Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Action Topic

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Inderdaad, vond de vorige jaren veel beter overkomen. Wellicht een andere batch hoor, dat zou uiteraard kunnen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      Hierbij ook het "grote" pakket van de action. Vind er niet veel aan. Slechte fonteinen en daarbij kloppen de labels ook niet met de inhoud. Fire Fun, EU 8.95:

      Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

      Comment


        Ik heb een filmpje gemaakt van de silver fonteinen van 2.19 bij daglicht.



        vond het aanbod verder niet heel tof, fop en schetsvuurwerk pakketje vond ik niet de moeite waard, fonteinen pakket gezien bij pyroteamdelft en stelt weinig voor. fakkeltjes had ik nog liggen.
        https://www.youtube.com/watch?v=PuM61fwgX-c

        Comment


          Waar zijn de luchthuilers gebleven? Die had ik wel nog graag willen hebben. Iemand ze nog ergens gezien?
          Ik heb een kort lontje.......

          Comment


            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	F347A0FC-DA56-4262-9352-C4F7F49064A0.jpg
Vertoningen:1
Grootte:112,0 KB
ID:	1570107

            Vanaf woensdag in de weekaanbieding van action

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Pyrogirl-Ilse Bekijk bericht
              [ATTACH=CONFIG]42699[/ATTACH]

              Vanaf woensdag in de weekaanbieding van action
              mogen ze wel bijna gratis weggeven, wat een troep is dat fire fun pakket

              Comment


                Comment


                  Die knetterballen en grondbloemen zijn echt heel slecht zeg, haal volgend jaar mooi wat extra bij de Aldi.

                  Comment


                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20191005_192330.jpg
Vertoningen:2
Grootte:98,8 KB
ID:	1573935 deze 3 aanstekers nog kunnen pakken, de onderste 2 zijn van vorig jaar. Maar hier liggen ze weer in de schappen.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door pyro2002 Bekijk bericht
                      [ATTACH=CONFIG]47532[/ATTACH] deze 3 aanstekers nog kunnen pakken, de onderste 2 zijn van vorig jaar. Maar hier liggen ze weer in de schappen.
                      Nice morgen maar even kijken of ik ze ook kan vinden
                      https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                      Comment


                        Kosten ze nog steeds rond de 2 euro? Vorig jaar ook drie van die dingen gehaald. Doen het prima!
                        16e jaar op vuurwerkcrew!!

                        Comment


                          Ja lijken zelfs steeds goedkoper te worden. Vorig jaar voor geloof ik €1,80 kunnen kopen. Zelfs op aliexpress en dat soort sites worden dezelfde aanstekers voor rond de €5,- / €7,- verkocht. Geen idee hoe ze het doen en hoeveel winst ze er op maken. Ik koop er elk jaar weer een stuk of 6. Ze zijn nog gevuld ook!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                            Ja lijken zelfs steeds goedkoper te worden. Vorig jaar voor geloof ik €1,80 kunnen kopen. Zelfs op aliexpress en dat soort sites worden dezelfde aanstekers voor rond de €5,- / €7,- verkocht. Geen idee hoe ze het doen en hoeveel winst ze er op maken. Ik koop er elk jaar weer een stuk of 6. Ze zijn nog gevuld ook!
                            Haha echt he, spotgoedkoop.
                            16e jaar op vuurwerkcrew!!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
                              Haha echt he, spotgoedkoop.
                              Ja en gek genoeg nog kwalitatief ook 1 van de betere die ik gehad heb. Elke keer als ik in de action ben dan wil ik er weer een paar pakken maar dan krijg ik weer te horen dat ik er al genoeg heb..

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                                Ja en gek genoeg nog kwalitatief ook 1 van de betere die ik gehad heb. Elke keer als ik in de action ben dan wil ik er weer een paar pakken maar dan krijg ik weer te horen dat ik er al genoeg heb..
                                Alleen gaan voortaan
                                Had vorig jaar ook dat fonteinen pakketje van de action om vijf uur 31 december in de tuin afgestoken de kinderen vonden het geweldig ik heb er 5 in de leeftijd 1tm 8

                                Comment

                                Working...
                                X