Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Action Topic

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Ongelooflijk triest dit allemaal. 3-5 jaar geleden zat tussen F1 wel wat dingetjes die leuk waren, zeker voor kinderen. Echt wel afgepast op kinderen. Maar dit is toch eigenlijk allemaal maar luchtvervuiling? Wat is nou de reden dat F1 zo ongelooflijk hard is achteruit gehold?

    Comment


      Het assortiment was sowieso al de laatste jaren meer van hetzelfde. De zilverfonteinen zijn eruit, dat is wel jammer. Maar ook die waren niet echt heel bijzonder.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Jorginho Bekijk bericht
        Ongelooflijk triest dit allemaal. 3-5 jaar geleden zat tussen F1 wel wat dingetjes die leuk waren, zeker voor kinderen. Echt wel afgepast op kinderen. Maar dit is toch eigenlijk allemaal maar luchtvervuiling? Wat is nou de reden dat F1 zo ongelooflijk hard is achteruit gehold?
        Precies, nu is het enkel wat rookvorming en als je heel goed kijkt zie je wat vonkjes. Echt schandalig dat ze dit durven te verkopen tegen zoveel geld. Hier zit volgens mij maar 2,5gr kruit per potje in.
        Gelukkig mogen we dit jaar echt vuurwerk afteken, kunnen we dit rotooi laten liggen.

        Comment


          Voor het eerst sinds lange tijd is niet Broekhoff, maar Lesli de leverancier bij Action. Ik heb een paar foto's gemaakt, het is wederom niet heel spectaculair. Het enige item dat relatief goedkoop is, zijn 24 sterretjes van 30cm voor 0.99.

          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20221109_130537.jpg
Vertoningen:1
Grootte:143,7 KB
ID:	1594639

          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20221109_130526.jpg
Vertoningen:1
Grootte:154,3 KB
ID:	1594640

          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20221109_130522.jpg
Vertoningen:1
Grootte:140,0 KB
ID:	1594641

          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20221109_130511.jpg
Vertoningen:1
Grootte:169,8 KB
ID:	1594642

          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20221109_130519.jpg
Vertoningen:1
Grootte:163,7 KB
ID:	1594643

          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20221109_130507.jpg
Vertoningen:1
Grootte:137,2 KB
ID:	1594644

          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20221109_130501.jpg
Vertoningen:1
Grootte:151,3 KB
ID:	1594645

          Comment


            Voor deze prijzen is het nog schappelijk, ik steek iedere week met de kinderen geluidstil vuurwerk af, grondbloem, f1 fonteintje enzo. Ze zijn 2 en 4 dus daar is dit perfect voor. Maar voor 9 jarige is er niet heel veel aan.

            Comment


              Weten jullie al hoe bovenstaand vw presteert dan?

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Kees Bekijk bericht
                Weten jullie al hoe bovenstaand vw presteert dan?
                Per definitie heb ik niks met cat. 1 vuurwerk en ik zal het ook niet krijgen. Funke, Beoekhoff, Leslie etc. Mij krijg je er niet warm mee.

                Comment


                  Alleen die cracker kings schijnen de moeite te zijn. Als ik ze tegenkom neem ik een pakje mee, rest zooi. Cat 1 is echt zo slecht geworden qua kwaliteit,
                  Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                  Comment


                    Het is te hopen dat er nog weer een keer goede knetterlinten op de markt komen. Daar kun je een mooie mat van maken. Vorig jaar de laatste doosjes opgestookt. Maar ik ben bang dat is ijdele hoop is.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door TCDD
                      En vorig jaar wist iedereen niet hoeveel ze moesten inslaan
                      Iedereen is wel heel veel of niet...

                      Twee jaar geleden had ik wel alles wat er aan funke cat 1 te krijgen was, Daarnaast ook nog de original fonteinen gekocht en wat andere krenten in de pap.

                      Al snel was ik er wel klaar mee....het is gewoon niks.

                      Ik heb me er ongeveer 5 minuten mee heb kunnen vermaken (als pleister op de wonde dat cat 2 er niet was) en had het toen wel gezien. Vervolgens heb ik alles aan de kinderen uit de buurt gegeven en ze er veel plezier mee gewenst (en dat hadden ze er afgelopen oud en nieuw nog van).

                      Vorig jaar had ik geen euro aan cat 1 uitgegeven omdat ik daarnaast ook nog gehoord had dat e.e.a al weer aan strengere eisen moest voldoen en het nog minder was dan het jaar daarvoor.

                      Als ik dan nu de filmpjes op youtube zie is het helemaal om te huilen.
                      Maar veel plezier voor eenieder die zich er wel mee kan vermaken
                      I love Mines

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door happy4ever1968 Bekijk bericht
                        Het is te hopen dat er nog weer een keer goede knetterlinten op de markt komen. Daar kun je een mooie mat van maken. Vorig jaar de laatste doosjes opgestookt. Maar ik ben bang dat is ijdele hoop is.
                        Klopt dat het ijdele hoop is, voor zover mij bekend mocht (mag) het niet verder dan tot 50cm afstand van de bron spetteren m.i.v. vorig jaar. Of het dit jaar nog strenger is geen idee.
                        I love Mines

                        Comment


                          PTD heeft er een filmpje van:



                          (Nee ik heb niets met PTD, maar voor de eventuele kopers wel handig om te weten wat ze kopen).

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Kees Bekijk bericht
                            Weten jullie al hoe bovenstaand vw presteert dan?
                            Zie Youtube, zoek even op action vuurwerk en er komen er voldoende voor de dag..

                            Vooral de clickbait van hierboven... nieuw en GOED, hilarisch
                            I love Mines

                            Comment


                              Het is niet perse beter dan de rest maar de prijzen lijken tenminste nog wel op 2020

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Madmax Bekijk bericht
                                Klopt dat het ijdele hoop is, voor zover mij bekend mocht (mag) het niet verder dan tot 50cm afstand van de bron spetteren m.i.v. vorig jaar. Of het dit jaar nog strenger is geen idee.
                                Heb er nog wat liggen. Heb ze toen bij de lidl en aldi voor 3-4 euro per doosje gekocht. Gezien de inflatie, stijging van grondstoffen en de hoge containerprijzen mag je ze voor de freakprijs van 75 euro per doosje overnemen. Vanaf 1 december betaal je de reguliere prijs van 130 euro per doosje.

                                Even een korte blik ver in de toekomst vuurwekseizoen 2023/2024.

                                Comment

                                Working...
                                X