          Comment


            #95
            Ik heb heel goed nieuws.
            Er zijn nu ook crackling bal en flasing demo's bij de Action.

            Comment


              #96
              Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkje2013 Bekijk bericht
              Ik heb heel goed nieuws.
              Er zijn nu ook crackling bal en flasing demo's bij de Action.
              Prijzen? Foto?

              Comment


                #97
                Oorspronkelijk geplaatst door remcosw Bekijk bericht
                Prijzen? Foto?
                Vooral benieuwd naar de prijzen inderdaad want die kunnen bij de Action nog wel eens extreem laag zijn. Kijk maar naar het andere vuurwerk.
                Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

                Comment


                  #98
                  Het pakket kost €6,99,-

                  Comment


                    #99
                    Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkje2013 Bekijk bericht
                    Het pakket kost €6,99,-
                    En er zit in?

                    Comment


                      Ik maak morgen wel een foto.
                      Maar er zitten crackling bals en flasing demo's in en nog wat ander Cat 1 vuurwerk.

                      Dit is het pakket --> Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Broekhoff_Pakket_Geinpakket_Funny_Action_Vernieuwd_groot.gif
Vertoningen:1
Grootte:30,0 KB
ID:	1545952
                      Attached Files
                      Laatst aangepast door vuurwerkje2013; 30 October 2013, 20:30. Reden: Foto!

                      Comment


                        Net nog even wezen struinen bij de plaatselijke Action en uiteraard weer wat leuks meegenomen...


                        De aansteeklonten kenden we al, de staaf in het midden is ook grappig.
                        Hierin zitten 15 lange breekstaven, allemaal fluo kleuren zeker 20cm lang.
                        Leuk op bv (house) feesten, maar natuurlijk ook voor oudjaarsavond om bv je huis lekker spacey te maken! Kosten ook geen drol nog minder als een pleuro per pak.

                        Tot slot nog een close-up vd aansteeklonten, voor 39 cent per pakje zijn dit echt toppers.
                        Zeer goed gevlochten, volgens de verpakking 1 uur brandtijd per stuk.



                        Cat. 1 vuurwerk nog niet gespot hier.

                        Succes met struinen!

                        Comment


                          Heb vandaag ook 2 pakjes aansteeklonten gescoord voor die prijs erg goed afgewerkt.

                          Hier bij de welkoop betaal je 25 cent per stuk en die zijn het zelfde
                          naja daar zit dan nog wel een soort van glow in the dark coating omheen.
                          Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                          Comment


                            Net even 10 pakjes van die aansteeklonten gekocht, en dusdanig tevreden dat ik er morgen wat bij ga halen

                            Ik sluit me aan bij de vorige reacties over deze aansteeklont. Stevig, lang, er komen geen irritante asdeeltjes van af zoals bij de witte aansteeklonten, en ik vind ze beter dan de rode aansteeklonten.

                            Wel betwijfel ik het of de brandduur van één uur klopt, dus dat zou ik nog even moeten testen, even de rookmelder uitzetten :P

                            Comment


                              Deze week ook maar maar weer ff langs de action haha. Ff paar pakketjes halen.
                              Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                              Comment


                                Hier de aansteeklonten ook flink ingeslagen.

                                Pakket van €6,99 van de week niet gezien, maar ziet er ook niet echt uit als zijnde het geld waard..

                                Comment

                                Working...
                                X