Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Action Topic

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    De 2e push is bij meeste filialen gister binnengekomen. Deze push bevat de 2 fonteinenpakketten, sterretjes en het "spacer" cat 1 pakket.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Knalkip Bekijk bericht
      Hier in Enschede bij de Action lagen de 2 vuurwerkpakketten ook in de winkel.
      1 klein pakket met 6 potten koste 5.95 en nog een groter pakket met 9 ofzo
      Verder lag er nog bengaalse fakkels en aansteeklonten, verder nog geen wondertollen of ander spul helaas.
      Volgende week maar eens bij Big bazar of Bart smit kijken of daar al iets ligt
      BigBazar Enschede, bij de AH XL, 2e gangpad van rechts, ongeveer in het midden

      Gr. een andere Enschedeër

      Comment


        Dit is wat er bij de Action Zeist ligt op het moment. De grotere pakketjes zijn inmniddels weer aangevuld. Staan nog niet op de foto.Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	DSC_0019.jpg
Vertoningen:1
Grootte:126,7 KB
ID:	1559048Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	DSC_0020.jpg
Vertoningen:1
Grootte:138,2 KB
ID:	1559049Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	DSC_0021.jpg
Vertoningen:1
Grootte:140,6 KB
ID:	1559050
        December Will Be Magic Again!!

        Comment


          Hier een filmpje van het kleine pakket:





          Erg kort maar wel mooie effecten en kleuren.


          Grote pakket komt binnenkort ook nog.

          Comment


            Action valt dit jaar dus wel tegen als ze alleen die pakketjes hebben

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
              BigBazar Enschede, bij de AH XL, 2e gangpad van rechts, ongeveer in het midden

              Gr. een andere Enschedeër
              Oke dankje, zal volgende week eens kijken en anders kunnen we nog naar Hengelo centrum naar de Big bazar als het hier uitverkocht is...

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
                BigBazar Enschede, bij de AH XL, 2e gangpad van rechts, ongeveer in het midden

                Gr. een andere Enschedeër
                Bult mensen weer uit Enschede, mooi om te zien.
                Van de week maar weer eens kijken bij Action en BigBazar.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Action in de stad in Almelo heeft ook al wat fakkels en pakketjes liggen. De andere action bij 't Van Goghplein in Almelo heeft nog niks.

                  Comment


                    Action is dit jaar eigenlijk ronduit slecht. De fonteinen zijn wel oké, maar weinig keuze en relatief duur. De fakkels zien er bruut uit, maar zijn slappe dingen.

                    Big bazar heb ik wel van genoten, vooral de kleine zilverfonteintjes met crackling op het eind zijn verrassend goed.

                    Comment


                      Action is erg tegenvallend dit jaar! Big Bazar kan ermee door, alleen het is er niet op vooruit gegaan zullen we maar zeggen. De Hema had ik ook getest, dat was veel te duur en slecht voor wat je kreeg. De beste winkel tot nu toe is verbazingwekkend genoeg de Hornbach. Ze hebben veel liggen wat de Big Bazar ook heeft (wel iets duurder geloof ik helaas) en dan nog wat extra dingetjes! Ook toffe verpakkingen zoals de zwarte doosjes van cracklinglinten.
                      Persoonlijk kwam ik voor de Colourful Flower, een soort kleine draaizonnetjes die normaliter enkel zilver geven, deze zonnetjes veranderen echter van kleur! Erg geinig.

                      Ook de grondbloemen deden het erg goed (vooral de crackling). Tot dusver vind ik alle geteste grondbloemen maar slap en kort... Hier dan de video:

                      Comment


                        En hier het grote pakket van de Action:




                        Leuk pakketje om even kruit te snuiven. Wel erg wisselende kwaliteit. Lekker stille fonteinen dus je bent niemand tot last.

                        Comment


                          Vind het voor die 10? euro prima stook spul voor in de vooravond hoor.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            8,95. Prima ja had er langer plezier van dan verwacht.

                            Comment


                              Den Haag Turfmarkt had alles nog; fakkels, fonteinpakketten, spacer, sterretjes, lonten, brillen.

                              Ik hoop echt dat de luchthuilers weer komen, die waren vorig jaar 24 voor maar €0,89.
                              Laatst aangepast door kunst-en-vuurwerk; 9 December 2016, 20:38.
                              Gelukkig oudjaar!

                              Comment


                                Ik heb van het weekend wat aansteeklonten gehaald. Ziet er goed uit en zeker voor het geld, was geloof ik €0,29 voor 5 stuks. Zijn wel iets minder kwalitatief dan dat ik dacht, het zijn iedergeval niet zulke zoals ze van Lesli hebben. En dat had ik wel begrepen, maar alsnog zijn ze kwalitatief goed. Beter dan die goedkope slappe lonten die je vaak bij een vuurwerkwinkel kan kopen.

                                Comment

                                Working...
                                X