Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Action Topic

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Prima vermaak voor een schappelijk prijsje.
    4 doosjes crackling kings meegenomen , 2 cracklingwonders 1 pakkie pruttellinten en een pyrobot box.
    Is het top? Nee tuurlijk niet.
    Draagt het bij aan de sfeer richting oud en nieuw? Wat mij betreft wel en dat is dan ook de reden dat ik het voor een leuk prijsje meeneem.
    Even a broken clock is right twice a day.

    Comment


      Bij mij waren de knetterlinten, crackling kings en crackling wonders er nog. Knetterlinten waren middelmatig. Heb slechtere meegemaakt, maar ook betere. Crackling Kings waren wel geinig. Goede harde fluit, leuk fonteintje er bij, knetter viel mee. Crackling wonders zou ik laten liggen. Echt troep.
      Al met al denk ik dat je voor die knetterlinten een redelijke prijs betaald. Omgerekend 5 euro voor 60 stuks.
      Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

      Comment


        Wanneer weer voorraad?
        Fireworks it's an art not a crime

        Comment


          Sla die hele cat 1 zooi over dit jaar..... triest spul is dit geworden zeg.

          Comment


            Cat1 is mbt kwaliteit zeker erg achteruit gegaan. Grondbloemen zijn er ook al uit gegaan.
            De prijzen dit jaar zijn echt niet normaal meer.
            Maar toch maar 1 of 2 artikelen meenemen vd action. Kwaliteit redelijk en schappelijke prijzen om lekker legaal kruit te snuiven in november en december om het gevoel van O&N aan te wakkeren.
            Dat lontje aansteken blijft toch een magisch iets he ��

            Comment






              Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

              Comment


                Eergisteren lag er nog niets bij mij.

                Comment


                  Valt mij op bij die Knetter Kings, dat de silver king eerst nog een zilver fontein geeft terwijl de red al meteen begint met de fluit, dat is zonde tenzij het niet zo hoort te zijn en dit een foutje betreft. Iemand anders die dit ook nog eens kan testen?

                  Comment


                    Het interessantste vuurwekrproduct bij Action zijn die gasbranders die 2 euro pper stuk kosten. Er lag hier een mand met zeker 1000 van die dingen te wachten op mij.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Jorginho Bekijk bericht
                      Het interessantste vuurwekrproduct bij Action zijn die gasbranders die 2 euro pper stuk kosten. Er lag hier een mand met zeker 1000 van die dingen te wachten op mij.
                      Was je met de auto?

                      Comment


                        Die lange sterretjes zijn echt slecht.
                        Klein effect en niet zo fel zoals ik gewend was voorheen.
                        Ik weet, het zijn maar sterretjes ( vroegahh koud vuur) maar het viel me dit keer echt meteen op...

                        Comment


                          Van de week ook wat spulletjes hier gehaald en gestookt. Met name de crackling kings zijn wel de moeite waard.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                            Valt mij op bij die Knetter Kings, dat de silver king eerst nog een zilver fontein geeft terwijl de red al meteen begint met de fluit, dat is zonde tenzij het niet zo hoort te zijn en dit een foutje betreft. Iemand anders die dit ook nog eens kan testen?
                            Ik heb ze ook uitgeprobeerd en de silver king geeft inderdaad eerst nog een korte zilver fontein terwijl de red king direct met de fluit begint. Ze komen voorbij in onderstaande video waar ik ook wat andere producten van de Action test.

                            Comment




                              Heb dat 7 euro pakketje meegenomen. Zal van de week eens testen.
                              https://www.youtube.com/watch?v=PuM61fwgX-c

                              Comment


                                https://youtube.com/@Skoebievuurwerk

                                Comment

                                Working...
                                X